Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Anti kunstgras

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

denistel

kost cambuur niets extra,s Ronnie en graszaadjes binnen mooi maar van oktober tot maar hadden we een bagger veld

moodygrunn

Citaat van: denistel op juli 04, 2013, 16:16:48
kost cambuur niets extra,s Ronnie en graszaadjes binnen mooi maar van oktober tot maar hadden we een bagger veld

kijk voor de gein es naar de samenvatting van de wedstrijd tegen de eagles van afgelopen seizoen....mooi veld
In Henk en Sandor we trust

Galdiano

Morgen sk maar halen, even in het zonnetje op de bühne zitten en maar even zien hoe ze het vloerbedekking op het veld leggen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Andre-Lwd

Citaat van: denistel op juli 04, 2013, 16:16:48
kost cambuur niets extra,s Ronnie en graszaadjes binnen mooi maar van oktober tot maar hadden we een bagger veld

Als lui die verstand van gras hebben dat veld onderhouden hadden, had het veld er een stuk beter uitgezien hoor, maar goed op naar kunstgras  :zucht , hopen dat we er ons voordeel mee kunnen doen dit seizoen.

Lwdscc

JV van Zuiden ‏: ''In het stadion van Cambuur is men begonnen met de aanleg van het kunstgrasveld. Over een week moet het ongeveer klaar zijn.''

Noordcambuur

Nou dat werd wel tijd :_schater

Collingwood

Citaat van: Noordcambuur op juli 05, 2013, 10:52:21
Nou dat werd wel tijd :_schater

Onzin. De streefdatum om het gras klaar te hebben, van Cambuur, is altijd 19 juli geweest. Dat is pas over twee weken.

Mooi dat het sneller klaar lijkt te zijn, dan kan daar mooi getraind worden!
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Ik had gehoord dat het begin julli klaar moest zijn :?

Collingwood

Mijn bron is Henk Albers. Als iemand anders iets anders zegt weet ik het ook niet  :P.
Kalmte alleen kan u redden.

marrumer

dit kunstgras ruikt ontzettend! je ruikt het hoog op de tribune nog en zelfs op het kassaplein! ik hoop dat deze geur in de loop van tijd wat minder sterk word....  :R

mscc

Citaat van: marrumer op juli 05, 2013, 17:26:49
dit kunstgras ruikt ontzettend! je ruikt het hoog op de tribune nog en zelfs op het kassaplein! ik hoop dat deze geur in de loop van tijd wat minder sterk word....  :R

Zelf

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Nightmarelwd

Citaat van: marrumer op juli 05, 2013, 17:26:49
dit kunstgras ruikt ontzettend! je ruikt het hoog op de tribune nog en zelfs op het kassaplein! ik hoop dat deze geur in de loop van tijd wat minder sterk word....  :R

Het wordt nog erger. Eén keer per week op dondag gaan ze het veld bemesten  :insane
MI-Sider for Life

marrumer

Citaat van: Nightmarelwd op juli 05, 2013, 18:41:10
Het wordt nog erger. Eén keer per week op dondag gaan ze het veld bemesten  :insane
weet je zeker dat dat niet bij dkv is  ;)

denistel

Citaat van: marrumer op juli 05, 2013, 17:26:49
dit kunstgras ruikt ontzettend! je ruikt het hoog op de tribune nog en zelfs op het kassaplein! ik hoop dat deze geur in de loop van tijd wat minder sterk word....  :R

mut oek nog van alles mee gebeuren he