Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

reisbureau

Citaat van: sunderland op juli 18, 2019, 19:47:53
1.836.024 x gelezen  _O_

Die Roepieh toch! Een topper hoor.
Trouwens bijna net zo vaak gelezen als dat er potentiele spelersnamen zijn doorgekomen.
|:)

Bankzitter

Is Piet Veldhuizen nog in beeld? Een jaar of 33 al maar hoeft voor een keeper geen probleem te zijn.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: roepieh op juli 18, 2019, 19:19:47
opgelost  :clint


Geweldig, dank je wel. Had jij het per ongeluk weggestopt?
Of weet je wie wel?
Stuur dan ff een pm a.u.b.
Belangrijkste is dat alles weer bij het oude is nu :)

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 18, 2019, 20:56:18

Geweldig, dank je wel. Had jij het per ongeluk weggestopt?
Of weet je wie wel?
Stuur dan ff een pm a.u.b.
Belangrijkste is dat alles weer bij het oude is nu :)
:clint :rodekaart

Delfzijl/Cambuur

Sunderland ouwe rot :_schater

|:)

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juli 18, 2019, 20:26:30
Is Piet Veldhuizen nog in beeld? Een jaar of 33 al maar hoeft voor een keeper geen probleem te zijn.
zu mooi weze

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

cambuurmania

Kom op Cambuur gas met die vooral nieuwe keeper en spelers.

Treb

Citaat van: cambuurmania op juli 19, 2019, 10:22:44
Kom op Cambuur gas met die vooral nieuwe keeper en spelers.

Oh oké, doen we.

Groet,
Bestuur SC Cambuur.

Stiens

Best vreemd, je weet eigenlijk al sinds de winterstop dat een Mous niet te behouden is voor Cambuur en dus weg gaat, maar 3 weken voor de start van de competitie heb je nog steeds geen vervanger.  :zucht

hobbes

Citaat van: Stiens op juli 19, 2019, 12:02:42
Best vreemd, je weet eigenlijk al sinds de winterstop dat een Mous niet te behouden is voor Cambuur en dus weg gaat, maar 3 weken voor de start van de competitie heb je nog steeds geen vervanger.  :zucht

Hoezo vreemd, je wil er niet te ver op achteruit gaan en dus niet de eerste de beste oppikken. Maar die categorie wacht eerst af of er ook belangstelling in de eredivisie voor ze is. Er zullen heus contacten zijn, maar het zal wel vlak voor het einde van de transferperiode rond komen.

sunderland

Citaat van: hobbes op juli 19, 2019, 12:25:21
Hoezo vreemd, je wil er niet te ver op achteruit gaan en dus niet de eerste de beste oppikken. Maar die categorie wacht eerst af of er ook belangstelling in de eredivisie voor ze is. Er zullen heus contacten zijn, maar het zal wel vlak voor het einde van de transferperiode rond komen.
kan het nog mooier maken. In sept zag een ieder dat mous een topper was dan moet je verlengen lijkt mij. Je weet dan eigenlijk ook al dat ie weggaat. Hup piet

hobbes

Citaat van: sunderland op juli 19, 2019, 12:32:51
kan het nog mooier maken. In sept zag een ieder dat mous een topper was dan moet je verlengen lijkt mij. Je weet dan eigenlijk ook al dat ie weggaat. Hup piet

Dat is idd wel vreemd, of hij wilde toen al niet verlengen, dat kan natuurlijk ook.

zeewolde

Misschien morgen bij de spelerspresentatie 1 of 2 verrassingen?


Overigens moet Gerard Bos voor een klus van de LC op pad. Nieuws bij Cambuur?

justremco

Citaat van: zeewolde op juli 19, 2019, 12:51:35
Misschien morgen bij de spelerspresentatie 1 of 2 verrassingen?


Overigens moet Gerard Bos voor een klus van de LC op pad. Nieuws bij Cambuur?

Zou wel origineel zijn bij de spelerspresentatie, is bij mijn weten nog nooit eerder gebeurd hier