Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Natuurlijk g??n Seuntjes
Gaat gewoon weer Jong en talentvol worden :y

Andy King

Citaat van: upweer op april 13, 2026, 21:00:05
Hoe kom je bij Seuntjes?

Komt bij Groningen niet meer aan de bak en heeft gespeeld bij Castellon.

Specuveter

Op welke plek zou hij moeten spelen dan?
Het is geen spits
En te traag voor een 10.

justremco

Volgens Lambooij is het een speler uit een buitenlandse competitie met een aflopend contract en zijn ze er al een tijdje mee bezig

Galdiano

Wat een verademing om naar Lambooij te luisteren.
Duidelijk in zijn visie, koers vast en weet gewoon wat hij wil en kan dit duidelijk vertalen.
Wat blij met deze man!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

oost

Citaat van: Galdiano op april 14, 2026, 07:12:28
Wat een verademing om naar Lambooij te luisteren.
Duidelijk in zijn visie, koers vast en weet gewoon wat hij wil en kan dit duidelijk vertalen.
Wat blij met deze man!  |:)

Helemaal met jou eens  |:)

Gasgeve

Citaat van: Stiens op april 13, 2026, 16:49:27
"Volgens technisch manager Lars Lambooij van SC Cambuur duurt het niet lang meer voordat de eerste aanwinst wordt gepresenteerd."
Wat blijven nieuwtjes tegenwoordig goed geheim bij Cambuur. Zelfs Henk de Jong zijn stoppen is niet uitgelekt voordat hij het bekend heeft gemaakt. Zo worden er ook bijna geen nieuwe spelers bekend voordat ze getekend zijn.

666

Citaat van: Gasgeve op april 14, 2026, 08:02:00
Wat blijven nieuwtjes tegenwoordig goed geheim bij Cambuur. Zelfs Henk de Jong zijn stoppen is niet uitgelekt voordat hij het bekend heeft gemaakt. Zo worden er ook bijna geen nieuwe spelers bekend voordat ze getekend zijn.

Ook wel lekker, anders zijn er altijd andere kapers op de kust en blijft de aanschafprijs hopelijk stabiel.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Andy King

Citaat van: Specuveter op april 13, 2026, 22:51:12
Op welke plek zou hij moeten spelen dan?
Het is geen spits
En te traag voor een 10.

Ik weet niet of hij zo traag is. Heeft gespeeld als spits en erachter. Ook wel linksvoor.
Brengt natuurlijk wel de broodnodige ervaring mee.

zeewolde

Citaat van: Gasgeve op april 14, 2026, 08:02:00
Wat blijven nieuwtjes tegenwoordig goed geheim bij Cambuur. Zelfs Henk de Jong zijn stoppen is niet uitgelekt voordat hij het bekend heeft gemaakt. Zo worden er ook bijna geen nieuwe spelers bekend voordat ze getekend zijn.

Welkom Sander van der Streek :devil :devil

Noordcambuur

Citaat van: Andy King op april 14, 2026, 09:52:02
Ik weet niet of hij zo traag is. Heeft gespeeld als spits en erachter. Ook wel linksvoor.
Brengt natuurlijk wel de broodnodige ervaring mee.
broodnodige ervaring mee?.hou daar eens mee op :_schater
De Leeuw,Kieftenbelt enz,enz die hebben het vorig seizoen ook niet gebracht en zo kan ik nog wel vele spelers opnoemen.

Gasgeve

Citaat van: Noordcambuur op april 14, 2026, 10:16:17
broodnodige ervaring mee?.hou daar eens mee op :_schater
De Leeuw,Kieftenbelt enz,enz die hebben het vorig seizoen ook niet gebracht en zo kan ik nog wel vele spelers opnoemen.
Kan zo nog vele spelers met ervaring opnoemen die juist wel wat extra brengen. Daarom is Ado kampioen geworden.

Scc0511

Citaat van: Andy King op april 14, 2026, 09:52:02
Ik weet niet of hij zo traag is. Heeft gespeeld als spits en erachter. Ook wel linksvoor.
Brengt natuurlijk wel de broodnodige ervaring mee.

Nooit aan beginnen. Lees veel reacties van supporters waar hij heeft gespeeld. Overal weinig motivatie als het even wat minder gaat. Daarnaast een grootverdiener bij Groningen.

Specuveter

Sandor vd Streek?
Ps...ook even Jong PSV in de gaten houden. :y

michello

Zou mooi zijn als we Uneken kunnen vastleggen. Zou een perfecte stap voor hem zijn, denk dat PSV hem wel zou willen laten gaan. Lijkt me namelijk niet rijp voor PSV 1