Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Verder gaan er 9 spelers weg bij Jong Psv
Volgens de kenners zit daar genoeg potentie bij!

justremco

Citaat van: Specuveter op mei 17, 2025, 11:02:17
Is hier al eerder genoemd
Staat/Stond ook in belangstelling van Feijenoord
Maar dan zal hij eerst wel naar Dordrecht gaan

Dat is toch een Oostenrijker? :insane

denistel

Citaat van: Specuveter op mei 17, 2025, 12:56:19
Verder gaan er 9 spelers weg bij Jong Psv
Volgens de kenners zit daar genoeg potentie bij!

de beteren wel maar die gaan vast niet weg

Arno A

Nemanja Gudelj is helaas gestopt. Zijn broertje ook. Papa speelde ook.

Karakters en strijders ( en theatraal ) die Servi?rs stuk voor stuk !

Wij hadden er ook ??n in de seventies....

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Arno A op mei 17, 2025, 15:00:45
Nemanja Gudelj is helaas gestopt. Zijn broertje ook. Papa speelde ook.

Karakters en strijders ( en theatraal ) die Servi?rs stuk voor stuk !

Wij hadden er ook ??n in de seventies....

_O_ _O_ _O_
Henk, held, bedankt

okkele

nou lars........
ro-angelo daal en el kachati en je blunders zijn vergeven
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

Citaat van: okkele op mei 18, 2025, 01:25:08
nou lars........
ro-angelo daal en el kachati en je blunders zijn vergeven

wat denkst zelf vriend we hevve nopes te besteden

Specuveter

Citaat van: denistel op mei 17, 2025, 14:32:29
de beteren wel maar die gaan vast niet weg
Marcus Younes....lijkt me wel een intressante optie

sunderland


Noordcambuur

Citaat van: sunderland op mei 18, 2025, 10:04:21
Uneken
daar zat ik ook aan te denken en nog een ervaren spits erbij.

Yellow Army

Citaat van: okkele op mei 18, 2025, 01:25:08
nou lars........
ro-angelo daal en el kachati en je blunders zijn vergeven

El Kachati kan ook naar Schalke
Area 58

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op mei 18, 2025, 10:15:32
daar zat ik ook aan te denken en nog een ervaren spits erbij.
daar hoeft geen ervaring bij. Die jongen is sowieso goed genoeg. Een ervaren spits die wij kunnen betalen heeft zijn mankementen.

Galdiano

Citaat van: sunderland op mei 18, 2025, 17:47:18
daar hoeft geen ervaring bij. Die jongen is sowieso goed genoeg. Een ervaren spits die wij kunnen betalen heeft zijn mankementen.

Met andere woorden weer een gigantisch risico. Om mee te doen voor de prijzen moet je gewoon ervaring toevoegen, met daarbij talent.
Uneken is ook maar afwachten of die slaagt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op mei 18, 2025, 19:07:41
Met andere woorden weer een gigantisch risico. Om mee te doen voor de prijzen moet je gewoon ervaring toevoegen, met daarbij talent.
Uneken is ook maar afwachten of die slaagt.
klopt helemaal er moet ervaring bij anders ga je weer nat.

Tanjajeah

Romano Postema een optie?


Groningen stevent af op afscheid: 'Misschien moet ik het ergens anders zoeken'
Vandaag om 06:48
Update: om 07:05
12
Waar Romano Postema vorig seizoen nog een groot aandeel had in de promotie van FC Groningen, verdween hij dit jaar uit de basis van de ploeg van Dick Lukkien. Zondag tegen PEC Zwolle (2-0) mocht de spits na vier maanden weer eens aan de aftrap beginnen. Het deed hem zichtbaar goed.