Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: mark1989 op juli 30, 2025, 12:51:03
We hebben nu een selectie om bij de top 8 te komen. Als spelers boven zichzelf uitstijgen vooral voorin kunnen we top 5 spelen.
Ik denk dat je nu alleen nog spelers moet halen die echt een buitenkans zijn. En anders gewoon met deze selectie het doen. Het is erg jong, maar voordeel is wel dat veel spelers zich dan kunnen ontwikkelen.
Top 8 is niet te verkopen aan je supporters. Een club met zo'n stadion moet top 5 halen, klaar.

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op juli 30, 2025, 12:40:56
Ja, hij was het gezeur zat.
dan moet hij nog even wegblijven  :y

Poetser

Wat een gewauwel hier, ongekend.  :_schater

Inferno-058

Citaat van: Poetser op juli 30, 2025, 14:06:31
Wat een gewauwel hier, ongekend.  :_schater
Breng inhoudelijk eens wat in dan

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op juli 30, 2025, 14:06:31
Wat een gewauwel hier, ongekend.  :_schater
Poetser maak je niet zo druk je ?..
Het zijn maar kleine grapjes  :y

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op juli 30, 2025, 14:19:02
Breng inhoudelijk eens wat in dan
daar heb je wel een punt :thumbsup

YellowBlue

#56901
Citaat van: De Gast op juli 30, 2025, 09:35:49
Vertrouwen op basis van?

De pijnpunten van vorig seizoen zijn nog niet bewezen aangepakt.
De oefencampagne heeft nog geen enkel resultaat opgeleverd.
Ik vrees weer een doodsaai seizoen terwijl ik de ene na de andere nieuwe speler hoor praten over promotie als doel. Die zullen dan toch ook niet zijn binnengehaald met een verhaaltje over play offs. Wie heeft dan verkeerde verwachtingen vraag ik mij af.

Vertrouwen hoeft niet op basis van feiten te zijn.
Ik heb veel meer vertrouwen in de verdediging dit jaar, daar zit veel meer voetbal in. Daardoor wordt middenveld ook ontzien, die kunnen dus meer vooruit denken. Aanval is afwachten, maar die Zweed zit op voetballen!

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op juli 30, 2025, 14:19:02
Breng inhoudelijk eens wat in dan

Wat hier de laatste tijd geschetst wordt is typisch de Leeuwarder mentaliteit. Het is niks met niks allemaal. Alleen maar doemdenken.

We moeten omdenken.. wat meer bravoure en we zien het wel. Het glas moet halfvol.

Tis su negatief allemaal.

Andy King

Citaat van: Poetser op juli 30, 2025, 14:06:31
Wat een gewauwel hier, ongekend.  :_schater

Komkommertijd.

upweer

Citaat van: Andy King op juli 30, 2025, 16:07:41
Komkommertijd.

Ik daag iedereen uit om elke keer als je iets plaatst te beginnen met iets positiefs  :thumbsup

sunderland

Citaat van: Poetser op juli 30, 2025, 15:16:50
Wat hier de laatste tijd geschetst wordt is typisch de Leeuwarder mentaliteit. Het is niks met niks allemaal. Alleen maar doemdenken.

We moeten omdenken.. wat meer bravoure en we zien het wel. Het glas moet halfvol.

Tis su negatief allemaal.
dan moeten ze dat vooral op het veld doen dat omdenken. En niet tikkie breed tikkie terug maar met flair vooruit denken en doen. Dat is gewoon heel minimaal op dit moment

Bankzitter

Heeft toch ook te maken met het gebrek aan beweging en diepgang? Zonder afspeelmogelijkheden moet je terug.

Ik geloof wel dat er gescout is op spelers die wel voorruit denken, het is nog ontwennig.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juli 30, 2025, 16:45:09
Heeft toch ook te maken met het gebrek aan beweging en diepgang? Zonder afspeelmogelijkheden moet je terug.

Ik geloof wel dat er gescout is op spelers die wel voorruit denken, het is nog ontwennig.
wie dan?

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juli 30, 2025, 16:45:09
Heeft toch ook te maken met het gebrek aan beweging en diepgang? Zonder afspeelmogelijkheden moet je terug.

Ik geloof wel dat er gescout is op spelers die wel voorruit denken, het is nog ontwennig.
je hebt gelijk en dat is dus de spelopvatting. Ze durven niks

Huizen

SC Cambuur haalt doelpunten op het middenveld en strikt Jort van der Sande

KOMKOMMERTIJD!!!!!!!!!!!!!!