Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: moodygrunn op december 22, 2015, 17:00:25
En wij maar denken dat Vd Vegt het transferbeleid bepaalt  ;)

:0= POELIE ERUIT!!!

Lore

Citaat van: John Hiatt op december 22, 2015, 19:38:50
En sponsors zouden op de hoogte zijn van het te besteden bedrag?

Het blijft wel Cambuur he!  :zweep

Harry L.

In dit geval wel. Maar wat ik eerder al aangaf kan het zijn dat er inmiddels meer te besteden is. Misschien lapt die knakker van die tweet enkele weken geleden wel 2 spelers. Wie zal het zeggen. We gaan het wel zien. Ik verwacht in ieder geval niet dat er tonnen beschikbaar zijn.

poelie-lwd

Citaat van: Lore op december 22, 2015, 20:10:26
:0= POELIE ERUIT!!!

Ik sta nog steeds volledig achter mijn keuzes. Dat ze inmiddels bijna allemaal in europese topcompetities spelen en niet bij Cambuur is de schuld van de BVO zelf  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Citaat van: poelie-lwd op december 22, 2015, 20:24:19
Ik sta nog steeds volledig achter mijn keuzes. Dat ze inmiddels bijna allemaal in europese topcompetities spelen en niet bij Cambuur is de schuld van de BVO zelf  :zweep

:_schater

:0= POELIE FOR PRESIDENT

Montana

Lachman in belangstelling

Collingwood

Citaat van: Montana op december 22, 2015, 22:01:39
Lachman in belangstelling

Was bij PEC een prima speler, bij Twente en Sheffield vervolgens uit beeld geraakt. Prima speler voor Cambuur. Ik neem aan dat het om huren gaat?
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Montana op december 22, 2015, 22:01:39
Lachman in belangstelling

Zou een topspeler voor ons zijn!

Collingwood

Wordt ook gemeld door Tsjerkstra Media (geen idee hoe betrouwbaar dat is):

De kans is aanwezig dat we Darryl Lachman snel terug gaan zien op de Nederlandse velden. De centrumverdediger tekende in juni 2015 een contract tot medio 2017 bij Sheffield Wednesday, dat actief is in de Championship. Bij die club komt Lachman weinig aan spelen en daarom kan een verhuurperiode mogelijk uitkomst bieden. Lachman, die ook de interesse geniet van een aantal Engelse club, heeft TjerkstraMedia laten weten dat SC Cambuur een optie voor hem is in de komende transferperiode. De Friese ploeg heeft belangstelling getoond weet Lachman, die alleen denkt aan een verhuur. Een definitieve overstap naar een nieuwe club ziet hij nog niet zitten. De verdediger gaat in de komende weken kijken wat voor hem de beste optie is. Lachman tekende in 2011 een contract bij FC Zwolle, dat later opging in PEC Zwolle. Als vaste waarde achterin, werd de verdediger in 2014 getransfereerd naar FC Twente. Bij die club wist hij geen basisplaats te veroveren.

http://www.tjerkstramedia.nl/22815-2/
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Zeuren er al Zwollenaren dat wij weer iemand met een Zwolle verleden willen?

poelie-lwd

Lachmann is rechtsbenig toch?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Stiens

Citaat van: Collingwood op december 22, 2015, 22:12:44
heeft TjerkstraMedia laten weten

:_schater :_schater :_schater

Beetje een standaard nieuwsbericht, je kunt er zo elke spelersnaam en clubnamen in opnemen en je hebt 'nieuws'.  l8l

oostside

Citaat van: Stiens op december 23, 2015, 09:19:15
:_schater :_schater :_schater

Beetje een standaard nieuwsbericht, je kunt er zo elke spelersnaam en clubnamen in opnemen en je hebt 'nieuws'.  l8l

Je weet maar nooit ik hou ook speld.nl in de gaten voor de transfernieuwtjes....

wiekie1969

Citaat van: AL op december 22, 2015, 22:05:48
Zou een topspeler voor ons zijn!

Bij Twente en Sheffield Wednesday op de bank. Topspeler? Dammers is niks minder.

wiekie1969

Citaat van: Collingwood op december 22, 2015, 22:04:29
Was bij PEC een prima speler, bij Twente en Sheffield vervolgens uit beeld geraakt.


Mentaal zwak deze jongen. Niet doen dus.