Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

AL

Zullen vast voornamelijk spelers komen uit het buitenland verwacht ik.
In de KKD zijn zeker ook wel interessante spelers.
Bij Den Bosch vind ik Boumassaoudi en Monzialo prima spelers.
Rijkhof wellicht interessant?

Zullen 8 basisspelers bij moeten komen denk ik.

Noordcambuur

Citaat van: Sonnema op april 04, 2026, 09:21:17
Daar zijn andere clubs ook al in ge?nteresseerd, waarvan ploegen die al wat langer nu eredivisie spelen.
eerst zien? :?

sunderland

Citaat van: AL op april 04, 2026, 10:11:23
Zullen vast voornamelijk spelers komen uit het buitenland verwacht ik.
In de KKD zijn zeker ook wel interessante spelers.
Bij Den Bosch vind ik Boumassaoudi en Monzialo prima spelers.
Rijkhof wellicht interessant?

Zullen 8 basisspelers bij moeten komen denk ik.
zou Simons halen van Eindhoven. Dat kan een fenomeen worden. Tussen de linies is zo belangrijk in de eredivisie. Rijkhoff ook erg interessant

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op april 05, 2026, 15:08:48
zou Simons halen van Eindhoven. Dat kan een fenomeen worden. Tussen de linies is zo belangrijk in de eredivisie. Rijkhoff ook erg interessant
:thumbsup

Scc0511

Emmanuel Poku van Almere ben ik wel fan van. Broertje van en heeft prima rendement. Bloedjesnel ook! En nog 1 jaar contract bij Almere.

Trainer

Welke ervaren spelers zitten er dit jaar veel op de bank bij middenmoot eredivisie clubs? Zit daar nog wat tussen? En gister even gekeken naar Heracles en vandaag nac, qua degradatie, zit daar nog wat tussen?

Specuveter

Uneken ?n Kuster doen het geweldig bij RKC
Uneken mag van PSV weg
Kuster terug naar Twente maar mag waarschijnlijk ook weer verhuurd worden
Heb je ?n een goede spits en een scorende 10 die al op elkaar zijn ingespeeld
Idee??

Scc0511

Citaat van: Trainer op april 12, 2026, 15:09:07
Welke ervaren spelers zitten er dit jaar veel op de bank bij middenmoot eredivisie clubs? Zit daar nog wat tussen? En gister even gekeken naar Heracles en vandaag nac, qua degradatie, zit daar nog wat tussen?

Die Wieckhoff van Heracles is wel een leuk spelertje.

Oud Cambuur

Wordt nog lang wachten 1 juli gaat de transfermarkt pas open, net zoals bij ons lopen alle contracten tot eind juni. Daarvoor kun je natuurlijk transfervrije spelers halen maar denk niet dat wij daar veel op het vizier van de Jong en Lambooij staan

Galdiano

Ik weet dat ze heel graag Uneken zouden willen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dennisw8

Kallon zie ik best wel vaak op de tribune en is transfervrij. Optie ?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Oud Cambuur op april 13, 2026, 13:18:09
Wordt nog lang wachten 1 juli gaat de transfermarkt pas open, net zoals bij ons lopen alle contracten tot eind juni. Daarvoor kun je natuurlijk transfervrije spelers halen maar denk niet dat wij daar veel op het vizier van de Jong en Lambooij staan

Plat en Lambooij toch  8)
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Specuveter op april 13, 2026, 10:40:17
Uneken ?n Kuster doen het geweldig bij RKC
Uneken mag van PSV weg
Kuster terug naar Twente maar mag waarschijnlijk ook weer verhuurd worden
Heb je ?n een goede spits en een scorende 10 die al op elkaar zijn ingespeeld
Idee??
kuster nog nooit van gehoord. In de eerste divisie zou dit heel goed zijn maar voor eredivisie ook?. Kan Uneken die intensiteit brengen?zullen plat en Lambooij allang over hebben gesproken denk ik

sunderland

Citaat van: dennisw8 op april 13, 2026, 13:38:17
Kallon zie ik best wel vaak op de tribune en is transfervrij. Optie ?
zou totaal niet in ons beleid passen. Als hij nog zo goed is als toen hij wegging zou ik um graag terug zien

Stiens

"Volgens technisch manager Lars Lambooij van SC Cambuur duurt het niet lang meer voordat de eerste aanwinst wordt gepresenteerd."