Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Anti kunstgras

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Ik las incest en inteelt en dacht meteen dat hij uit jarrefean kwam :devil

666

VELDENCOMPETITIE EREDIVISIE: EERSTE TUSSENSTAND
Gemaakt op woensdag 18 september 2013 11:26

Voor alweer de zesde maal geven de aanvoerders uit de ere- en eerste divisie dit seizoen hun waardering aan de velden in Nederland.
Onder de greenkeepers in het betaald voetbal leeft de verkiezing tot beste veld enorm en wordt verwachtingsvol uitgekeken naar de beoordelingen.
De vraag is dan ook: wie worden dit seizoen de opvolgers van AZ en Go Ahead Eagles?

Ieder weekend ontvangt Danny Hesp van de aanvoerders van de uitspelende clubs een smsje met de waardering van 1(slecht) tot en met 5(topveld) voor het veld waarop zij gespeeld hebben.  VVCS-voorzitter Danny Hesp: 'Het mooie aan deze verkiezing, die erg leeft onder de greenkeepers, is dat de velden beoordeeld worden door de hoofdrolspelers, de voetballers.'

De tussenstand in de eredivisie na 6 speelronden:

1. PSV
2. NEC
     Feyenoord
     Go Ahead Eagles
     FC Utrecht
6. FC Twente
7. Vitesse
8. AZ
     Roda JC Kerkrade
     NAC Breda
11. SC Heerenveen
     ADO Den Haag
13. FC Groningen
     RKC Waalwijk
15. Heracles Almelo
16. PEC Zwolle
      Ajax
18. Cambuur Leeuwarden  :thumbsup

Cambuur heeft toch het beste van het beste gekregen

Komt zeker omdat ze allemaal punten laten liggen op ons veld.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

Citaat van: 666 op september 18, 2013, 15:51:45


Cambuur heeft toch het beste van het beste gekregen

Komt zeker omdat ze allemaal punten laten liggen op ons veld.

_O_
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Kwakman toevallig aanvoerder van NAK? :devil

Stiens

Citaat van: 666 op september 18, 2013, 15:51:45
Ieder weekend ontvangt Danny Hesp van de aanvoerders van de uitspelende clubs een smsje met de waardering van 1(slecht) tot en met 5(topveld) voor het veld waarop zij gespeeld hebben. 

Dit zegt toch genoeg? Geen enkele ploeg heeft hier nog gewonnen dus is het veld kut  :koffie

Destroyer

Citaat van: Stiens op september 18, 2013, 15:59:08
Dit zegt toch genoeg? Geen enkele ploeg heeft hier nog gewonnen dus is het veld ku(ns)t  :koffie

:devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronnie tng

Volledig met de mannen eens, kunstgras is gewoon klote!!!

Destroyer

Ondanks het klote en kut is zie je steeds meer clubs overstappen. Ik denk dat er over een paar jaar alleen nog maar gespeeld wordt op kunstgras  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

gewoon een fan

Ik vind het toch wel schokkend dat wij zelfs een slechter veld blijken te hebben dan Ajakkes  ;(

DayDreamer

Citaat van: gewoon een fan op september 18, 2013, 16:15:53
Ik vind het toch wel schokkend dat wij zelfs een slechter veld blijken te hebben dan Ajakkes  ;(
Ik vind het schokkend dat dat veld van Heracles hoger staat, terwijl dat toch al een ouder kunstgrasveld is.

Goudvinger

Ik vind het schokkend dat überhaupt iemand deze lijst serieus neemt na 3 wedstrijden. Zometeen na de winterstop hebben wij nog steeds een mooie mat, terwijl de helft van de Eredivisie een toendra bewandelt.

drg

Vind 't knap dat die lijst gebaseerd is op meningen van mensen waar 15 clubs nog niet op gespeeld hebben...

l8l

Jules058

Van mij mag het een ontzettend klote veld wezen. Als wij er punten pakken vindt ik het hartstikke mooi!
:y
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

poelie-lwd

Citaat van: Goudvinger op september 18, 2013, 16:57:35
Ik vind het schokkend dat überhaupt iemand deze lijst serieus neemt na 3 wedstrijden. Zometeen na de winterstop hebben wij nog steeds een mooie mat, terwijl de helft van de Eredivisie een toendra bewandelt.

En je zeker bent van doorgang van de geplande wedstrijden  :thumbsup

Over 5 jaar speelt elke BVO op kunstgras en is ook doellijntechnologie volledig ingeburgerd.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Clint

Citaat van: Jules058 op september 19, 2013, 01:48:04
Van mij mag het een ontzettend klote veld wezen. Als wij er punten pakken vindt ik het hartstikke mooi!
:y

Idd. Ik ben ook totaal geen voorstander van nepgras, maar als het in ons voordeel is en we blijven er op winnen, dan zal het mij verder aan mijn anus oxyderen.