Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Anti kunstgras

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Citaat van: 666 op juni 11, 2013, 11:44:56
Kan iemand ook een fotootje plaatsen van het nieuwe uitvak in aanbouw, ben wel nieuwsgierig.

Er is niks veranderd met vorige week.

MI-Sider for Life

stefan15

Citaat van: 666 op juni 11, 2013, 11:44:56
Kan iemand ook een fotootje plaatsen van het nieuwe uitvak in aanbouw, ben wel nieuwsgierig.
Ik ga morgen wel even langs voor een foto. 1 uitgang is weinig maar er zal wel wat op bedacht worden.

666

Citaat van: stefan15 op juni 11, 2013, 15:03:45
Ik ga morgen wel even langs voor een foto. 1 uitgang is weinig maar er zal wel wat op bedacht worden.

Helemaal goed.. miskien oek nog even een paar van ut veld en su
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

michello

Citaat van: stefan15 op juni 11, 2013, 15:03:45
Ik ga morgen wel even langs voor een foto. 1 uitgang is weinig maar er zal wel wat op bedacht worden.

Zal wel ingang komen bij hoek Zuid-Oost  waar een trap naar de tribune gemaakt zal worden.

papier

Hoe zal het zicht zijn vanaf vak 18-19? wordt dit niet belemmerd door het uitvak?

stefan15

Citaat van: 666 op juni 11, 2013, 15:15:31
Helemaal goed.. miskien oek nog even een paar van ut veld en su
Prima.
Morgen eind van middag, begin vd avond probeer ik t erop te hebben!

sunderland


John Hiatt

Citaat van: papier op juni 11, 2013, 16:48:57
Hoe zal het zicht zijn vanaf vak 18-19? wordt dit niet belemmerd door het uitvak?

Ja. Gisteren ff gekeken. Vak 18 heeft slecht zicht.

richard

Citaat van: John Hiatt op juni 11, 2013, 23:25:19
Ja. Gisteren ff gekeken. Vak 18 heeft slecht zicht.

Staat toch nog geen wand? :zweep

John Hiatt

Citaat van: richard op juni 11, 2013, 23:29:48
Staat toch nog geen wand? :zweep

Klopt, maar je kunt nu al wel deze conclusie trekken.

Andre-Lwd

Dat vak hoeft toch maar iets van 450 supporters te kunnen houden, waarom dan naar 700?

Zal wat worden met wedstrijden tegen Feyenoord en Ajax, speel je een uitwedstrijd.

SCC-J

Lees net in VI dat er dit jaar maar 9500 zitplaatsen zijn voor Cambuursupporters!!! noodtribunes!!

Daddy T.

Citaat van: Andre-Lwd op juni 12, 2013, 09:05:54
Zal wat worden met wedstrijden tegen Feyenoord en Ajax, speel je een uitwedstrijd.
:?

Met een overvolle noordtribune en interactie met uitvak zijn we gewoon baas in eigen huis, ongeacht wie hier komt en met hoeveel ze komen!  :0= WELKOM IN DE HEL!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Chipke

Citaat van: SCC-J op juni 12, 2013, 09:13:01
Lees net in VI dat er dit jaar maar 9500 zitplaatsen zijn voor Cambuursupporters!!! noodtribunes!!

Zou je dit artikel even in willen scannen? Of kan je een foto plaatsen?