Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Cor


Timmie

Citaat van: Collingwood op december 22, 2015, 22:12:44
Wordt ook gemeld door Tsjerkstra Media (geen idee hoe betrouwbaar dat is):

De kans is aanwezig dat we Darryl Lachman snel terug gaan zien op de Nederlandse velden. De centrumverdediger tekende in juni 2015 een contract tot medio 2017 bij Sheffield Wednesday, dat actief is in de Championship. Bij die club komt Lachman weinig aan spelen en daarom kan een verhuurperiode mogelijk uitkomst bieden. Lachman, die ook de interesse geniet van een aantal Engelse club, heeft TjerkstraMedia laten weten dat SC Cambuur een optie voor hem is in de komende transferperiode. De Friese ploeg heeft belangstelling getoond weet Lachman, die alleen denkt aan een verhuur. Een definitieve overstap naar een nieuwe club ziet hij nog niet zitten. De verdediger gaat in de komende weken kijken wat voor hem de beste optie is. Lachman tekende in 2011 een contract bij FC Zwolle, dat later opging in PEC Zwolle. Als vaste waarde achterin, werd de verdediger in 2014 getransfereerd naar FC Twente. Bij die club wist hij geen basisplaats te veroveren.

http://www.tjerkstramedia.nl/22815-2/

Tjerkstra is wel betrouwbaard..;)

Timmie

Citaat van: wiekie1969 op december 23, 2015, 09:54:36

Mentaal zwak deze jongen. Niet doen dus.

Volgens mij heeft deze jongen een verstandelijk beperkt kindje.
Ik denk dat hij hierdoor mentaal juist wel sterk is.


kickandrush

Citaat van: Timmie op december 23, 2015, 13:46:56
Volgens mij heeft deze jongen een verstandelijk beperkt kindje.
Ik denk dat hij hierdoor mentaal juist wel sterk is.

Waddan? Is je pa ook mentaal sterk?  :X

Timmie

Citaat van: kickandrush op december 23, 2015, 13:50:00
Waddan? Is je pa ook mentaal sterk?  :X

Wat als ik je zeg dat ik een verstandelijk gehandicapt broertje heb? Doe je dan nog steeds zo stoer?
Zeg je dit ook gewoon face tot face tegen iemand? Heb je die ballen om dat recht in iemands gezicht te zeggen?

zeewolde

Citaat van: Timmie op december 23, 2015, 13:46:15
Tjerkstra is wel betrouwbaard..;)
volgens mij zaten ze wel vaker fout, en al die copy paste sites nemen het van hun over.

oostside

Citaat van: Timmie op december 23, 2015, 13:57:13
Wat als ik je zeg dat ik een verstandelijk gehandicapt broertje heb? Doe je dan nog steeds zo stoer?
Zeg je dit ook gewoon face tot face tegen iemand? Heb je die ballen om dat recht in iemands gezicht te zeggen?

Niet zo aanstellen... dit is het Cambuur forum niet een 1 of ander politiek correcte :clint mietjes site.

Ik heb mentaal zwakke en sterke mensen/ouders gezien in de buurt van gehandicapte kinderen net zoals je dat ziet bij normale gezinnen. Het een sluit het andere niet uit.

Timmie

#16927
Citaat van: oostside op december 23, 2015, 14:36:43
Niet zo aanstellen... dit is het Cambuur forum niet een 1 of ander politiek correcte :clint mietjes site.

Ik heb mentaal zwakke en sterke mensen/ouders gezien in de buurt van gehandicapte kinderen net zoals je dat ziet bij normale gezinnen. Het een sluit het andere niet uit.

Tuurlijk, had ik moeten weten. Is uiteraard heel normaal dat iemand dit tegen iemand anders (ik, in dit geval) zegt.
Sorry, mijn fout. Je mag elkaar natuurlijk kwetsen. Excuses 'kickandrush', lekker doorgaan. Dan kom je er wel in het leven. Vooral ook face to face zeggen, maak je vrienden mee:)

Even serieuze vraag, 'oostside'; Vind jij het normaal dat zoiets gezegd wordt?

Lore

Citaat van: Timmie op december 23, 2015, 14:48:56


Even serieuze vraag, 'oostside'; Vind jij het normaal dat zoiets gezegd wordt?

Hmmmm, ja, eigenlijk wel. Pakt nu blijkbaar wat vervelend uit. Maar ik zie het sarcastische wel in zijn opmerking.

poelie-lwd

Wellicht kan deze zinloze discussie elders worden gevoerd?

Dank u.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Kerstgedachte is hier bij bepaalde mensen ver te zoeken.

Eerste en laatste waarschuwing, bij een volgende belediging kan er gerekend worden op Cambuuronlineloze kerstdagen. Kan diegene mooi zijn sociale leven buiten het forum weer oppikken.

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op december 23, 2015, 20:12:22
Kerstgedachte is hier bij bepaalde mensen ver te zoeken.

Eerste en laatste waarschuwing, bij een volgende belediging kan er gerekend worden op Cambuuronlineloze kerstdagen. Kan diegene mooi zijn sociale leven buiten het forum weer oppikken.

Lekker rustig met kerst! Laat we eens een cambuurloze kerst in gaan!  l8l
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

#16932
Kom op zeg. Wat timmie zegt slaat kant nog wal. Een verstandelijk gehandicapt kind kan sommigen net zo goed mentaal zwakker, als sterker maken. En als ik nu een zielig verhaal moet afsteken. Nee. Geloof het maar gewoon.

Timmie

Citaat van: dizzhead op december 23, 2015, 21:29:25
Kom op zeg. Wat timmie zegt slaat kant nog wal. Een verstandelijk gehandicapt kind kan sommigen net zo goed mentaal zwakker, als sterker maken. En als ik nu een zielig verhaal moet afsteken. Nee. Geloof het maar gewoon.

Klopt hoor, heb je gelijk in. Het kan ook zwakker maken. Uit onderzoek blijft dat het over het algemeen wel sterker maakt. Maar wat 'kickandrush' zegt, dat 'slaat wel kant nog wal'?

zeewolde

Citaat van: Timmie op december 23, 2015, 22:33:34
Klopt hoor, heb je gelijk in. Het kan ook zwakker maken. Uit onderzoek blijft dat het over het algemeen wel sterker maakt. Maar wat 'kickandrush' zegt, dat 'slaat wel kant nog wal'?
jezus, gedraag je niet steeds als een klein kind, begint echt super irritant te worden.