Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Teun Seun

Ik ben de enige denk ik, maar wat moeten we met Muhren op de lange termijn? En zeker als hij een kapitaal aan salaris gaat kosten? Waarom niet een mental coach inhuren voor Uldrikis, ik denk dat hij nog altijd in potentie een echt goede spits is..

( het is maar een mening he)

Bankzitter

Uldrikis wordt verocht verwacht ik.

Waarom Muhren? Omdat die 25+ goals maakt. Dat heeft hij al 4 keer eerder geflikt, dus daar mag je wel vanuitgaan.
En Zonder een spits die deze aantallen maakt doe je niet mee bij om de bovenste 2 plaatsen.

veteraan

Muhren staat bij Cambuur in het veld en bij Volendam niet
Muhren weet wat hij aantreft in Leeuwarden en de afstand is hem vertrouwd
Muhren zal weldegelijk te porren zijn voor een stunt om nog ??n keer te promoveren
Muhren heeft een contract met blijvende opties op taken na zijn actieve loopbaan in Volendam

Het gaat om een huurovereenkomst van beperkte tijd waarin drie partijen moeten bewegen
Dat laatste kunnen Volendam en Cambuur nog niet overzien ; beide moeten nog met andere spelers aan de bak. Het is een prachtig idee maar het duurt nog even voor het lukt (of niet)

cambuurmania

Citaat van: veteraan op juni 08, 2023, 12:07:18
Muhren staat bij Cambuur in het veld en bij Volendam niet
Muhren weet wat hij aantreft in Leeuwarden en de afstand is hem vertrouwd
Muhren zal weldegelijk te porren zijn voor een stunt om nog ??n keer te promoveren
Muhren heeft een contract met blijvende opties op taken na zijn actieve loopbaan in Volendam

Het gaat om een huurovereenkomst van beperkte tijd waarin drie partijen moeten bewegen
Dat laatste kunnen Volendam en Cambuur nog niet overzien ; beide moeten nog met andere spelers aan de bak. Het is een prachtig idee maar het duurt nog even voor het lukt (of niet)

Als dit echt allemaal zo is,wat een gedoe en getouwtrek om Muhren voor een jaartje misschien te huren.
Ga voor jonge Talentvolle spelers waar rek en geld in zit.
Doorschakelen.

justremco

We hebben nog wel even de tijd om de selectie rond te maken en als dat met muhren kan is het prima toch. Kom je er over een paar weken achter dat het onmogelijk is dan schakel je gewoon verder. Spits positie heeft ook niet de hoogste prioriteit met Uldrikis en Smit in de gelederen

Trainert!

Citaat van: justremco op juni 08, 2023, 12:16:36
We hebben nog wel even de tijd om de selectie rond te maken en als dat met muhren kan is het prima toch. Kom je er over een paar weken achter dat het onmogelijk is dan schakel je gewoon verder. Spits positie heeft ook niet de hoogste prioriteit met Uldrikis en Smit in de gelederen

Deze 2 spitsen gaan er echt geen 20-25 maken. Dus wel degelijk een spits en die lijzige let verpatsen aub

Andy King

Citaat van: veteraan op juni 08, 2023, 12:07:18
Muhren staat bij Cambuur in het veld en bij Volendam niet
Muhren weet wat hij aantreft in Leeuwarden en de afstand is hem vertrouwd
Muhren zal weldegelijk te porren zijn voor een stunt om nog ??n keer te promoveren
Muhren heeft een contract met blijvende opties op taken na zijn actieve loopbaan in Volendam

Het gaat om een huurovereenkomst van beperkte tijd waarin drie partijen moeten bewegen
Dat laatste kunnen Volendam en Cambuur nog niet overzien ; beide moeten nog met andere spelers aan de bak. Het is een prachtig idee maar het duurt nog even voor het lukt (of niet)


Onze eigen Fabrizio Romano???  :?

denistel

Citaat van: Bankzitter op juni 08, 2023, 11:59:22
Uldrikis wordt verocht verwacht ik.

Waarom Muhren? Omdat die 25+ goals maakt. Dat heeft hij al 4 keer eerder geflikt, dus daar mag je wel vanuitgaan.
En Zonder een spits die deze aantallen maakt doe je niet mee bij om de bovenste 2 plaatsen.

nou?? thy was topsccorder met 23 goals afgelopen seizoen hoor.dus 2 of 3 scoorders
kan ook. en wie zei dat muhren dicht bij was er zijn contacten en er zal veel onderhandeld
moeten worden maar hij staat er niet onwelwillend in dus wie weet.Hij is het plezier
verloren bij Volendam dus daar zie ik en komend seizoen niet spelen en zeker niet
als bankzitter.

justremco

Citaat van: Trainert! op juni 08, 2023, 12:55:06
Deze 2 spitsen gaan er echt geen 20-25 maken. Dus wel degelijk een spits en die lijzige let verpatsen aub

Eens, maar andere posities hebben meer prioriteit lijkt mij

sunderland

Citaat van: justremco op juni 08, 2023, 13:45:28
Eens, maar andere posities hebben meer prioriteit lijkt mij
de spits positie is de allerbelangrijkste in de eerste divisie.

justremco

Je hele as is het belangrijkste maar dat is in alle competities zo. Afgelopen seizoen waren er maar 3 spitsen in de kkd met meer dan 15 goals

poelie-lwd

Trainer is het allerbelangrijkst.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op juni 08, 2023, 14:02:29
de spits positie is de allerbelangrijkste in de eerste divisie.
misschien dit seizoen investeren in goede buitenspelers dan kan de spits ze er in leggen.

Stiens

Vitesse is in de markt om Mark Diemers aan de selectie toe te voegen. De 29-jarige middenvelder en de Arnhemse club zijn al in gesprek met elkaar. Ook andere Eredivisie-clubs hebben Diemers in het vizier. De speler zelf moet nog een beslissing nemen over zijn toekomst.

Bankzitter

#47084
Citaat van: poelie-lwd op juni 08, 2023, 14:34:31
Trainer is het allerbelangrijkst.

Ik denk dat de rol van de trainer overschat wordt voor de KKD.
Sinds Korbach heb ik misschien 5 of 6 echt goede trainers meegemaakt. Echte kneuzen zijn er ook maar een handvol.

De meeste zijn zo goed als hun selectie. Dus als Ultee gaat , is de kans groot dat er een andere middelmaat trainer voor terugkomt.

Als we een spits hebben die er 25 of meer maakt dan draaien we een goed seizoen, ongeacht wie op de bank zit.