Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op augustus 23, 2022, 08:47:10
En we moeten nog steeds een buitenspeler hebben nu alle aandacht naar Alex en Mees gaat.
Ik hoop echt dat het van de week een toppertje erbij komt.

Ik wou ongeveer hetzelfde schrijven. We hebben nog een week. Komt er nog een echte topper of gaan we met een paniekaankoop komen.

Enige pluspunt wat Gerard Bos aangaf:
Joosten schijnt niet te komen, heeft niemand kunnen overtuigen afgelopen seizoen.

anderszchristian

Citaat van: Sakas op augustus 22, 2022, 17:45:19
Contact Letschert bij AZ ontbonden! Benieuwd waar die heen gaat?
Mag van mij komen!

Dit zou dan ten koste gaan van Tol, die kun je dan afschrijven want hij wil niet nog een seizoen op de bank zitten.

Galdiano

Citaat van: anderszchristian op augustus 23, 2022, 09:23:57
Dit zou dan ten koste gaan van Tol, die kun je dan afschrijven want hij wil niet nog een seizoen op de bank zitten.

En vind Tol zich echt wel ontwikkelen op dit moment. Die tackles van hem!  _O_ er zijn maar weinigen die dat zo goed beheersen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

anderszchristian

Citaat van: Galdiano op augustus 23, 2022, 09:38:45
En vind Tol zich echt wel ontwikkelen op dit moment. Die tackles van hem!  _O_ er zijn maar weinigen die dat zo goed beheersen.

Zeker weten! Speelt ook een stuk zekerder met Bergsma naast hem. Op dit moment zou ik hem het vertrouwen geven en het centrale duo zo laten als het is. Neem aan dat Letschert hier niet naartoe komt om op de bank te zitten.

Specuveter

Ze hebben al eerder aangegeven dat er geen centrale verdedigers meer komen.
Waarom ook met Bergsma en Tol als prima duo.
En mc intosh en Smand als stand inn
Er werd toen gezegd dat een rechtsback prioriteit had.
Die hebben we inmiddels binnen en na de tweede helft tegen Fortuna lijkt me dit een zeer geslaagde aankoop.
Nu vol op een of twee buitenspelers.
En het zou me niet verbazen dat ze daarmee wachten tot aller laatste ogenblik.

anderszchristian

Citaat van: Specuveter op augustus 23, 2022, 10:03:14
Ze hebben al eerder aangegeven dat er geen centrale verdedigers meer komen.
Waarom ook met Bergsma en Tol als prima duo.
En mc intosh en Smand als stand inn
Er werd toen gezegd dat een rechtsback prioriteit had.
Die hebben we inmiddels binnen en na de tweede helft tegen Fortuna lijkt me dit een zeer geslaagde aankoop.
Nu vol op een of twee buitenspelers.
En het zou me niet verbazen dat ze daarmee wachten tot aller laatste ogenblik.

Zo is het! En wmbt mag daar ook een stand in voor Mees aan toegevoegd worden

Specuveter

Hoe zit het met van Kaam eigenlijk??
Is die nu definitief naar Sittard?

Bens

Heeft iemand enig idee achter welke buitenspeler (s) Cambuur in gesprek is,

Teun Seun

Citaat van: Bens op augustus 23, 2022, 10:33:38
Heeft iemand enig idee achter welke buitenspeler (s) Cambuur in gesprek is,

Kishna en Valpoort

Specuveter


J.v.G.

Citaat van: Teun Seun op augustus 23, 2022, 10:44:25
Kishna en Valpoort
Kishna en kunstgras geloof je het zelf?

Bankzitter

Citaat van: Specuveter op augustus 23, 2022, 10:10:28
Hoe zit het met van Kaam eigenlijk??
Is die nu definitief naar Sittard?

Volgens mij niet ivm de chaos daar nu.
En hij heeft geen Turks paspoort  :zweep

Maar die zal toch ook wel 2 keer nadenken voor hij die slangenkuil instapt?
Ik zeg het vaker, maar als een jonge speler in zichzelf wil inverteren dan moet 'ie bij Henk gaan spelen. Dan worden ze beter en kunnen ze een stap maken. (En sommige hebben het zo naar hun zin dat ze al in hun derde /vierde jaar zitten...echt uniek!)

zeewolde

Iemand VI PRO?
Staat een stukje over alle clubs wat ze nog willen doen komende week. Benieuwd of er nog iets anders staat dan 1 linksbuiten en verder alleen maar spelers die mogen vertrekken

Peetts

SC CAMBUUR
Het versterken van de linksbuitenpositie heeft prioriteit bij SC Cambuur. De Leeuwarders hadden hun pijlen al lange tijd gericht op de Noorse jeugdinternational Osame Sahraoui van V?lerenga IF, maar de geel-blauwen hebben de hoop op het strikken van dit grote talent opgegeven. Reservespelers Jasper ter Heide, Sam Hendriks en Jhondly van der Meer mogen nog (op huurbasis) weg uit Leeuwarden, waar Cambuur de door FC Utrecht begeerde Mees Hoedemakers liever niet meer laat gaan.

zeewolde

Citaat van: Peetts op augustus 23, 2022, 12:26:58
SC CAMBUUR
Het versterken van de linksbuitenpositie heeft prioriteit bij SC Cambuur. De Leeuwarders hadden hun pijlen al lange tijd gericht op de Noorse jeugdinternational Osame Sahraoui van V?lerenga IF, maar de geel-blauwen hebben de hoop op het strikken van dit grote talent opgegeven. Reservespelers Jasper ter Heide, Sam Hendriks en Jhondly van der Meer mogen nog (op huurbasis) weg uit Leeuwarden, waar Cambuur de door FC Utrecht begeerde Mees Hoedemakers liever niet meer laat gaan.

Dank je :thumbsup

Wat ik al dacht, niks nieuws dus.