Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Montana op juni 21, 2016, 15:04:19
Die Caenpeel is écht heel goed en nog maar 19 jaar geloof ik. Goed scouten is FCE altijd wel toevertrouwd

Volgens mij heeft die Smulders (nu technisch directeur van NAC, voorheen FCE) er wel aardig kijk op.
In Henk en Sandor we trust

sccambuurlwdd

Citaat van: zeewolde op juni 21, 2016, 14:00:40
Zal wel VVV worden, hoeft hij ook niet te verhuizen

Gelukkig blijkt je scepsis onterecht  |:)

El Ma-kri-niii

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 21, 2016, 15:11:51
Gelukkig blijkt je scepsis onterecht  |:)
Ik geloof het pas als Cambuur met de officiële mededeling komt.

okkele

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 21, 2016, 15:11:51
Gelukkig blijkt je scepsis onterecht  |:)
wacht nog maar even met juichen.
dat "cambuurfront" dr bovenop zit zegt helemaal niks.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sccambuurlwdd

Citaat van: okkele op juni 21, 2016, 15:13:24
wacht nog maar even met juichen.
dat "cambuurfront" dr bovenop zit zegt helemaal niks.

Cambuurfront is niet (en nooit) een bron, maar een journalist van de LC zal dit niet zomaar melden als hij niet meer info heeft. Ga er maar vanuit dat de deal nog vandaag beklonken wordt.

okkele

die zogenaamde leeuwarder courant heb ik nog veeeeel lager zitten dan cambuurfront.
ik wacht wel even.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Montana

Die Sander heeft het altijd wel bij het rechte end.

El Ma-kri-niii

Citaat van: okkele op juni 21, 2016, 15:18:33
die zogenaamde leeuwarder courant heb ik nog veeeeel lager zitten dan cambuurfront.
ik wacht wel even.
Werkt tevens bij AD Sportwereld. Wekt dat meer vertrouwen? ;)

sccambuurlwdd

Citaat van: okkele op juni 21, 2016, 15:18:33
die zogenaamde leeuwarder courant heb ik nog veeeeel lager zitten dan cambuurfront.
ik wacht wel even.

Cambuurfront is toch wel het uitschot van alles wat met Cambuur-nieuws te maken heeft..

Geelblauwstiens

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 21, 2016, 15:25:44
Cambuurfront is toch wel het uitschot van alles wat met Cambuur-nieuws te maken heeft..
Lijkt me een persoonlijke mening?

Hasses

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 21, 2016, 15:25:44
Cambuurfront is toch wel het uitschot van alles wat met Cambuur-nieuws te maken heeft..
Cambuurfront is gewoon knip en plak werk van diverse nieuwsartikelen/tweets, niet echt een bron te noemen dus.

okkele

Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 21, 2016, 15:22:15
Werkt tevens bij AD Sportwereld. Wekt dat meer vertrouwen? ;)

zekers.
dan wacht ik met een  :proost in de hand...


|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Geelblauwstiens

Citaat van: Hasses op juni 21, 2016, 15:27:06
Cambuurfront is gewoon knip en plak werk van diverse nieuwsartikelen/tweets, niet echt een bron te noemen dus.
Doet idd aan bronvermelding

sccambuurlwdd

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 21, 2016, 15:26:30
Lijkt me een persoonlijke mening?

Een mening, maar in dit geval ook wel een feit.  ;)

Geelblauwstiens

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 21, 2016, 15:40:50
Een mening, maar in dit geval ook wel een feit.  ;)
Want....?