Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

SaVaGe

Citaat van: Galdiano op juli 18, 2019, 08:57:17
Met de juiste rechten, kan hij gewoon terug geplaatst worden neem ik aan.
te belachelijk voor woorden dat het mooie topic om zeep is geholpen. Gaat dit ook van het aantal posts af?

hahaha.. Terugplaatsen of niet, wat maakt het uit, 2074 pagina's vol onzin en achterhaalde troep.
Prima nieuw topic toch, kan één ieder weer zijn onzin droppen in dit topic.

on-topic: Mooie dag voor een nieuwe keeper? :)

sunderland

Citaat van: SaVaGe op juli 18, 2019, 10:03:29
hahaha.. Terugplaatsen of niet, wat maakt het uit, 2074 pagina's vol onzin en achterhaalde troep.
Prima nieuw topic toch, kan één ieder weer zijn onzin droppen in dit topic.

on-topic: Mooie dag voor een nieuwe keeper? :)
onzin. Terug plaatsen

Bens

Graag terug plaatsen.

Delfzijl/Cambuur

#32088
Mensen hechten waarde aan hun dingetjes...ik kan me daar best iets bij voorstellen....
Off topic op naarhet golfslagbad :P

Zal proberen het uit te zoeken Sunderland maar als het echt weggegooid is door iemand krijg ik het ook niet meer terug. Vraag is eerst wie heeft in het forum gerommeld.

SaVaGe

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 18, 2019, 10:17:27
Mensen hechten waarde aan hun dingetjes...ik kan me daar best iets bij voorstellen....
Off topic op naarhet golfslagbad :P

Zal proberen het uit te zoeken Collingwood maar als het echt weggegooid is door iemand krijg ik het ook niet meer terug. Vraag is eerst wie heeft in het forum gerommeld.

Have fun :) vergeet niet de wildwaterbaan!!  8) 8)

Cor

Citaat van: sunderland op juli 18, 2019, 09:17:07
Graag terug plaatsen dan ! Eerste wat ik melde was dat bryan linsen wat voor ons was, toen nog vvv. Dus zo lang was het al terug

Lees je je topics iedere dag weer helemaal  :_schater :_schater :_schater

sunderland

Citaat van: Cor op juli 18, 2019, 10:34:32
Lees je je topics iedere dag weer helemaal  :_schater :_schater :_schater
haha toevallig las ik laatst mijn eerste post vandaar. Gaat mij er ook om hoevaak het was bekeken dat was gigantisch.Weet ook dat er in het verleden uit gekopieerd is door de krant.

Bankzitter

Terugplaatsen en dan kunnen we deze omdopen in topic "nieuwe keeper".

Collingwood

Sparta heeft inderdaad een Israëlische keeper gehaald. Zijn er nu nog eredivisieclubs die een (eerste) doelman zoeken? Anders vol inzetten op Koopmans zou ik zeggen, als Stevens inderdaad een andere keuze maakt.
Kalmte alleen kan u redden.

Chipke

Citaat van: Collingwood op juli 18, 2019, 11:32:40
Sparta heeft inderdaad een Israëlische keeper gehaald. Zijn er nu nog eredivisieclubs die een (eerste) doelman zoeken? Anders vol inzetten op Koopmans zou ik zeggen, als Stevens inderdaad een andere keuze maakt.

Pijlen vol richten op Koopmans inderdaad. Stevens zal wel niet komen, want Cambuur wilde begin deze week uitsluitsel van hem.

roepieh


el haj

Citaat van: roepieh op juli 18, 2019, 19:19:47
opgelost  :clint

De topics zijn zelfs ge-merged, bonuspunten voor roepieh!  :koffie

Bens

Fijn dat de topic Nieuwe Spelers weer terug is. Nu nog een nieuwe keeper, een middenvelder, achterhoedespeler en een aanvaller. Dan zijn wij behoorlijk op weg.

sunderland

Citaat van: Bens op juli 18, 2019, 19:35:37
Fijn dat de topic Nieuwe Spelers weer terug is. Nu nog een nieuwe keeper, een middenvelder, achterhoedespeler en een aanvaller. Dan zijn wij behoorlijk op weg.
helemaal mee eens :proost

sunderland

1.836.024 x gelezen  _O_