Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Eewal


diekhuzen

Laten we eerst afwachten welke spelers er daadwerkelijk vertrekken. Het is nu allemaal koffiedik kijken en bijna elke jaar mag Henk weer opnieuw beginnen. Waarschijnlijk raak je Baouf en de buitenspelers kwijt en dan is het weer kwestie van opnieuw bouwen,  wachten op transferdeadline.

Persoonlijk vind ik onze backs qua duelkracht / verdedigend te zwak voor de eredivisie.

Eewal

Citaat van: diekhuzen op maart 15, 2026, 07:58:35
Laten we eerst afwachten welke spelers er daadwerkelijk vertrekken. Het is nu allemaal koffiedik kijken en bijna elke jaar mag Henk weer opnieuw beginnen. Waarschijnlijk raak je Baouf en de buitenspelers kwijt en dan is het weer kwestie van opnieuw bouwen,  wachten op transferdeadline.

Persoonlijk vind ik onze backs qua duelkracht / verdedigend te zwak voor de eredivisie.
ik hoop dat onze technisch manager daar anders over denkt en niet aan het afwachten is...

Bankzitter

Afgaand op vorig seizoen: alle spelers die niet goed genoeg waren of een vraagteken is afscheid van genomen.
En dat was een selectie die toch nog 3e was ge?indigd.

Ik denk dat het nu niet anders gaat en er weinig van de huidige basis overblijft.

Derkx R.H.

Citaat van: diekhuzen op maart 15, 2026, 07:58:35
Laten we eerst afwachten welke spelers er daadwerkelijk vertrekken. Het is nu allemaal koffiedik kijken en bijna elke jaar mag Henk weer opnieuw beginnen. Waarschijnlijk raak je Baouf en de buitenspelers kwijt en dan is het weer kwestie van opnieuw bouwen,  wachten op transferdeadline.

Persoonlijk vind ik onze backs qua duelkracht / verdedigend te zwak voor de eredivisie.
Hoezo wachten? Een fitte Mulders gaat verrassen en Galvez zou het moeten kunnen maar het is afwachten wat zijn club met hem wil... Ik kijk naar onze concurrentie en op basis daarvan beoordeel ik onze selectie en dat komt dit seizoen ook weer uit...

EdsjeSCC

Citaat van: sunderland op maart 15, 2026, 03:03:36
Even klein stukje van Graafschap gekeken. Hele goedkope pennel bij 1-0 en daarna schandalige geen penalty bij 1-1 . Walgelijk die scheidsrechter. Echt schandalig

Niet te druk meer om maken, het kan niet meer mis

diekhuzen

Citaat van: Derkx R.H. op maart 15, 2026, 08:54:40
Hoezo wachten? Een fitte Mulders gaat verrassen en Galvez zou het moeten kunnen maar het is afwachten wat zijn club met hem wil... Ik kijk naar onze concurrentie en op basis daarvan beoordeel ik onze selectie en dat komt dit seizoen ook weer uit...

Ik vind beide backs verdedigend te matig voor eredivisie. Verder zullen we op enkele spelers na die we vroegtijdig  kunnen aantrekken vooral achteraan de rij staan

Bankzitter

Maar nog voor de clubs die in strijd zijn om promotie of degradatie... die moeten wachten voor ze weten war ze uitkomen.
Wij kunnen de eerste stappen al gaan zetten. Sterker nog, de eerste stappen zijn al in de winterstop gezet (Apkakou, Kvam)

Lore

Citaat van: EdsjeSCC op maart 15, 2026, 08:58:52
Niet te druk meer om maken, het kan niet meer mis

Ik denk dat hij, net als ik, hoopte dat graafschap punten zou verspelen zodat wij thuis kunnen promoveren

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op maart 15, 2026, 09:49:32
Maar nog voor de clubs die in strijd zijn om promotie of degradatie... die moeten wachten voor ze weten waar ze uitkomen.
Wij kunnen de eerste stappen al gaan zetten. Sterker nog, de eerste stappen zijn al in de winterstop gezet (Apkakou, Kvam)
Zo is het ook, en er worden meer stappen gezet...wat voor mensen die vanuit hun luie stoel dingen bedenken/aannemen lastig is te begrijpen en daardoor volharden in hun gelijk ook al klopt het van geen kant.

Marc S

Citaat van: Lore op maart 15, 2026, 10:00:56
Ik denk dat hij, net als ik, hoopte dat graafschap punten zou verspelen zodat wij thuis kunnen promoveren

Zo sta ik er ook in, wordt straks onze 5e promotie en dat hebben we nog nooit thuis met publiek kunnen vieren.

Holwerd voor Cambuur

#57941
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Derkx R.H.


Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op maart 15, 2026, 09:49:32
Maar nog voor de clubs die in strijd zijn om promotie of degradatie... die moeten wachten voor ze weten war ze uitkomen.
Wij kunnen de eerste stappen al gaan zetten. Sterker nog, de eerste stappen zijn al in de winterstop gezet (Apkakou, Kvam)
dan moet Kvam binnenkort wel een keer gaan spelen en Apkakou ook eens stappen maken?.

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2026, 10:29:29
dan moet Kvam binnenkort wel een keer gaan spelen en Apkakou ook eens stappen maken?.
Wat een onzin dit..