Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Stanley

zeewolde

Citaat van: Specuveter op augustus 28, 2024, 13:39:19
Er schijnt belangstelling te zijn voor een speler van Sporting Lissabon
Wie of wat weet ik (nog) niet.
jerry st. Juste :devil

Stanley

anderszchristian

Dit schijnt de aanvaller van Liverpool te zijn die deze kant op komt:
https://www.transfermarkt.nl/oakley-cannonier/profil/spieler/670881

Diemers nog steeds niets gehoord vanuit Cambuur na het eerste contact wat er vorige week is geweest. Lijkt er op dat Cambuur is doorgeschakeld naar een alternatief voor de 10 positie. Ik verbaas me er wel over hoe slecht de communicatie vanuit de club verloopt hierin tegenover de speler. In ieder normaal bedrijf hou je elkaar toch netjes op de hoogte van de stand van zaken? Helemaal in het geval van Mark, waar het lijntje met de trainer erg kort is.

Voorstopper

Citaat van: anderszchristian op augustus 28, 2024, 14:09:24

Diemers nog steeds niets gehoord vanuit Cambuur na het eerste contact wat er vorige week is geweest. Lijkt er op dat Cambuur is doorgeschakeld naar een alternatief voor de 10 positie. Ik verbaas me er wel over hoe slecht de communicatie vanuit de club verloopt hierin tegenover de speler. In ieder normaal bedrijf hou je elkaar toch netjes op de hoogte van de stand van zaken? Helemaal in het geval van Mark, waar het lijntje met de trainer erg kort is.

Wel een mooie naam voor een spits

Stanley

Dit klinkt realistischer. Huur

James

Ik zou voor een 16 jarige gaan die hebben we nog niet.

anderszchristian

Citaat van: James op augustus 28, 2024, 14:16:10
Ik zou voor een 16 jarige gaan die hebben we nog niet.
Steven van de Velde, ben jij dat?  :_schater

Stanley

Hoe weet jij dat de communicatie slecht is. Misschien zijn ze wel helemaal klaar met Diemers? Geduld kan op op raken?

Stiens

Heeft er de afgelopen 6 maanden uitgelegen met een blessure.

The youngster netted 31 times in 28 games for the young Reds in 2021/22, with only three goals coming in 18 games since then as he battled with his fitness.
His last competitive game for the club came in January, starting in a 3-1 loss to Athletic Club B, coming off at half-time and missing the remainder of the campaign.

The Liverpool Echo?s Ian Doyle writes that medical staff are ?keen not to overburden [him] at this stage of his recovery.?

While he marked his 20th birthday in May and is therefore among the oldest players in the squad, the likelihood is that Cannonier will remain part of the U21s heading into the new season.
The focus for now will be on rebuilding his fitness and regaining sharpness, with time still on his side as he looks to make the transition into senior football.

After proving his fitness, a call could then be made on a possible move in January, though much will depend on the situations of those around him too.

For now, the overriding positive will be a return to the pitch for Cannonier, who can now look to make up for lost time.

Bovenstaand uit een artikel van 29 juli 2024

anderszchristian

Citaat van: Stiens op augustus 28, 2024, 14:23:26
Heeft er de afgelopen 6 maanden uitgelegen met een blessure.
Klinkt wel als de vijver waar wij in vissen

Stiens

Haha dat zou goed kunnen. Het artikel meldt echter dat er in Januari verder voor hem wordt gekeken. Wat ook niet meehelpt is dat een andere spits van Liverpool 021 (Jayden Danns) onlangs geblesseerd is geraakt.

anderszchristian

Citaat van: Stanley op augustus 28, 2024, 14:21:37
Hoe weet jij dat de communicatie slecht is. Misschien zijn ze wel helemaal klaar met Diemers? Geduld kan op op raken?
Dan meld je dat toch ipv dat je niets meer laat horen en de speler in het ongewisse laat?

zeewolde

Citaat van: Stanley op augustus 28, 2024, 14:21:37
en waarom zou hij geen gelijk hebben?

anderszchristian

Citaat van: Stiens op augustus 28, 2024, 14:26:35
Haha dat zou goed kunnen. Het artikel meldt echter dat er in Januari verder voor hem wordt gekeken. Wat ook niet meehelpt is dat een andere spits van Liverpool 021 (Jayden Danns) onlangs geblesseerd is geraakt.
Was voor zijn blessure ook een optie hier alleen wel erg jong.