Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Anti kunstgras

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

Chipke

Hartstikke bedankt!  :thumbsup  _O_

Bernardo


papier

Is het jullie gelukt om ze te downloaden? ik krijg de volgende melding:
CiteerThe file link that you requested is not valid. Please contact link publisher or try to make a search.

HilversumOnTour

http://www.sietsqo.nl/vi.zip zo is 't makkelijker (tijdelijk op mijn server)

|:)

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

NRG

Eagles legt veldverwarming aan en blijft dus op echt gras spelen..
Supporters actie is niet voor niks geweest.

666

Citaat van: NRG op juni 12, 2013, 11:39:10
Eagles legt veldverwarming aan en blijft dus op echt gras spelen..
Supporters actie is niet voor niks geweest.

Volgens mij ook nog gefinancierd door de gemeente....

"Persconferentie: Veldverwarmig door gemeente gefinancierd"

Had bij ons ook gekund  :(
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Clint


666

Citaat van: clint op juni 12, 2013, 11:43:37
:_schater :_schater

Je bedoeld met je icoontjes denk ik dat de gemeente Leeuwarden niets wil financieren...  :?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lwdscc

Citaat van: 666 op juni 12, 2013, 11:42:31
Volgens mij ook nog gefinancierd door de gemeente....

"Persconferentie: Veldverwarmig door gemeente gefinancierd"

Had bij ons ook gekund  :(

Maar hun uitvak gaat wel naar de andere kant van t stadion...

Destroyer

Citaat van: 666 op juni 12, 2013, 11:49:12
Je bedoeld met je icoontjes denk ik dat de gemeente Leeuwarden niets wil financieren...  :?

Nee joh, die stoppen liever hun geld in een doelloos project als het harmoniekwartier  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: NRG op juni 12, 2013, 11:39:10
Eagles legt veldverwarming aan en blijft dus op echt gras spelen..
Supporters actie is niet voor niks geweest.
Groot verschil is ook dat de Eagles op hun huidige locatie blijven. Zij zijn immers van plan om te verbouwen, plannen zijn klaar en goedgekeurd. Vandaar dat die keuze gemakkelijker is geweest.

Collingwood

Hebben jullie ook dat trieste verhaal over RKC gelezen, trouwens? Die club zal qua begroting en budget waarschijnlijk altijd op ongeveer hetzelfde niveau blijven steken als nu. Gelukkig zit er bij ons wat meer potentieel in!  |:)
Kalmte alleen kan u redden.