Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Contract Houtkoop maar eens ontbinden. Veel te dure jongen veel te lang vastgelegd en heeft nog 0 waarde gehad. Ook maar eens wat besparen Henry!

Gasgeve

Citaat van: De Gast op augustus 31, 2016, 11:59:27
Contract Houtkoop maar eens ontbinden. Veel te dure jongen veel te lang vastgelegd en heeft nog 0 waarde gehad. Ook maar eens wat besparen Henry!
Jij denkt dat Houtkoop zijn contract zomaar laat ontbinden? Dat gaat nog meer kosten dan zijn salaris een jaar doorbetalen.

sunderland

Citaat van: DayDreamer op augustus 31, 2016, 11:58:22
Wie zegt dat Muhren wil beste mensen.

Daarnaast is een 10 prioriteit nummer 1 lijkt me. We hebben 2 spitsen. ( Helaas niet de juiste, maar dat is een ander probleem )
beste jonge. Muhren is een 10!

sunderland

Citaat van: isari71 op augustus 31, 2016, 11:27:09
Contract Antonia ontbonden bij Groningen. Optie?
Nee natuurlijk niet

sk13

Houtkoop gewoon eens een wed of 10 op de linksbuiten zetten. En gyasi op rechts. Gun deze jongen nou ook een kans en geef hem het vertrouwen op zijn positie.

Oosttribune

Muhren komt echt niet naar Leeuwarden. we mogen aansluiten in de rij

Zwolle
Roda
Sparta
Twente
Volendam

DayDreamer

Citaat van: sunderland op augustus 31, 2016, 12:22:56
beste jonge. Muhren is een 10!

Muhren is veel meer spits toch? Jonge  :devil

justremco

Citaat van: Oosttribune op augustus 31, 2016, 12:28:02
Muhren komt echt niet naar Leeuwarden. we mogen aansluiten in de rij

Zwolle - Net een nieuwe spits
Roda - Halen nog een buitenspeler
Sparta - Zou kunnen
Twente - En Unal dan?
Volendam - Die kans lijkt me nog het grootste

Galdiano

Mühren heeft de clubs voor het uitkiezen en nu al helemaal met z'n transfervrije status.

Die gaat echt niet naar Leeuwarden komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

In de eredivisie konden we al amper mee komen met salarissen en moesten we veel met huurlingen en clausules werken. Externe geldschieters wil men volgens mij ook niet aan beginnen.
Het lijkt me dan heel sterk dat we een concurrerend salaris voor Muhren kunnen betalen. Moussaud of Gehrt zal ook moeilijk worden.


speculeter


nog 11 uurtjes.
Zal straks wel een Bericht komen dat er geen spelers meer bij komen of vertrekken.

justremco

Citaat van: speculeter op augustus 31, 2016, 13:06:15
nog 11 uurtjes.
Zal straks wel een Bericht komen dat er geen spelers meer bij komen of vertrekken.

En dat ze gokken op een transfervrij buitenkansje na de deadline  :_schater

Bankzitter

Er is volgens mij niet een club geweest in de Juup die een speler heeft gekocht... waarom wordt er gedacht dat wij dan nog wel een transfersom gaan neerleggen op de laatste dag?
En dat terwijl links en rechts contracten worden ontbonden. Huur is een optie, kopen lijkt mij uitgesloten.

justremco

Wie zouden we moeten kopen dan? Muhren mag transfervrij vertrekken

Gasgeve

Citaat van: justremco op augustus 31, 2016, 13:15:50
Wie zouden we moeten kopen dan? Muhren mag transfervrij vertrekken
Stop nou eens met denken dat een speler van het kaliber Muhren naar ons wil komen.