Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Citaat van: Bankzitter op juli 29, 2025, 18:05:44
F de Jong moet nog weg, dan komt er ook salaris vrij.
Die moet niks heeft nog een goed contract voor 1 jaar

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op juli 29, 2025, 20:00:30
Die moet niks heeft nog een goed contract voor 1 jaar
die verdient het lekker zo :_schater

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Oud Cambuur op juli 29, 2025, 20:00:30
Die moet niks heeft nog een goed contract voor 1 jaar

Nouja, als een Bogarde dat doet bij Chelsea snap ik dat.

Maar Fedde kan toch bij legio clubs evenveel verdienen als bij SCC zou je zeggen.
En op zijn leeftijd moet hij ook spelen. Een jaar hier op de bank lijkt me vrij rampzalig voor hem.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Het is gewoon een spel van de langste adem op dit moment.

Fedde kiest echt wel eieren voor zijn geld. Die moet nu echt ergens gaan spelen. Anders is zijn carri?re klaar.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oud Cambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 29, 2025, 20:35:58
Nouja, als een Bogarde dat doet bij Chelsea snap ik dat.

Maar Fedde kan toch bij legio clubs evenveel verdienen als bij SCC zou je zeggen.
En op zijn leeftijd moet hij ook spelen. Een jaar hier op de bank lijkt me vrij rampzalig voor hem.
Zit thuis op de bank traint mee bij de o21 en aangezien die zomerstop hebben en hij niet welkom is bij de 1ste selectie kan hij het thuis op de bank verdienen

Bernardo

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 29, 2025, 20:35:58
Nouja, als een Bogarde dat doet bij Chelsea snap ik dat.

Maar Fedde kan toch bij legio clubs evenveel verdienen als bij SCC zou je zeggen.
En op zijn leeftijd moet hij ook spelen. Een jaar hier op de bank lijkt me vrij rampzalig voor hem.

Thuis op de bank.

Andy King

Citaat van: Oud Cambuur op juli 29, 2025, 14:14:08
Gaat niet gebeuren net zo min als schouten hierheen komt. Er komen nog 2 man bij komende week en daar moeten we het mee doen. Alleen als er nog een speler weg gaat komt er nog wat bij. Maar verwacht er allemaal niet teveel van het moet allemaal in ons salarishuis passen

Als je het zo bekijkt wel een heel andere selectie als vorig seizoen. Logisch dat het dan nog niet 100% loopt. Toch heb ik er wel vertrouwen in.

De Gast

Vertrouwen op basis van?

De pijnpunten van vorig seizoen zijn nog niet bewezen aangepakt.
De oefencampagne heeft nog geen enkel resultaat opgeleverd.
Ik vrees weer een doodsaai seizoen terwijl ik de ene na de andere nieuwe speler hoor praten over promotie als doel. Die zullen dan toch ook niet zijn binnengehaald met een verhaaltje over play offs. Wie heeft dan verkeerde verwachtingen vraag ik mij af.

Noordcambuur

Is Lars op vakantie  :?

hobbes


mark1989

We hebben nu een selectie om bij de top 8 te komen. Als spelers boven zichzelf uitstijgen vooral voorin kunnen we top 5 spelen.
Ik denk dat je nu alleen nog spelers moet halen die echt een buitenkans zijn. En anders gewoon met deze selectie het doen. Het is erg jong, maar voordeel is wel dat veel spelers zich dan kunnen ontwikkelen.

Huizen

We zijn vorig jaar 3e ge?indigd in een zeer zwakke KKD.
Selectie is dit jaar iets sterker geworden denk ik persoonlijk, maar de concurrentie is dit jaar moordend.

Mochten er geen 2 toppers bijkomen speel je voor play-offs, meer niet. Snap de uitspraken van top 2 en promotie tot dusver niet zo goed.

CambuurAmersfoort

het lijkt erop dat die uitspraken, gedaan door Henk en enkele spelers, zwaar overmoedig zijn geweest en er gewoon niet voldoende budget is om echte uitblinkers te halen. anders kan je het niet verklaren.
supporters hebben ook wel teveel het gevoel gekregen dat er echt wat te gebeuren staat en dat er serieuze versterkingen bij zouden komen en dan valt hetgeen tot nu toe naar ons toe is gekomen gewoon erg tegen.

is het heel slecht, dat niet, maar het is wel hetzelfde niveau als vorig jaar en toen kwamen we op bepaalde vlakken gewoon tekort.
dat zal dit jaar dus niet anders zijn.

wat ik vooral echt mis zijn 2 bewezen spelers rond de 28 die samen met Diemers de kar trekken en het team op sleeptouw nemen.
en als die niet gaan komen in de laatste weken, vind ik dat wel degelijk een fout van Lars en Henk omdat ik denk dat dat ons team zal gaan opbreken gedurende het seizoen.

Oud Cambuur

Citaat van: CambuurAmersfoort op juli 30, 2025, 13:36:42
het lijkt erop dat die uitspraken, gedaan door Henk en enkele spelers, zwaar overmoedig zijn geweest en er gewoon niet voldoende budget is om echte uitblinkers te halen. anders kan je het niet verklaren.
supporters hebben ook wel teveel het gevoel gekregen dat er echt wat te gebeuren staat en dat er serieuze versterkingen bij zouden komen en dan valt hetgeen tot nu toe naar ons toe is gekomen gewoon erg tegen.

is het heel slecht, dat niet, maar het is wel hetzelfde niveau als vorig jaar en toen kwamen we op bepaalde vlakken gewoon tekort.
dat zal dit jaar dus niet anders zijn.

wat ik vooral echt mis zijn 2 bewezen spelers rond de 28 die samen met Diemers de kar trekken en het team op sleeptouw nemen.
en als die niet gaan komen in de laatste weken, vind ik dat wel degelijk een fout van Lars en Henk omdat ik denk dat dat ons team zal gaan opbreken gedurende het seizoen.
Hoe kan dit een fout van Henk zijn die zou graag ervaren spelers erbij hebben maar daar is geen budget voor. De schuld moet je bij onze beleidsbepalers neerleggen, het stadion is een molensteen om de nek helaas.

Inferno-058

Citaat van: Oud Cambuur op juli 30, 2025, 13:50:54
Hoe kan dit een fout van Henk zijn die zou graag ervaren spelers erbij hebben maar daar is geen budget voor. De schuld moet je bij onze beleidsbepalers neerleggen, het stadion is een molensteen om de nek helaas.
Is dit een strategie om Henk buitenspel te zetten vraag ik me af? Je hebt duidelijk 2 kampen binnen de club