Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: YellowBlue op januari 02, 2017, 13:32:13
Van den Belt, toch door zeer veel mensen geroemd om zijn technisch inzicht, zegt hier toch echt dat de spits positie de laatste is waar naar wordt gezocht, terwijl de meeste mensen dit als prioriteit zien.
Laat niet achterste van zin tong zien natuurlijk.....
als hij zegt dat ze intresse hebben is hij zo weer een ton duurder.

Montana

Vd Belt weet dat Boere een optie in z'n contract heeft en waarschijnlijk onhaalbaar is. Dan heb/had je wel interesse ;)

Vlampiep

Citaat van: YellowBlue op januari 02, 2017, 13:32:13
Van den Belt, toch door zeer veel mensen geroemd om zijn technisch inzicht, zegt hier toch echt dat de spits positie de laatste is waar naar wordt gezocht, terwijl de meeste mensen dit als prioriteit zien.
Gelukkig is Vd Belt de deskundige bij de club en niet de meeste mensen.

justremco

Citaat van: Montana op januari 02, 2017, 14:07:09
Vd Belt weet dat Boere een optie in z'n contract heeft en waarschijnlijk onhaalbaar is. Dan heb/had je wel interesse ;)

Had beter een clausule kunnen hebben ipv een optie :insane

poelie-lwd

Citaat van: brambo3004 op januari 02, 2017, 12:56:52
Zou het iets racistisch zijn, denk je? De nummer 9 van Fortuna heet Babatunde Junior Torunarigha. Hij is rechtsbenig.

Nee hoor. vond de naam te ingewikkeld maar junior volstaat wmb  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Vlampiep op januari 02, 2017, 14:10:20
Gelukkig is Vd Belt de deskundige bij de club en niet de meeste mensen.

En jij denkt dat deskundige Gerald de waarheid spreekt?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

John Hiatt

Van der Laan naar De Graafschap.

Vlampiep

Citaat van: poelie-lwd op januari 02, 2017, 14:56:58
En jij denkt dat deskundige Gerald de waarheid spreekt?
Misschien is hij wel eens creatief met de waarheid.

Voorstopper

Van den Belt ontkracht dat. ,,De laatste positie waarop we versterking zoeken."

Omdat de positie al bezet is misschien???? Maar door wie dan :insane

Bankzitter

We moeten een (jonge) spits erbij halen. Barto uit vorm kun je niet mee starten,Hemmen is nooit fit en er zit ook niks achter vanuit JC.

Hendrikscc

Citaat van: Bankzitter op januari 02, 2017, 21:03:46
We moeten een (jonge) spits erbij halen. Barto uit vorm kun je niet mee starten,Hemmen is nooit fit en er zit ook niks achter vanuit JC.

Streek en Hoefdraad kunnen ook in de spits

ace1974

Citaat van: John Hiatt op januari 02, 2017, 14:57:21
Van der Laan naar De Graafschap.


gaat ie echt niet doen  8P 8P 8P

speculeter

Man man morgen al 4 Januari.
Waar blijven die nieuwe spelers?

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op januari 03, 2017, 19:23:53
Man man morgen al 4 Januari.
Waar blijven die nieuwe spelers?
eerst maar wat verkopen of verhuren.

Vlampiep

Citaat van: speculeter op januari 03, 2017, 19:23:53
Man man morgen al 4 Januari.
Waar blijven die nieuwe spelers?
Ik ben blij dat er niet zoals de afgelopen 2 jaar paniek aankopen worden gedaan.
Beter helemaal geen spelers aantrekken dan spelers die wel zwaar op de loonlijst drukken maar bijna niet spelen.