Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Dat denk ik ook helemaal niet, reageer op de stelling dat we niet gaan kopen

Bankzitter

Het gaat er toch om dat men wil dat vd Vegt in actie komt voor de transferdeadline? Transfervrije spelers kunnen we morgen ook nog wel aantrekken.

Yellow Army

Citaat van: justremco op augustus 31, 2016, 13:15:50
Wie zouden we moeten kopen dan? Muhren mag transfervrij vertrekken

Maar even met de pet rond lijkt me
Area 58

denistel

Citaat van: justremco op augustus 31, 2016, 13:15:50
Wie zouden we moeten kopen dan? Muhren mag transfervrij vertrekken

salaris mut uiteraard wel betaald worden

Tanjajeah

Citaat van: Gasgeve op augustus 31, 2016, 13:16:13
Stop nou eens met denken dat een speler van het kaliber Muhren naar ons wil komen.

Normaal gesproken zou ik dat ook zeggen, maar het is wel #deadlineday. Het moet dus vandaag gebeuren. Excelsior heeft van Duijnen gehaald vandaag, daar had ie nog heen gekund, maar nu dus niet meer. En noem mij een eredivisie-club uit het rechterrijtje die nog een 1e spits zoekt? Als er dan ook geen Buitenlandse heb je als Jupiler League club een kans...

Collingwood

Citaat van: Tanjajeah op augustus 31, 2016, 13:44:14
Normaal gesproken zou ik dat ook zeggen, maar het is wel #deadlineday. Het moet dus vandaag gebeuren. Excelsior heeft van Duijnen gehaald vandaag, daar had ie nog heen gekund, maar nu dus niet meer. En noem mij een eredivisie-club uit het rechterrijtje die nog een 1e spits zoekt? Als er dan ook geen Buitenlandse heb je als Jupiler League club een kans...

Zoekt Roda niet nog een spits? Meende van de week gelezen te hebben dat die misschien zelfs Malki terug wilden halen.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland


Voorstopper

Citaat van: Tanjajeah op augustus 31, 2016, 13:44:14
Normaal gesproken zou ik dat ook zeggen, maar het is wel #deadlineday. Het moet dus vandaag gebeuren. Excelsior heeft van Duijnen gehaald vandaag, daar had ie nog heen gekund, maar nu dus niet meer. En noem mij een eredivisie-club uit het rechterrijtje die nog een 1e spits zoekt? Als er dan ook geen Buitenlandse heb je als Jupiler League club een kans...

Is Haller niet in onderhandeling met een club?? Dan zou Utrecht een optie voor Muhren zijn...

Oetseuuh

Citaat van: Voorstopper op augustus 31, 2016, 13:47:39
Is Haller niet in onderhandeling met een club?? Dan zou Utrecht een optie voor Muhren zijn...

Die hebben Zivkovic al gehaald. Of was dat voor de breedte?

Unify

Citaat van: Oetseuuh op augustus 31, 2016, 13:48:44
Die hebben Zivkovic al gehaald. Of was dat voor de breedte?

Haller blijft volgens mij, ik las onderstaand bericht in ieder geval ergens:

Tot slot is er ook nieuws over Haller, die tijdens de deadlineday niet meer lijkt te vertrekken. Dit ondanks vermeende onderhandelingen met Southampton. In de tussentijd staan 'Lars Veldwijk en een speler van Didier Martel in de wachtkamer, in case of emercency', meldt het dagblad.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

hij het ut over mac donald denk ik maar die hadden we 3 jaar geleden al mutte halen

sunderland



Bernardo

Citaat van: denistel op augustus 31, 2016, 14:16:07
hij het ut over mac donald denk ik maar die hadden we 3 jaar geleden al mutte halen

Die is nou al naar Almere, gemiste kans.