Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Andy King

Citaat van: Specuveter op mei 18, 2025, 09:46:55
Marcus Younes....lijkt me wel een intressante optie

Als je ellende wilt binnenhalen?

zeewolde

Citaat van: Tanjajeah op mei 19, 2025, 10:44:10
Romano Postema een optie?


Groningen stevent af op afscheid: 'Misschien moet ik het ergens anders zoeken'
Vandaag om 06:48
Update: om 07:05
12
Waar Romano Postema vorig seizoen nog een groot aandeel had in de promotie van FC Groningen, verdween hij dit jaar uit de basis van de ploeg van Dick Lukkien. Zondag tegen PEC Zwolle (2-0) mocht de spits na vier maanden weer eens aan de aftrap beginnen. Het deed hem zichtbaar goed.
Als die haalbaar is....

Zou ik van harte toejuichen.

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op mei 19, 2025, 10:44:10
Romano Postema een optie?


Groningen stevent af op afscheid: 'Misschien moet ik het ergens anders zoeken'
Vandaag om 06:48
Update: om 07:05
12
Waar Romano Postema vorig seizoen nog een groot aandeel had in de promotie van FC Groningen, verdween hij dit jaar uit de basis van de ploeg van Dick Lukkien. Zondag tegen PEC Zwolle (2-0) mocht de spits na vier maanden weer eens aan de aftrap beginnen. Het deed hem zichtbaar goed.
leuke speler met goede mentaliteit. Meer een 2 spitsen systeem en dat spelen wij niet. Hem als pure centrum spits om mee door te voetballen is hem niet

Specuveter

Cambuur heeft in ieder geval met Paulissen gesproken.

Poetser

Ik zou een belletje doen richting Eindhoven voor Uneken. Is een echte 4-3-3 spits en staat open voor een nieuwe stap.

Specuveter

Postema en Uneken samen halen ook een optie?
Paulissen terug alhoewel Roda ook is ge?nteresseerd en daar voetbalt zijn vriend Breij

Bernardo

Citaat van: Specuveter op mei 19, 2025, 16:51:12
Postema en Uneken samen halen ook een optie?
Paulissen terug alhoewel Roda ook is ge?nteresseerd en daar voetbalt zijn vriend Breij

Paulissen?

Specuveter

Citaat van: Bernardo op mei 19, 2025, 16:54:00
Paulissen?
Cambuur heeft een gesprek met hem gehad
Hij wil weer terug naar Nederland

Bankzitter

Maar Diemers staat al op zijn plek... dus wil hij dan weer de 12e man worden?

sunderland

Citaat van: Bankzitter op mei 19, 2025, 17:05:45
Maar Diemers staat al op zijn plek... dus wil hij dan weer de 12e man worden?
cambuur zoekt een lopende speler voor het middenveld en dat is hij. Was en ben fan van hem .  :devil

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Andy King op mei 19, 2025, 11:09:39
Als je ellende wilt binnenhalen?

Denk dat jij een andere speler voor je hebt....?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Citaat van: sunderland op mei 19, 2025, 17:15:58
cambuur zoekt een lopende speler voor het middenveld en dat is hij. Was en ben fan van hem .  :devil

Ok dat zou kunnen?
Ben ook zeker fan maar het moet wel ?passen? bij Diemers en Souren.

poelie-lwd

Wie zegt dat Diemers blijft?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Diemers  :devil

Wel met een nieuw contract. Hij heeft een clausule en had er waarschijnlijk wel voorzien dat we hem niet kwijt willen na een jaar.
Zo slim is hij wel, maar goed, dat mag.

sunderland

Weet ook wel wie die club is voor Nieling.
Heb een zwaar vermoeden dat dat Sparta is.
Linkspoot Eerdhuizen vertrekt naar Utrecht
1+1