Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Poetser op juni 16, 2025, 11:34:44
Je weet het niet, je weet het niet.

We gaan het zien |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Arno A

El?as M?r ?marsson (NAC) is ook transfervrij.   Kan spelen als spits, buitenspeler en aanvallende middenvelder.
Dertig jaar en meer dan 300 wedstrijden. En meer dan 100 goals. Een echte Viking.



Derkx R.H.

Citaat van: Arno A op juni 16, 2025, 17:40:50
El?as M?r ?marsson (NAC) is ook transfervrij.   Kan spelen als spits, buitenspeler en aanvallende middenvelder.
Dertig jaar en meer dan 300 wedstrijden. En meer dan 100 goals. Een echte Viking.
Leuke spits maar een dure jongen...

Vlampiep

Citaat van: Oud Cambuur op juni 16, 2025, 15:25:45
Spelersbudget 3,2 miljoen wat bedoel je zorgelijk
Nou dan komt alles wel goed.

DayDreamer

Het spelersbudget op onze totale begroting is toch een schijntje, kan precies zien waar het geld wel heengaat, dure directeuren, managers etc.

michello

#55775
Gaan we nu opeens moeilijk doen over directeuren en managers?
Als we willen professionaliseren zul je daar ook op moeten investeren.
In een ideale wereld komen ze gratis.

Lore

Citaat van: DayDreamer op juni 16, 2025, 19:00:01
Het spelersbudget op onze totale begroting is toch een schijntje, kan precies zien waar het geld wel heengaat, dure directeuren, managers etc.

Je bedoeld aflossing en rente?

Straks eerst even de moeite doen om de jaarrekeningen te lezen en daarna kan je dan een mening vormen. Kost inderdaad veel meer moeite dan gewoon wat roepen, maar dan heb je het wel beter onderbouwt

Bankzitter

Daarbij, de directie die een stadion heeft gebouwt en Bert vd Brink en Pieter Kooi binnenbrengt is het salaris ook dubbel en dwars waard.
Degene die de jeugd opleiding heeft opgezet is ook elke cent waard.


Inferno-058

Citaat van: Derkx R.H. op juni 16, 2025, 18:11:30
Leuke spits maar een dure jongen...
Voor Cambuur is alles te duur momenteel. Financieel is het een drama.

Inferno-058

Citaat van: michello op juni 16, 2025, 19:03:09
Gaan we nu opeens moeilijk doen over directeuren en managers?
Als we willen professionaliseren zul je daar ook op moeten investeren.
In een ideale wereld komen ze gratis.
Teveel manager- en directeurslagen is bedrijfskundig gezien niet altijd voordelig voor een organisatie hoor. Je ziet nu al 2 eilandjes bij Cambuur betreft Diemers...

Specuveter

Casas is weg
Weer extra bestedings ruimte.

Derkx R.H.


Galdiano

Citaat van: Specuveter op juni 16, 2025, 20:32:07
Casas is weg
Weer extra bestedings ruimte.

Je investeert/gokt op een speler. Niet alle spelers slagen. Maar toch slijten wij ze ook weer. Dat gaat echt wel goed de laatste tijd.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op juni 16, 2025, 20:32:07
Casas is weg
Weer extra bestedings ruimte.
Jij weet het?.