Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Anti kunstgras

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Het lijkt op dit moment op het veld van de afgelopen seizoen.

[verwijderd door de beheerder]
MI-Sider for Life

GerardFraneker


Over iets wat ook op het (kunst) veld staan zijn de stoeltjes van de wisselspelers en de trainers.
Komen daar ook nog nieuwe stoeltjes voor in de plek, weet iemand dat toevallig?
Voor een eredivisie club vind ik het altijd wel mooi  om stoelen te zien van een auto merk. (Opel Engelsma Wijnia?)
Ziet er altijd super strak uit en het wat meer dan van die camping stoeltjes. :devil
Alleen voor de thuis club dan :y!

brambo3004

Citaat van: GerardFraneker op juli 08, 2013, 17:58:52

Voor een eredivisie club vind ik het altijd wel mooi  om stoelen te zien van een auto merk. (Opel Engelsma Wijnia?)


Autostoeltjes horen in auto's

Nightmarelwd

Citaat van: brambo3004 op juli 08, 2013, 18:24:48
Autostoeltjes horen in auto's

En kunstgras bij hockey :proost
MI-Sider for Life

Galdiano

Citaat van: brambo3004 op juli 08, 2013, 18:24:48
Autostoeltjes horen in auto's

Zet er maar een houten bankje neer! Autostoelen horen inderdaad in een auto!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

el haj

Los van wat iedereen vindt van autostoelen ( 8P ) ben ik 't er wel mee eens dat die klapstoeltjes écht niet meer kunnen in de eredivisie. Is toch geen gezicht? En half Nederland kijkt mee.  :P

Roofvogel

Citaat van: el haj op juli 08, 2013, 20:48:24
Los van wat iedereen vindt van autostoelen ( 8P ) ben ik 't er wel mee eens dat die klapstoeltjes écht niet meer kunnen in de eredivisie. Is toch geen gezicht? En half Nederland kijkt mee.  :P
Wat een gezeik om wat stoeltjes, laten we eerst maar het geld gebruiken om spelers te halen

Cambuur058

Citaat van: el haj op juli 08, 2013, 20:48:24
Los van wat iedereen vindt van autostoelen ( 8P ) ben ik 't er wel mee eens dat die klapstoeltjes écht niet meer kunnen in de eredivisie. Is toch geen gezicht? En half Nederland kijkt mee.  :P
Waarom niet? Vind jij een moderne duckout passen in ons oude stationnetje?
Als we een nieuw stadion krijgen hoeven we ons pas druk te maken over de stoeltjes  :P

el haj

Citaat van: Roofvogel op juli 08, 2013, 20:49:21
Wat een gezeik om wat stoeltjes, laten we eerst maar het geld gebruiken om spelers te halen

Is dit al gezeik tegenwoordig? Je zou haast zeggen dat je hier nieuw bent. ;)

Citaat van: Cambuur058 op juli 08, 2013, 20:51:49
Waarom niet? Vind jij een moderne duckout passen in ons oude stationnetje?
Als we een nieuw stadion krijgen hoeven we ons pas druk te maken over de stoeltjes  :P

Ziet er weinig professioneel uit natuurlijk. Zo'n dugout als de topclubs (met idd vaak autostoelen) gaat zeker niet passen in ons stadion nee, maar er móet toch ergens een middenweg mogelijk zijn?! :P

Roofvogel

Citaat van: el haj op juli 08, 2013, 20:54:58
Is dit al gezeik tegenwoordig? Je zou haast zeggen dat je hier nieuw bent. ;)

Haha daar heb je wel een punt hoor maar ik heb liever een paar spelers dan hele dure stoelen, die dingen moeten kut zitten zodat de spelers die er zitten nog beter gaan trainen om er de volgende pot weer in te staan ipv weer te gaan zitten

GerardFraneker

Citaat van: Roofvogel op juli 08, 2013, 20:57:17
Citaat van: el haj op juli 08, 2013, 20:54:58
Is dit al gezeik tegenwoordig? Je zou haast zeggen dat je hier nieuw bent. ;)

Haha daar heb je wel een punt hoor maar ik heb liever een paar spelers dan hele dure stoelen, die dingen moeten kut zitten zodat de spelers die er zitten nog beter gaan trainen om er de volgende pot weer in te staan ipv weer te gaan zitten

Volgens mij is het de bedoeling dat het geld moet opleveren in plaats dat het geld moet kosten?
Of hek et verkeerd?

Nightmarelwd

Citaat van: el haj op juli 08, 2013, 20:48:24
Los van wat iedereen vindt van autostoelen ( 8P ) ben ik 't er wel mee eens dat die klapstoeltjes écht niet meer kunnen in de eredivisie. Is toch geen gezicht? En half Nederland kijkt mee.  :P

Mee eens. Laat ze de hele wedstrijd maar staan. Zijn we toch weer anders dan de rest.

MI-Sider for Life

Dokkumer

Dan maar een stel loungebanken :devil

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op juli 08, 2013, 21:48:19
Dan maar een stel loungebanken :devil

Nog een (gevulde) koelkast erbij en ik wil wel wisselspeler zijn. Gratis uiteraard :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

Citaat van: el haj op juli 08, 2013, 20:54:58
Is dit al gezeik tegenwoordig? Je zou haast zeggen dat je hier nieuw bent. ;)

Ziet er weinig professioneel uit natuurlijk. Zo'n dugout als de topclubs (met idd vaak autostoelen) gaat zeker niet passen in ons stadion nee, maar er móet toch ergens een middenweg mogelijk zijn?! :P

Autoklapstoel?
Area 58