Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert


Spartarotterdam.tm
@1888nl
SC Cambuur heeft meerdere gesprekken gevoerd met Charles-Andreas Brym die voor een klein bedrag mag vertrekken bij Sparta Rotterdam.
(bron: Voetbalalert)
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Heeft gisteren nog een doelpuntje gemaakt in de bekerwedstrijd tegen Eagles  :thumbsup

Tanjajeah

Citaat van: Grijskijkert op december 19, 2024, 16:09:12
Spartarotterdam.tm
@1888nl
SC Cambuur heeft meerdere gesprekken gevoerd met Charles-Andreas Brym die voor een klein bedrag mag vertrekken bij Sparta Rotterdam.
(bron: Voetbalalert)

Technisch en eentje met snelheid en diepte. Mooie speler, maar geen typische spits of aanspeelpunt. Heeft evenveel wedstrijden op de buiten gespeeld als in de punt van de aanval.

Bankzitter

Meer iemand voor een 2 spitsen systeem, maar verder een prima speler.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op december 19, 2024, 12:40:03
Denk dat Bj?rn Johnson hier uitstekend zou passen.

Die schiet helaas de ene na de andere er in voor Torpedo Kutaisi.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Grijskijkert

Citaat van: Tanjajeah op december 19, 2024, 19:31:14
Technisch en eentje met snelheid en diepte. Mooie speler, maar geen typische spits of aanspeelpunt. Heeft evenveel wedstrijden op de buiten gespeeld als in de punt van de aanval.
Als Afolabi weer fit is, zou Brym ook als rechtsbuiten kunnen spelen... En een aanval met Balk, Pauwels en Brym is top KKD.
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op december 19, 2024, 21:12:30
Als Afolabi weer fit is, zou Brym ook als rechtsbuiten kunnen spelen... En een aanval met Balk, Pauwels en Brym is top KKD.
Afolabi sukkelt nu al maanden en daarom gewoon afscheid nemen en een nieuwe spits aantrekken.
Dergelijke blessures leiden tot arbeidsongeschiktheid.

Grijskijkert

#54052
Citaat van: Vlampiep op december 19, 2024, 21:30:02
Afolabi sukkelt nu al maanden en daarom gewoon afscheid nemen en een nieuwe spits aantrekken.
Dergelijke blessures leiden tot arbeidsongeschiktheid.
Mensen die met hem werken zeiden vandaag andere dingen... Staat ook iets over Afolabi in het LC.. En daarom mag Brym van mij komen, heb je een spits in het geval het niet goed uitpakt met Afolabi en mocht het goed uit vallen met Afolabi kan Brym met hem spelen.
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Bryan Linssen kon naar Cambuur maar heeft het afgezegd.
Wil naar de eredivisie.

Lijkt mij niet de goedkoopste, dan zal er dus nog wel een pot(je) met geld zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op december 20, 2024, 10:06:02
Bryan Linssen kon naar Cambuur maar heeft het afgezegd.
Wil naar de eredivisie.

Lijkt mij niet de goedkoopste, dan zal er dus nog wel een pot(je) met geld zijn.
dat dacht ik ook gelijk toen ik dat las. Is ook niet echt iemand waar je via door kan voetballen. Dus ze zoeken gewoon een spits. Was natuurlijk zeer welkom geweest.

sunderland

Citaat van: sunderland op mei 21, 2013, 21:36:01
Zou Linsen van Vvv hier wel willen zien .
dit was de allereerste post van ? nieuwe spelers ?  :)

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op december 20, 2024, 11:13:18
dat dacht ik ook gelijk toen ik dat las. Is ook niet echt iemand waar je via door kan voetballen. Dus ze zoeken gewoon een spits. Was natuurlijk zeer welkom geweest.
Die eventueel ook op de (rechts)buiten kan spelen....
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op december 19, 2024, 21:33:09
Mensen die met hem werken zeiden vandaag andere dingen... Staat ook iets over Afolabi in het LC.. En daarom mag Brym van mij komen, heb je een spits in het geval het niet goed uitpakt met Afolabi en mocht het goed uit vallen met Afolabi kan Brym met hem spelen.
even serieus. Denk je nu echt dat Afolbi 2 wedstrijden achter elkaar gaat spelen. En wat moeten ze anders zeggen. Als hij helemaal wedstrijd fit is en hersteld zal dat mei zijn.

sunderland

De nieuwe spits moet het eerst nog maar eens beter doen dan Balk. Balk is niet die echte spits zoals wij in Nederland een spits zien( ik ook niet) maar hij doet het wel verdomd goed. Constant in beweging en vervelend zijn. De tegenstander krijgt ook niet echt vat op hem.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op december 20, 2024, 11:18:58
even serieus. Denk je nu echt dat Afolbi 2 wedstrijden achter elkaar gaat spelen. En wat moeten ze anders zeggen. Als hij helemaal wedstrijd fit is en hersteld zal dat mei zijn.
Uit de Leeuwarder Courant, De Jong was opvallend positief gestemd over Jonathan Afolabi. De spits, die al maanden in de lappenmand zit, wordt ,,fitter en fitter?? volgens de trainer. ?Hij verplaatst zich zelfs hardlopend van het trainingsveld naar de club. Ik denk dat Jonathan inmiddels een kilo of drie ? vier kwijt is. Hij is er ?cht mee bezig. Dus ja, dat ziet er goed uit.?
IN HENK WE TRUST!!!