Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: AL op maart 19, 2022, 08:06:55
Joy Sleegers zijn contract loopt af.
Is bezig aan een prima seizoen.
Nadeel is dat hij al 27/28 is.
Meende dat in de winterstop ook belangstelling voor hem was.
Die wilden ze in de winterstop al halen was het gerucht inderdaad.

hobbes

Misschien het broertje van Driekus eens mee laten trainen.

Montana

Citaat van: AL op maart 19, 2022, 08:06:55
Joy Sleegers zijn contract loopt af.
Is bezig aan een prima seizoen.
Nadeel is dat hij al 27/28 is.
Meende dat in de winterstop ook belangstelling voor hem was.

Gelijk halen!

Treb

Citaat van: Montana op maart 19, 2022, 17:10:24
Gelijk halen!

Gelijk door rijden naar Kerkrade voor Pflucke

Noordcambuur

Citaat van: Treb op maart 19, 2022, 17:49:37
Gelijk door rijden naar Kerkrade voor Pflucke
jaaa maar daar zit hele ED achter na?

Noordcambuur

Ga volgend seizoen eens goed kijken naar de verdediging en vooral centraal.
Als volgend seizoen onze sterkhouders ook nog vertrekken dan hou ik mijn hart vast.

Destroyer

Citaat van: Treb op maart 19, 2022, 17:49:37
Gelijk door rijden naar Kerkrade voor Pflucke

Hadden ze vorig jaar al moeten halen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Montana

#39682
Citaat van: Treb op maart 19, 2022, 17:49:37
Gelijk door rijden naar Kerkrade voor Pflucke

Niet haalbaar meer.

EdsjeSCC

Het is gewoon zonde dat je niks te besteden hebt. Hopelijk snel met het nieuwe stadion uitgroeien naar een stabiele eredivisionist en dan kan je zo'n Pflucke in de winterstop wel kopen ipv primadonna Joosten huren

Andy King

We kunnen die Bart van Hintum er wel bij hebben voor 1 ? 2 seizoenen. Stuk ervaring in de verdediging. En daarnaast Sambo halen.

Specuveter

Citaat van: Andy King op maart 21, 2022, 19:28:58
We kunnen die Bart van Hintum er wel bij hebben voor 1 ? 2 seizoenen. Stuk ervaring in de verdediging. En daarnaast Sambo halen.
zat ik ook aan te denken.Maar al 35 jaar!

Galdiano

Citaat van: Andy King op maart 21, 2022, 19:28:58
We kunnen die Bart van Hintum er wel bij hebben voor 1 ? 2 seizoenen. Stuk ervaring in de verdediging. En daarnaast Sambo halen.

Schouten, Mac en Van Hintum.
Serieus?  :_schater

Die komen bijna met de WMO taxi naar de training. 8P
Scheelt wel 3 lease auto's.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Ronald

Citaat van: Galdiano op maart 21, 2022, 20:50:14
Schouten, Mac en Van Hintum.
Serieus?  :_schater

Die komen bijna met de WMO taxi naar de training. 8P
Scheelt wel 3 lease auto's.



Dat geld wat je voor de lease auto's bespaart, ben je in dat geval kwijt aan de thuiszorg om ze te helpen met omkleden.

Gasgeve

Ik snap niet hoe hier namen als een Flemming en Seuntjens voorbij komen. Dat soort spelers zijn absoluut onhaalbaar voor ons, dat begrijpt een ieder toch wel?

zeewolde

Pfl?cke
Wieffer
En (een type als) Beukema