Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Anti kunstgras

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

En het zou het beste kunstgrasveld van de eredivisie zijn.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PeterTa

Citaat van: Lwdscc op januari 09, 2014, 12:34:32
We hebben t slechtste veld van de eredivisie   :rodekaart



Ik mag hopen dat dit op een schaal van 1 tot 5 is, want anders is het met alle velden triest gesteld....

pvanbuijtene

Compleet mee eens!! Anti kunstgras!!

tobo

Spelersvakbond VVCS houdt het klassement bij. Na elke uitwedstrijd beoordeelt de aanvoerder van de uitspelende club de grasmat met een cijfer tussen 1 (heel slecht) en 5 (topveld).

Cambuur058

#259
Citaat van: tobo op januari 09, 2014, 13:47:34
Spelersvakbond VVCS houdt het klassement bij. Na elke uitwedstrijd beoordeelt de aanvoerder van de uitspelende club de grasmat met een cijfer tussen 1 (heel slecht) en 5 (topveld).
raar systeem want een boze kwakman die verliest geeft een 1 en als hij in de 90e minuut de 0-1 binnenschiet een 4 ofzo

666

Citaat van: Cambuur058 op januari 09, 2014, 14:39:51
raar systeem want een boze kwakman die verliest geeft een 1 en anders een 4 ofzo

Inderdaad..

Je kan het ook zo lezen: De ploegen die hier hebben gevoetbald hebben het bij ons ontzettend zwaar gehad. Het fanatieke publiek vinden ze bedreigend waardoor ze zeer gefrustreerd raken. JA als je dan een cijfer moet geven......!

Dus ik zeg hoe lager het cijfer hoe beter  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

NicoJanHoogma1960

Hoe kan Den Haag met die ouwe knollentuin hoger als ons staan, die hebben net kunstgras.
Cambuur zit in je bloed

Montana

Citaat van: NicoJanHoogma1960 op januari 09, 2014, 18:44:32
Hoe kan Den Haag met die ouwe knollentuin hoger als ons staan, die hebben net kunstgras.

Wacht maar totdat Kees Kwakman in Den haag is geweest ;)
Zo'n lijst geeft natuurlijk een zwaar vertekend beeld.

SCC-J

Valt wel mee . Kunstgras is kut. Echt gras en vooral de kuip waar uit ploegen ook vaak niet winnen staat boven aan..

Daddy T.

Lekker belangrijk ook wat anders clubs vinden van ons veld.... :|
Als wij er nu en in de overbruggingsjaren ons voordeel mee kunnen doen, daardoor overleven en over aantal jaren in nieuw stadion weer op gras spelen in de eredivisie... :thumbsup
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Scc01

Wat een kansloze ranglijst is dit. Ik ben zelf geen voorstander van kunstgras. Maar ik heb altijd nog liever kunstgras dan een knollenveld. Kijk maar eens naar dat veld in den haag aan het begin vh seizoen. En dat veld in de arena.... Dat van dkv was ook niet al te best. En dan ons eigen veld van de afgelopen jaren. Zodra het een beetje kouder werd was het een totaal drama....

Goudvinger

Moeten wij ons druk gaan maken over hoe tegenstanders over ons kunstgras denken? Het gaat er om wat onze spelers vinden en die lijken er content mee te zijn, hoewel ze natuurlijk allemaal liever op natuurgras spelen.

Tukker

Als je op de laatste plaats staat is helemaal niet zo verkeerd.

Beter zo als dat je op 1 staat en iedereen graag bij Cambuur wil voetballen.

Maar als iedereen gestemd heeft betekent dat ook dat clubs een cijfer moeten geven terwijl ze nog nooit eenstap op het kunstgras in Leeuwarden gezet hebben. Dus of je daar waarde aan moet hechten . . .
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

pvanbuijtene

Citaat van: Tukker op januari 10, 2014, 19:32:29
Als je op de laatste plaats staat is helemaal niet zo verkeerd.

Beter zo als dat je op 1 staat en iedereen graag bij Cambuur wil voetballen.

Maar als iedereen gestemd heeft betekent dat ook dat clubs een cijfer moeten geven terwijl ze nog nooit eenstap op het kunstgras in Leeuwarden gezet hebben. Dus of je daar waarde aan moet hechten . . .

Het gaat om mensen die al gespeeld hebben bij ons.

HilversumOnTour

Kazim baalt van Cambuur-veld: 'Alsof ik op blote voeten over beton rende'
Maandag, 27 oktober 2014 om 08:50

Hoewel Feyenoord zondag op bezoek bij SC Cambuur-Leeuwarden drie belangrijke punten pakte, keek spits Colin Kazim-Richards niet met een bijzonder positief gevoel terug op de wedstrijd in Friesland. Dat lag voor het grootste gedeelte aan het kunstgrasveld dat in het Cambuur Stadion ligt.
/

De Engelse Turk heeft geen goede ervaringen met een dergelijke mat en kon ook in Leeuwarden niet echt uit de voeten op het kunstgras. "Het voelde alsof ik op blote voeten over beton rende", maakt de aanvaller duidelijk in gesprek met De Telegraaf. Kazim baalt ervan dat er zo veel clubs in de Eredivisie zijn die hun thuiswedstrijden niet langer op een echte grasmat spelen.

"Met de spelers die Nederland produceert en de competitie die jullie hebben, zou hier geen kunstgras moeten liggen", vertelt de Feyenoorder aan de Volkskrant. Cambuur-trainer Henk de Jong geeft aan dat het vooral een financiƫle kwestie is en dat de topclub uit Rotterdam makkelijk praten heeft. "Als de grote clubs zo op de centen moeten passen als wij, zouden zij het ook doen", meent de coach van de Friezen.


-----

Ik word zo moe van dat kunstgras gezeik!