Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Bankzitter op januari 06, 2025, 17:54:02
Wat ik uit de podcast van Hertenkamp begreep is het verschil tussen Cambuur en Liverpool nu simpelweg te groot voor een samenwerking.
Maar wie weet in de toekomst, er zijn goede contacten.
brexit!

sunderland

Wat een dom gedoe. De hoop is dat Afolabi wat minuten kan maken tegen Roda.
Hou toch op en dan heel misschien een maand later kan starten. Dan hebben we al 5/6 wedstrijden gehad. Haal nou een nieuwe spits. Anders flikker je weer 7 tot 12 punten weg.
We hebben nu wel genoeg punten verneukt. We zijn wel 8 wedstrijden veel beter geweest en met een beetje spits win je daarvan 6.
En Henk laat het maar gebeuren.
Slaan eens met de vuist op tafel man en eis een spits want ze weten het zelf toch ook wel.

De Gast

Helemaal met eens.

Die spits had nu al op het trainingsveld moeten staan en dan Afolabi oppe wissel. Straks Roda uit een puntje en Excelsior thuis kansloos eraf, rechter rijtje weer in en dan is er alsnog blinde paniek. Je kunt het allemaal voorkomen.

Maar ze doen nu niks en zijn dus al te laat.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op januari 06, 2025, 21:16:00
Wat een dom gedoe. De hoop is dat Afolabi wat minuten kan maken tegen Roda.
Hou toch op en dan heel misschien een maand later kan starten. Dan hebben we al 5/6 wedstrijden gehad. Haal nou een nieuwe spits. Anders flikker je weer 7 tot 12 punten weg.
We hebben nu wel genoeg punten verneukt. We zijn wel 8 wedstrijden veel beter geweest en met een beetje spits win je daarvan 6.
En Henk laat het maar gebeuren.
Slaan eens met de vuist op tafel man en eis een spits want ze weten het zelf toch ook wel.
klopt we worden weer voor de gek gehouden??ze houden de hand op de knip 8P

Trainert!

Citaat van: Noordcambuur op januari 06, 2025, 21:57:36
klopt we worden weer voor de gek gehouden??ze houden de hand op de knip 8P

kost je veel nieuwe seizoenskaarten

Trainert!

Citaat van: Specuveter op januari 06, 2025, 16:20:00
Hij staat al bij m??r clubs op de radar.

Dan komt hij dus niet.

diekhuzen

Het is diep triest dat ze Afolabi ?berhaupt nog meehelpen om fit te worden. De speler zelf heeft blijkbaar uit eigen belang voor een contract gelogen over zijn fysieke gesteldheid.
Ik kom niet bij trainingen kijken, maar zo te horen is hij verre van fit. Gewoon afscheid van nemen, verlies nemen en verder kijken.   

Holwerd voor Cambuur

Afolabi is eind mei gewoon de clubtopscorer van SCC |:) :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 06, 2025, 22:22:38
Afolabi is eind mei gewoon de clubtopscorer van SCC |:) :proost
ben jij Lambooij? De wens van de gedachte of zoiets?.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op januari 06, 2025, 22:47:07
ben jij Lambooij? De wens van de gedachte of zoiets?.

Hij heeft maar 5 penalty's nodig om naast Balk te komen!

En tuurlijk is dat de wens. Zou voor ons allemaal fantastisch zijn als het zou lukken toch? :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Peetts

Ik lees hier de verhalen met stijgende verbazing, we moeten niet vergeten dat Cambuur gewoon een "bedrij"f is wat zwarte cijfers wil schrijven aan het einde van het boekjaar. En natuurlijk wil je graag dat er een spits bijkomt, misschien zijn ze achter de schermen er al mee bezig. Weten wij veel. Het gaat er hier om om gewoon af te wachten tot einde transfer Window. Komt er wat bij mooi, zo niet jammer.....met deze selectie moet je het doen. Wat jullie nu allemaal aan het praaien zijn zijn de zgn noodgrepen.
En nogmaals ik begrijp jullie het is altijd beter om de selectie uit breiden met extra spelers, maar ze moeten ook een toegevoegde waarde hebben. Ik, wij en jullie (de meesten van ons) weten niet wat er nog speelt achter de schermen. Dus kalmte.

De Gast

Ze kunnen het zich niet veroorloven weer play offs te missen en zonder spits wordt dat gewoon moeilijk om te halen.

Moet zo?n Afolabi eerst 5 maanden herstellen en opgetraind worden omdat hij te dik is. Vorig seizoen ook al niks gepresteerd. Zegt op zich wel genoeg. Maar dan het toch eerst maar even een paar weken aanzien  8P

Vlampiep

Citaat van: sunderland op januari 06, 2025, 21:16:00
Wat een dom gedoe. De hoop is dat Afolabi wat minuten kan maken tegen Roda.
Hou toch op en dan heel misschien een maand later kan starten. Dan hebben we al 5/6 wedstrijden gehad. Haal nou een nieuwe spits. Anders flikker je weer 7 tot 12 punten weg.
We hebben nu wel genoeg punten verneukt. We zijn wel 8 wedstrijden veel beter geweest en met een beetje spits win je daarvan 6.
En Henk laat het maar gebeuren.
Slaan eens met de vuist op tafel man en eis een spits want ze weten het zelf toch ook wel.
Als het bestuur geen financi?le ruimte biedt is Henk daaraan gebonden.

Lore

Citaat van: De Gast op januari 06, 2025, 21:47:35
Helemaal met eens.

Die spits had nu al op het trainingsveld moeten staan en dan Afolabi oppe wissel. Straks Roda uit een puntje en Excelsior thuis kansloos eraf, rechter rijtje weer in en dan is er alsnog blinde paniek. Je kunt het allemaal voorkomen.

Maar ze doen nu niks en zijn dus al te laat.

Het klinkt dat jij die blinde paniek nu al hebt!  :zweep


Lore

Citaat van: Peetts op januari 07, 2025, 05:39:51
Ik lees hier de verhalen met stijgende verbazing, we moeten niet vergeten dat Cambuur gewoon een "bedrij"f is wat zwarte cijfers wil schrijven aan het einde van het boekjaar. En natuurlijk wil je graag dat er een spits bijkomt, misschien zijn ze achter de schermen er al mee bezig. Weten wij veel. Het gaat er hier om om gewoon af te wachten tot einde transfer Window. Komt er wat bij mooi, zo niet jammer.....met deze selectie moet je het doen. Wat jullie nu allemaal aan het praaien zijn zijn de zgn noodgrepen.
En nogmaals ik begrijp jullie het is altijd beter om de selectie uit breiden met extra spelers, maar ze moeten ook een toegevoegde waarde hebben. Ik, wij en jullie (de meesten van ons) weten niet wat er nog speelt achter de schermen. Dus kalmte.

Niet te veel realisme he? Wij zijn Cambuur. Wij hebben de aantrekkingskracht van Liverpool, de financiele mogelijkheden van een Saudisch investeringsfonds, het bruisende van Londen en het klimaat van Zuid Europa. Iedereen wil hier spelen en het ligt echt altijd aan de directie dat wij met deze kneusjes een selectie samen hebben gesteld.