Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Anti kunstgras

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

Goudvinger

Citaat van: richard op juli 01, 2013, 16:42:41
Ondergrond kunstgras afgekeurd, dat kan alleen ook maar weer hier........

Door wie (wellicht een domme vraag) en waarom?

Collingwood

Kan Cambuur hier wat aan doen? Ik neem aan dat het veld door een externe partij wordt klaargemaakt?
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur058

Citaat van: richard op juli 01, 2013, 16:42:41
Ondergrond kunstgras afgekeurd, dat kan alleen ook maar weer hier........
meen je dit..  :zucht
Weet je ook door wie en waarom?

Nightmarelwd

Citaat van: Cambuur058 op juli 01, 2013, 16:55:15
meen je dit..  :zucht
Weet je ook door wie en waarom?

Ik had het verzoek ingediend om donderdag te beginnen. Die dag ben ik vrij. Daarom ook de afkeuring vandaag  :insane
MI-Sider for Life

richard

Gekeurd door mensen van kunstgras leverancier zo als ik hoorde die hebben het uitbesteedt aan de grontmij en of die er wat aan kunnen doen...........feit is dat de ondergrond niet hard genoeg is!!

denistel

lekker bezig dan ,,,gelukkig is de selectie er niet eerder dan maandag weer

Goudvinger

In hoeverre heeft dit gevolgen voor de oefenwedstrijden die in eigen stadion gepland staan?

richard

Citaat van: Goudvinger op juli 01, 2013, 17:21:13
In hoeverre heeft dit gevolgen voor de oefenwedstrijden die in eigen stadion gepland staan?

Donderdag kunnen ze herkeuren waarschijnlijk en dan beginnen met veld als het goed is, veld ligt er normaal gesproken in 2 dgn in en daarna een week de tijd om het helemaal af te ronden eerste training is dan niet eerder als 15 juli en dus geen probleem voor wedstrijden maar ja hier weet je het nooit!!

richard

Ondergrond voor kunstgras is niet goed morgen gaat er de hele dag een wals over en dan moet er vrijdag of maandag gekeurd worden, 3x scheepsrecht?

Andre-Lwd

Citaat van: richard op juli 03, 2013, 16:36:21
Ondergrond voor kunstgras is niet goed morgen gaat er de hele dag een wals over en dan moet er vrijdag of maandag gekeurd worden, 3x scheepsrecht?

Dat werk is toch uitbesteed aan een bedrijf die dit vaker doet neem ik aan?

richard

Citaat van: Andre-Lwd op juli 03, 2013, 16:38:34
Dat werk is toch uitbesteed aan een bedrijf die dit vaker doet neem ik aan?

Ja maar wie o wie heeft de ondergrondsoort(lava)besteld? Het verhaal gaat dat daar iets is misgegaan........

Andre-Lwd

Citaat van: richard op juli 03, 2013, 16:52:04
Ja maar wie o wie heeft de ondergrondsoort(lava)besteld? Het verhaal gaat dat daar iets is misgegaan........

Er zou toch iets van kurk op?

richard

Citaat van: Andre-Lwd op juli 03, 2013, 16:58:45
Er zou toch iets van kurk op?

Op het kunstgras ja maar ondergrond moet eerst goed zijn voor kunstgras er op komt, blijkt toch heel moeilijk te zijn blijkbaar anders was morgen het kunstgras erop gekomen!!

Lwdscc

Citaat van: richard op juli 03, 2013, 16:52:04

Van de site van Grontmij: http://www.grontmij.nl/MediaCenter/Nieuwsarchief/Pages/Grontmij-en-Field-Turf-realiseren-kunstgras-voor-stadion-SC-Cambuur.aspx

''Grontmij is mede verantwoordelijk voor de realisatie. ''

' FieldTurf is onze contactpartij. Voor de realisatie is FieldTurf een combinatie aangegaan met advies- en ingenieursbureau Grontmij. Grontmij brengt de ondergrond aan inclusief de sporttechnische laag. Een perfecte combinatie omdat wij al zeer goede ervaringen hadden met Grontmij en zij ook ons natuurgrasveld aangelegd hebben. ''

Ronnie tng

Klote zooi, anders kwamen de graszaadjes nu mooi uit de grond met daaronder een veldverwarming! Flinke kosten bespaard?

:0= OPSCHIETEN MET DIE TOPSPELERS

l0l