Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Anti kunstgras

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Nee nog niet gelezen, maar ook wel logisch gezien de supportersaantallen. Die krijgen een fietsenhok nog niet eens tweewekelijks vol en dat is niet bepaald aantrekkelijk voor potentiële sponsoren.

Ook is Brabant imo té vol met 8 clubs.. Het zou gunstiger zijn dat daar 3 clubs verdwenen...

Collingwood

Dat zijn precies de redenen die werden aangevoerd voor de stagnatie van RKC. Er is weleens geopperd om te fuseren met Willem II, maar dit ligt uiteraard nogal gevoelig.
Kalmte alleen kan u redden.

Clint

Citaat van: 666 op juni 12, 2013, 11:49:12
Je bedoeld met je icoontjes denk ik dat de gemeente Leeuwarden niets wil financieren...  :?

Jawel. De gemeente geeft liever ieder jaar weer geld aan de noodlijdende Harmonie voor die hondenkop die daar zit. ;(

Dreet

Citaat van: Chipke op juni 12, 2013, 09:20:12
Zou je dit artikel even in willen scannen? Of kan je een foto plaatsen?

Leuk stuk in VI. Alleen jammer das't na een paar alinea's alweer must leze: 'Ze hebben niks in de eredivisie te zoeken'. Ik wurd daar su moed van, elke keer weer die vreselijke open deur intrappe...

Clint

Citaat van: Dreet op juni 12, 2013, 14:52:06
Leuk stuk in VI. Alleen jammer das't na een paar alinea's alweer must leze: 'Ze hebben niks in de eredivisie te zoeken'.

Derksen-priet-praat.

Dokkumer

Citaat van: clint op juni 12, 2013, 15:07:13
Derksen-priet-praat.
Derksen heeft niets op tv en in vage boekjes te zoeken, ouwe zeiksnor :devil

vialli

We salle sien, laat die clubkes mar komme :proost

stefan15






Uitgang komt dus aan de zijkant van t uitvak.
Verder, als je lekker met zand wil spelen...

Eewal

Citaat van: Dokkumer op juni 12, 2013, 12:32:11
Groot verschil is ook dat de Eagles op hun huidige locatie blijven. Zij zijn immers van plan om te verbouwen, plannen zijn klaar en goedgekeurd. Vandaar dat die keuze gemakkelijker is geweest.

Duidelijk verhaal en logische keus dan!

Ronnie tng

Citaat van: Dokkumer op juni 12, 2013, 12:32:11
Groot verschil is ook dat de Eagles op hun huidige locatie blijven. Zij zijn immers van plan om te verbouwen, plannen zijn klaar en goedgekeurd. Vandaar dat die keuze gemakkelijker is geweest.

Wij spelen ook nog minimaal 3 jaar in dit stadion en waarschijnlijk wel langer. Men doet met het kunstgras net of we zeker zijn van een nieuw stadion en lijfsbehoud in de eredivisie. Met een beetje pech zitten we volgend jaar weer in de JL, krijgen we geen nieuw stadion en zitten we weer met dat klote kunstgras!

Nee ik zal er niet aan wennen! Had echt goede hoop dat we na de vorige keer nooit weer kunstgras zouden krijgen.... helaas dus!  ;(

Kunstgras

Sterker nog, zelfs als we een nieuw stadion krijgen is het niet zeker dat daarmee het kunstgras verdwijnt! In de laatste SCC Update merkte Van den Belt namelijk het volgende op:

Citaat van: Van den Belt
"De ontwikkelingen en ervaringen die we de komende jaren opdoen zullen bepalend zijn voor de te maken keuze voor in het nieuwe stadion."

Vele supporters geven Van den Belt een vinger (tijdelijk kunstgras), maar, zoals al te verwachten viel, pakt Van den Belt uiteindelijk waarschijnlijk de hele hand! Nu al wordt gesproken over mogelijk kunstgras in een nieuw stadion terwijl voor de invoering van die plastic mat gezegd werd dat het puur een tijdelijke oplossing was..

Zo gaat het vaak met de afbraak van clubcultuur en invoering van het moderne voetbal. Radicale veranderingen blijven vaak uit, maar worden stap voor stap ingevoerd. Veel supporters trappen er met open ogen in, ook nu weer.

Ronald

Citaat van: SCC-J op juni 12, 2013, 09:13:01
Lees net in VI dat er dit jaar maar 9500 zitplaatsen zijn voor Cambuursupporters!!! noodtribunes!!

Ik zeg:  :0= BOUW DE ZUIDTRIBUNE MAAR OM NAAR EEN STATRIBUNE. Heb je 2.500 plaatsen extra en direct meer sfeer op de tribune. Als je het toch over een oud stadion hebt ga dan echt terug in de tijd.

Ronald

Ik ben ook geen voorstander van kunstgras, maar jammergenoeg is het wel de toekomst in het voetbal. Ik verwacht dat binnen 5 tot 10 jaar meer dan 70% van de clubs kunstgras in het stadion heeft, zelfs Manchester united begint met een combi van gewoon gras met kunstgras er tussendoor.

Dreet

Azijnpissermodus: in dat stuk in VI zei Ype Smid dat de plannen voor het nieuwe stadion nog dit jaar indiend / bekend maakt wurde. Dan denk ik: was dat nog steeds niet gebeurd dan? Kortom, we binnen nog steeds gin stap verder...

Lore

Citaat van: 666 op juni 12, 2013, 11:42:31
Volgens mij ook nog gefinancierd door de gemeente....

"Persconferentie: Veldverwarmig door gemeente gefinancierd"

Had bij ons ook gekund  :(

Dit klinkt als staatssteun. Of is de gemeente eigenaar van het stadion en zijn ze daarmee verhuurder?