Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op december 07, 2024, 17:23:56
We hoeven geen spits meer te halen
Zet van Mullem er maar neer  :_schater
:_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Robinho

Balk is natuurlijk een drama als spits. kan geen bal vasthouden en daardoor continue balverlies

janou

Citaat van: Robinho op december 09, 2024, 09:25:19
Balk is natuurlijk een drama als spits. kan geen bal vasthouden en daardoor continue balverlies

Vind het een prima spits als wij in balbezit zijn. Maar als je onder druk komt te staan is het gewoon heel lastig. Dan moet je de bal eroverheen leggen omdat balk gaan bal vasthoud inderdaad. En de bal vanaf eigen 16 eroverheen leggen is gewoon lastig omdat de bal dan lang onderweg is.

2e helft misten we echt een balvaste spits. V Mullem werd constant onder druk gezet maar kon m nergens kwijt, dan is het lekker als V Mullem een vallende bal kan leggen op een balvaste spits, dan kom je wat meer onder de druk vandaan.

Huizen

Type Bokila van Willem II zou perfect voor ons zijn. Ongelooflijk dat we al zolang zonder echte spits spelen, wat een pech met Afolabi

Grijskijkert

Citaat van: Bussum op december 09, 2024, 10:27:58
Type Bokila van Willem II zou perfect voor ons zijn. Ongelooflijk dat we al zolang zonder echte spits spelen, wat een pech met Afolabi
Omdat die van de zelfde leeftijd is dan De Leeuw? Er komt vandaag of morgen wel wat naar buiten mbt de nieuwe spits :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Robinho op december 09, 2024, 09:25:19
Balk is natuurlijk een drama als spits. kan geen bal vasthouden en daardoor continue balverlies
Is een prima counter spits :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Huizen

Citaat van: Grijskijkert op december 09, 2024, 10:45:13
Omdat die van de zelfde leeftijd is dan De Leeuw? Er komt vandaag of morgen wel wat naar buiten mbt de nieuwe spits :thumbsup

Liefst de jongere versie met achillespezen van staal  8) Weet je meer?  |:)

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op december 09, 2024, 10:45:13
Omdat die van de zelfde leeftijd is dan De Leeuw? Er komt vandaag of morgen wel wat naar buiten mbt de nieuwe spits :thumbsup
zijn ze al zover met een nieuwe spits?

En nog belangrijker, worden we er echt blij van?

Noordcambuur

Citaat van: Bussum op december 09, 2024, 10:27:58
Type Bokila van Willem II zou perfect voor ons zijn. Ongelooflijk dat we al zolang zonder echte spits spelen, wat een pech met Afolabi
pech met Afolabi phoeeee niet best.Dit is geld weggegooid?. :rodekaart

sunderland

Citaat van: janou op december 09, 2024, 10:13:44
Vind het een prima spits als wij in balbezit zijn. Maar als je onder druk komt te staan is het gewoon heel lastig. Dan moet je de bal eroverheen leggen omdat balk gaan bal vasthoud inderdaad. En de bal vanaf eigen 16 eroverheen leggen is gewoon lastig omdat de bal dan lang onderweg is.

2e helft misten we echt een balvaste spits. V Mullem werd constant onder druk gezet maar kon m nergens kwijt, dan is het lekker als V Mullem een vallende bal kan leggen op een balvaste spits, dan kom je wat meer onder de druk vandaan.
van Mullem en vallende bal?? Hij krijgt ?berhaupt de bal amper van de grond.
Van Mullem was overigens uitstekend tegen ADO

Sonnema

Misschien Lars Veldwijk heeft geen contract meer en is ervaren en 1.97.

Specuveter

Zal toch waarschijnlijk een spits worden uit Scandinavi?.

zeewolde

Traint ie morgen al mee, of mag dat nog niet?

Bankzitter

Of mischien weer eentje uit de Baltische staten.

DeBruyne

Of iemand uit de Baltische staten die in de Skandinavie speelt...