Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Anti kunstgras

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Valt buiten deze regeling. Bv sport is hier beheerder van de velden. En is bv sport niet van de gemeente? Zoja had het hier ook gekund ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Daddy T.

Citaat van: Dreet op juni 12, 2013, 19:41:07
Azijnpissermodus: in dat stuk in VI zei Ype Smid dat de plannen voor het nieuwe stadion nog dit jaar indiend / bekend maakt wurde. Dan denk ik: was dat nog steeds niet gebeurd dan? Kortom, we binnen nog steeds gin stap verder...

Eens, voordat de boel es rond is, gemeente en overige partijen rond zijn en bouw kan beginnen zijn we al 2 jaar verder, reken maar op minimaal 4-5 jaar. Enige wat het kan versnellen is komende 2 jaar overleven in de ERE, dan MOET men wel vaart maken gezien veiligheid, capaciteit, etc...

Citaat van: Ronald op juni 12, 2013, 18:24:55
Ik zeg:  :0= BOUW DE ZUIDTRIBUNE MAAR OM NAAR EEN STATRIBUNE. Heb je 2.500 plaatsen extra en direct meer sfeer op de tribune. Als je het toch over een oud stadion hebt ga dan echt terug in de tijd.

vraag me af of die tribune dat nog aan kan....
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer

Citaat van: Ronald op juni 12, 2013, 18:24:55
Ik zeg:  :0= BOUW DE ZUIDTRIBUNE MAAR OM NAAR EEN STATRIBUNE. Heb je 2.500 plaatsen extra en direct meer sfeer op de tribune. Als je het toch over een oud stadion hebt ga dan echt terug in de tijd.
Absoluut voorstander... De oude ingangen weer open gooien en gaan met die banaan...
Enige nadeel is dat Zuid niet de stevigste tribune meer is, zou dan eerst goed naar gekeken moeten worden.

Clint

Dat ouwe ding zakt door de hoeven juh.

:clint modus: Doet mij weer even denken aan de jaren 80 toen er in een keer een plaat van 3 m2 naar beneden donderde. Maar goed dat daar toen niemand stond. Ik zie Nickname nog de diepte in staren. :_schater

Ronald

Citaat van: Galdiano op juni 12, 2013, 20:41:53
Valt buiten deze regeling. Bv sport is hier beheerder van de velden. En is bv sport niet van de gemeente? Zoja had het hier ook gekund ;)

Bv sport onderhoud (of doet een poging tot) het veld misschien, maar volgens mij is leyten de eigenaar van het stadion en de grond onder het stadion.

Ronald

Citaat van: Dokkumer op juni 13, 2013, 06:09:01
Absoluut voorstander... De oude ingangen weer open gooien en gaan met die banaan...
Enige nadeel is dat Zuid niet de stevigste tribune meer is, zou dan eerst goed naar gekeken moeten worden.

Ach een beetje risico hoort er bij toch? Houd je als supporter scherp

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op juni 13, 2013, 06:09:01
Absoluut voorstander... De oude ingangen weer open gooien en gaan met die banaan...
Enige nadeel is dat Zuid niet de stevigste tribune meer is, zou dan eerst goed naar gekeken moeten worden.
Helemaal mee eens. In de pama tijd werd hier ook over gesproken als we zouden  promoveren. Nu zal het wel te laat zijn omdat ze natuurlijk al veel kaarten verkocht hebben voor Zuid. Die zullen niet allemaal blij zijn om te moeten staan denk Ik.

Maar ik denk zelf dat de grootste reden de beton constructie is. Een tijd geleden werd immers al bekend dat deze samen met Oost hartstikke rot is.

Maar buiten dat dikke voorstander.  De egels krijgen nu grootste staan tribune van Nederland achter goal. Gaf liever gelezen dat wij dat waren.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Westerpark

Is de Zuid tribune dan zoveel gammeler dan de Oost tribune waar nu ook een belachelijk groot sta-vak voor de uitsupporters is?

Clint

In beide tribunes zit betonrot.

Chipke

Lijkt me beter als de Zuidtribune tegen de vlakte gaat, maar dat komt nooit op tijd af.

Galdiano

Bij VVV ligt het veld er al in!
Krijgen wij zo'n bijzonder veld?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

veroen

Zijn toch druk bezig, zijn jn Venlo wrs eerder begonnen dus ook eerder klaar

Nightmarelwd

Citaat van: Galdiano op juni 28, 2013, 11:04:48
Bij VVV ligt het veld er al in!
Krijgen wij zo'n bijzonder veld?

Haastige spoed is zelden goed, zie vorige kunstgrasmat bij ons.

Alles wat hier is, is bijzonder
MI-Sider for Life

Ronnie tng

Een kunstgras is en blijft bijzonder kut!!

richard

Ondergrond kunstgras afgekeurd, dat kan alleen ook maar weer hier........