Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Collingwood op augustus 30, 2022, 13:24:26
Van Kaam komt zeker, aldus Andor Faber (en ook te lezen in het stuk in de LC). Dat is alvast goed nieuws.
dat is supergoed nieuws

zeewolde

Citaat van: Lars Kramer op augustus 30, 2022, 13:19:23
Zie hier liever Sahraoui aangezien dat om koop gaat. Willem Geubels zou moeten gaan om huur

Schijnt 2 miljoen te moeten kosten.
Ook Lorient - Ligue 1 club wil hem hebben.

Trainert!

Citaat van: zeewolde op augustus 30, 2022, 13:32:50
Schijnt 2 miljoen te moeten kosten.
Ook Lorient - Ligue 1 club wil hem hebben.

Waar is Bert als je hem nodig bent? :devil

Josli

Willem Geubbels. Het moet niet gekker worden. Dat zijn nog eens namen.

R058

Citaat van: Trainert! op augustus 30, 2022, 13:34:46
Waar is Bert als je hem nodig bent? :devil
Lijkt me dat hij er al lang bij is. Ook bij Sahraoui. Waar haal je anders die 1,5 miljoen vandaan?

Vlampiep

Citaat van: Trainert! op augustus 30, 2022, 13:34:46
Waar is Bert als je hem nodig bent? :devil
waar zijn sommige supporters als de club ze nodig heeft

sunderland

Citaat van: Vlampiep op augustus 30, 2022, 13:40:11
waar zijn sommige supporters als de club ze nodig heeft
hier dus?. Als vd brink zondag meemaakte moet hij ook vreselijk trots zijn geweest met Kippevel oppe belich van de sfeer.

AL

Citaat van: sunderland op augustus 30, 2022, 13:43:01
hier dus?. Als vd brink zondag meemaakte moet hij ook vreselijk trots zijn geweest met Kippevel oppe belich van de sfeer.

Zo is dat!!

Specuveter

Volgens ingewijden word van Kaam straks al gepresenteerd.

zeewolde

Citaat van: Specuveter op augustus 30, 2022, 13:58:50
Volgens ingewijden word van Kaam straks al gepresenteerd.

Kan ik me goed voorstellen als je leest dat Andor Faber schrijft dat dit al rond is

sunderland

Citaat van: Specuveter op augustus 30, 2022, 13:58:50
Volgens ingewijden word van Kaam straks al gepresenteerd.
dan kan die zaterdag  al spelen en het zou mij ook niks verbazen als er nog een speler vertrekt buiten mees

papier

Citaat van: zeewolde op augustus 30, 2022, 14:00:59
Kan ik me goed voorstellen als je leest dat Andor Faber schrijft dat dit al rond is

Met Sylla Sow in het achterhoofd wachten we de offici?le foto's maar even af.

zeewolde

Citaat van: sunderland op augustus 30, 2022, 14:02:05
dan kan die zaterdag  al spelen en het zou mij ook niks verbazen als er nog een speler vertrekt buiten mees

Waar zou Mees heengaan dan?
En wie zie je nog meer vertrekken? Maulun of Paulissen?

zeewolde

Citaat van: papier op augustus 30, 2022, 14:03:15
Met Sylla Sow in het achterhoofd wachten we de offici?le foto's maar even af.

We hebben in elk geval zijn vliegtickets vanuit Groningen niet betaald.

zeewolde

Ook Gerard Bos bevestigt dat van Kaam komt