Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

oost

Leuk dat Marsman mag blijven. Die brengt altijd veel extra energie.
Misschien niet de beste voetballer maar wel ontzettend snel en agressief  |:)

CambuurArnhem

Citaat van: Stiens op maart 31, 2026, 16:32:21
Viertal opties niet gelicht, ??n formele opzegging en verlenging voor Marsman
Het is bijna 1 april en in het betaald voetbal is dat de uiterste datum waarvoor contracten formeel moeten worden opgezegd. In het geval van SC Cambuur gaat het om slechts ??n formele opzegging en zijn er daarnaast vier opties niet gelicht.

Het gaat dan over Remco Balk (opzegging), Tony R?lke, Kian Visser, Toni Jonker en Diyae Jermoumi.

Voor Bram Marsman geldt juist het tegenovergestelde. De optie in zijn contract is gelicht en de club gaat bovendien in gesprek met de linksback over een verlenging van de samenwerking.

Technische staf
Binnen de technische staf van het eerste elftal gaat het om ??n contract dat formeel is opgezegd. Dit betreft performance coach Nicky Boonstra, die deze zomer na acht seizoenen trouwe dienst op zoek zal gaan naar een nieuwe uitdaging.

Bron: Cambuur.nl

Betekent dit nu het definiteve vertrek van deze 5 spelers, of is dit een formaliteit en kunnen ze (of enkelen) toch nog een aanbod krijgen? Ik vind het jammer dat de beide Toni(y)'s weg zouden moeten.

Bens

Wat gaan ze doen met onze Oostenrijker Binder, dat is toch geen aanvaller voor de eredivisie!

oost

Citaat van: Bens op maart 31, 2026, 17:10:11
Wat gaan ze doen met onze Oostenrijker Binder, dat is toch geen aanvaller voor de eredivisie!

Wordt verhuurd aan Harkema  :zweep

sunderland

Citaat van: CambuurArnhem op maart 31, 2026, 16:45:18
Betekent dit nu het definiteve vertrek van deze 5 spelers, of is dit een formaliteit en kunnen ze (of enkelen) toch nog een aanbod krijgen? Ik vind het jammer dat de beide Toni(y)'s weg zouden moeten.
definitief

sunderland

Vind het ook jammer wat Jonker betreft.

Bernardo

Jonker snap ik ook niet.

zeewolde

Citaat van: Bernardo op maart 31, 2026, 17:25:54
Jonker snap ik ook niet.

Is nog jong en volgens mij wel potentie.

En ik wil zo graag gewoon Leeuwarders in het eerste zien 8)

Bankzitter

Visser en Jermouni logisch.
R?lke en Balk snap ik ook wel omdat je in een soortgelijke rol vd Sande al onder contract heb.

Bij Jonker is de vraag vooral hoe de club denkt dat de jeugdopleiding kan renderen nu de stap naar de eredivisie groter wordt.
Wat voor Jonker geldt, gaat de komende jaren voor meer jeugdspelers op. Bij Groningen lukt het wel en die spelen op een vergelijkbaar niveau.

Noordcambuur

Citaat van: Stiens op maart 31, 2026, 16:32:21
Viertal opties niet gelicht, ??n formele opzegging en verlenging voor Marsman
Het is bijna 1 april en in het betaald voetbal is dat de uiterste datum waarvoor contracten formeel moeten worden opgezegd. In het geval van SC Cambuur gaat het om slechts ??n formele opzegging en zijn er daarnaast vier opties niet gelicht.

Het gaat dan over Remco Balk (opzegging), Tony R?lke, Kian Visser, Toni Jonker en Diyae Jermoumi.

Voor Bram Marsman geldt juist het tegenovergestelde. De optie in zijn contract is gelicht en de club gaat bovendien in gesprek met de linksback over een verlenging van de samenwerking.

Technische staf
Binnen de technische staf van het eerste elftal gaat het om ??n contract dat formeel is opgezegd. Dit betreft performance coach Nicky Boonstra, die deze zomer na acht seizoenen trouwe dienst op zoek zal gaan naar een nieuwe uitdaging.

Bron: Cambuur.nl
je moet verder dus hele goede beslissingen.
En spelers gaan in de ED ook meer verdienen dus je moet op de kleintjes letten.

Noordcambuur

Nogmaals Sven Simons halen van Eindhoven geweldige voetballer.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op april 03, 2026, 22:19:23
Nogmaals Sven Simons halen van Eindhoven geweldige voetballer.

Die zal voor ons niet haalbaar zijn.
Uneken gaat ook een lastig verhaal worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Citaat van: Noordcambuur op april 03, 2026, 22:19:23
Nogmaals Sven Simons halen van Eindhoven geweldige voetballer.

De nummer 8 van Eindhoven toch?

Noordcambuur


Sonnema

Citaat van: Noordcambuur op april 03, 2026, 22:19:23
Nogmaals Sven Simons halen van Eindhoven geweldige voetballer.

Daar zijn andere clubs ook al in ge?nteresseerd, waarvan ploegen die al wat langer nu eredivisie spelen.