Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Anti kunstgras

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd


We moeten ons niet anders voordoen dan we zijn.

Waarom autostoelen, lijkt chique, dit terwijl we geen dubbeltje hebben. We moeten kunstgras omdat we geen veldverwarming (stookkosten) kunnen betalen.
MI-Sider for Life

thankyou

Sommige TROUWE supporters op oost laten zitten op zulke aparte oranje klote stoeltjes
En auto stoelen voor de bezoekers?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Nightmarelwd

Citaat van: thankyou op juli 09, 2013, 09:12:42
Sommige TROUWE supporters op oost laten zitten op zulke aparte oranje klote stoeltjes
En auto stoelen voor de bezoekers?

Op noord hebben we stoelen maar het merendeel staat
MI-Sider for Life

Dokkumer

Citaat van: thankyou op juli 09, 2013, 09:12:42
Sommige TROUWE supporters op oost laten zitten op zulke aparte oranje klote stoeltjes
En auto stoelen voor de bezoekers?
Jij zit op oost thankyou? Stoeltjes zien er misschien niet uit, maar zitten volgens deskundigen prima ;)

thankyou

Ik sta 5 jaar op noord elke wedstrijd maar ik heb 1 keer op oost gezeten tijdens jong Nederland - Jong (?????)
Maar dat zat in mijn beleving veel minder dan op noord
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Lwdscc

En weer ontopic naar het kunstgras  :proost

LEEUWARDEN - Aan het eind van de week kan de selectie van Cambuur trainen op het nieuwe kunstgrasveld, waar nu de laatste hand aan gelegd wordt .

De hele operatie is buitengewoon vlot verlopen. Aanvankelijk was 19 juli als datum gepland waarop het nieuwe veld trainingsklaar zou zijn.

,,Het is sneller gegaan dan we gehoopt hadden'', zegt Cambuur-directeur Gerald van den Belt vandaag in de Leeuwarder Courant.

Goudvinger

Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2013, 09:18:36
Jij zit op oost thankyou? Stoeltjes zien er misschien niet uit, maar zitten volgens deskundigen prima ;)

Die zitten meer dan voortreffelijk, ik kom er elke keer 10 jaar jonger weg  :y

Dokkumer

Citaat van: thankyou op juli 09, 2013, 09:21:09
Ik sta 5 jaar op noord elke wedstrijd maar ik heb 1 keer op oost gezeten tijdens jong Nederland - Jong (?????)
Maar dat zat in mijn beleving veel minder dan op noord
Ach smaken verschillen. Een aantal jaar geleden zat ik wel eens op Oost en dat beviel me prima. De stoeltjes van Noord ken ik niet qua zitcomfort... Ze staan in ieder geval wel lastig :P

Galdiano

Citaat van: thankyou op juli 09, 2013, 09:12:42
Sommige TROUWE supporters op oost laten zitten op zulke aparte oranje klote stoeltjes
En auto stoelen voor de bezoekers?

Liever vandaag dan morgen die stoelen op west! Op oost veren die stoelen heerlijk! Ik mis ze nog geregeld, want die stoelen op west is not done!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Nightmarelwd

Citaat van: thankyou op juli 09, 2013, 09:21:09
Ik sta 5 jaar op noord elke wedstrijd maar ik heb 1 keer op oost gezeten tijdens jong Nederland - Jong (?????)
Maar dat zat in mijn beleving veel minder dan op noord

Ik heb 5 jaar geleden een wedstrijd op oost gezeten. Cambuur - Excelsior voor de beker. Ik durfde niet te gaan staan, bang dat ik mijn hoofd zou stoten tegen het dak :-P
MI-Sider for Life

richard

Ze zijn met de laatste loodjes bezig......het kurk komt erop en de goals staan er ook op, komen geelblauwe netten in te hangen!!

Bernardo

Citaat van: thankyou op juli 09, 2013, 09:12:42
Sommige TROUWE supporters op oost laten zitten op zulke aparte oranje klote stoeltjes
En auto stoelen voor de bezoekers?

Laat die oranje stoeltjes maar mooi, waar ze nu staan! Ze zitten heerlijk, veel beter als die op west etc!

denistel

Citaat van: richard op juli 11, 2013, 12:48:28
Ze zijn met de laatste loodjes bezig......het kurk komt erop en de goals staan er ook op, komen geelblauwe netten in te hangen!!

ja en dan is de middenlijn oek laarsrecht

Holwerd voor Cambuur

Soms ga ik in de pauze ff zitten en dan blijken die stoeltjes prima te zitten. Zeker in vergelijking met die harde dingen op west.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

moodygrunn

Citaat van: richard op juli 11, 2013, 12:48:28
Ze zijn met de laatste loodjes bezig......het kurk komt erop en de goals staan er ook op, komen geelblauwe netten in te hangen!!

inmiddels klaar:

http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-traint-op-keunstgers
In Henk en Sandor we trust