Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde


sunderland

Citaat van: zeewolde op mei 06, 2026, 11:00:35
Uneken gaat niet door bedoel je?
ja die gaat waarschijnlijk naar ADO

Galdiano

Citaat van: sunderland op mei 06, 2026, 12:51:27
ja die gaat waarschijnlijk naar ADO

De geruchten zijn dat hij in de belangstelling staat. Maar concreet is het nog totaal niet. Uneken heeft ergens ook al aangegeven pas in gesprek te gaan wanneer zowel de kkd als ere zijn afgelopen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Klaasre1974

Je kunt ook gaan voor rijkhof

debaas058

Ik denk dat spelers zoals Uneken onmogelijk zijn om te halen voor Cambuur. Lambooij had destijds aangegeven dat 'goals kopen' niet te betalen is en dat Cambuur aanvallers aantrekt op basis van 'dreiging', wat ze terugzien in de data bij spelers.
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Specuveter

Voorlopig zal het nog wel even stil blijven op dit front.
Nu eerst 5 dagen met selectie op Ibiza

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op mei 06, 2026, 16:06:18
Voorlopig zal het nog wel even stil blijven op dit front.
Nu eerst 5 dagen met selectie op Ibiza
Lars, Ruben en Johan zijn daar niet bij, dus er staat niets stil...

sunderland

Er blijft niks over?. Jansen, Amofa, Mulders ??.  Je zult straks zien dat we eerst 4 maanden nodig hebben om aan elkaar te wennen. Niet negatief bedoeld maar dan loop je al zwaar achter de feiten aan. Je kunt niet met allemaal jonkjes de strijd aan gaan die eerst hier moeten wennen en dan nog wennen aan het nivo.
Als je nu leest dan Jansen in de belangstelling staat, dat Diemers weggaat en van de Sande, Souren.
We wachten af..

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op mei 06, 2026, 16:47:19
Er blijft niks over?. Jansen, Amofa, Mulders ??.  Je zult straks zien dat we eerst 4 maanden nodig hebben om aan elkaar te wennen. Niet negatief bedoeld maar dan loop je al zwaar achter de feiten aan. Je kunt niet met allemaal jonkjes de strijd aan gaan die eerst hier moeten wennen en dan nog wennen aan het nivo.
Als je nu leest dan Jansen in de belangstelling staat, dat Diemers weggaat en van de Sande, Souren.
We wachten af..
Amofa verlengd waarschijnlijk....en ze zijn ook aan het kijken spelers 25 tot 28 jaar

sk13

Ferdi druijff is dat wat? Loopt vlgs mij uit contract bij almere.

Derkx R.H.

Citaat van: sk13 op mei 06, 2026, 17:23:19
Ferdi druijff is dat wat? Loopt vlgs mij uit contract bij almere.
:y

sunderland

Citaat van: sk13 op mei 06, 2026, 17:23:19
Ferdi druijff is dat wat? Loopt vlgs mij uit contract bij almere.
altijd geblesseerd. Rijkhoff halen!

mark1989

Citaat van: sunderland op mei 06, 2026, 16:47:19
Er blijft niks over?. Jansen, Amofa, Mulders ??.  Je zult straks zien dat we eerst 4 maanden nodig hebben om aan elkaar te wennen. Niet negatief bedoeld maar dan loop je al zwaar achter de feiten aan. Je kunt niet met allemaal jonkjes de strijd aan gaan die eerst hier moeten wennen en dan nog wennen aan het nivo.
Als je nu leest dan Jansen in de belangstelling staat, dat Diemers weggaat en van de Sande, Souren.
We wachten af..

Maar je kunt ook niet spelers houden waarvan je weet dat ze kwaliteit te kort komen. Van der Sande en Souren komen beide tekort om vaste waarde te worden. Hooguit leuk voor de breedte. Dus er is geen andere keus. Er zal flink geshopt moeten worden op de transfermarkt. Maar dat was te verwachten. Het zal een hete zomer worden. En het WK zorgt er ook voor dat dingen pas daarna duidelijk worden. Maar ik heb er wel vertrouwen in. Tot nog toe zie ik alleen maar verstandige dingen gebeuren qua selectie en transferbeleid. En dat is sinds jaren niet zo geweest.

NRG

Citaat van: sunderland op mei 06, 2026, 16:47:19
Er blijft niks over?. Jansen, Amofa, Mulders ??.  Je zult straks zien dat we eerst 4 maanden nodig hebben om aan elkaar te wennen. Niet negatief bedoeld maar dan loop je al zwaar achter de feiten aan. Je kunt niet met allemaal jonkjes de strijd aan gaan die eerst hier moeten wennen en dan nog wennen aan het nivo.
Als je nu leest dan Jansen in de belangstelling staat, dat Diemers weggaat en van de Sande, Souren.
We wachten af..



Ik dacht hetzelfde. Er blijft niks over als ik het zo een beetje lees. Voor de ere een hele nieuwe selectie samenstellen lijkt een hele grote uitdaging. Geen goede basis om verder op te bouwen. Alleen al daarom Diemers en van de Sande houden. Maar inderdaad. We wachten het af..

sk13

Citaat van: sunderland op mei 06, 2026, 18:57:12
altijd geblesseerd. Rijkhoff halen!
Dat is niet echt een spits. Rijkhof staat lang niet altijd in de basis en vind ik geen spits.