Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Anti kunstgras

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

drg

Die vent ken op normaal gras ook al niet fatsoenlijk spelen.

Maar gelukkig had ie deze keer een excuus. Hij is overigens welkom om onze club te voorzien van een donatie voor de kosten van het aanleggen, onderhoud en veldverwarming van een echt grasveld. Als 't 'm niet bevalt gaat ie toch lekker in een divisie spelen waar geen enkele clubs kunstgras heeft?

speculeter


Marc S

Kazim jankt en zeurt op alles, dus dat hij zoiets zegt is gewoon treurig.

Lore

Richards......Richards........is dat die spits van feyenoord die over de bal heen trapte bij een vrije schietkans? Dat was een polletje zeker?

Dokkumer

Op blote voeten?  :_schater Ligt inderdaad alleen aan het veld, absoluut niet aan zijn schoeisel  :zweep

Sukkeltje Kazim

Scc01

Heerlijk dat uitgerekend gj verbeek dat kunstgras verdedigd. En een keer aanhaalt dat het vooral het geld is waarom spelers hier niet in nld
Willen spelen

Utekleitrokken

Momenteel ook weer een aantal blessures. Toch te wijten aan ons kunstgras?  De blessures die opgelopen zijn op dergelijke ondergrond althans...

danii058

Alles kunstgras of alles gewoon gras, ene x kunstgras en andere x gewoon gras geeft ook blessure's ..

Scc01

Aan de andere kant zijn twee van de geblesseede spelers wel heel erg gevoelig voor blessures ook op gewoon gras.
Maar voor mij ook liever gewoon gras.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Scc01 op december 06, 2014, 13:35:42
Aan de andere kant zijn twee van de geblesseede spelers wel heel erg gevoelig voor blessures ook op gewoon gras.
Maar voor mij ook liever gewoon gras.
Drie (+hemmen)
Henk, held, bedankt

speculeter

Vorig jaar hadden we ook kunstgras toch?
toen hadden we toch ook geen blessures?
vd laan en leeuwin spelen nu op gras en zijn nu ook geblesseerd of geblesseerd geweest.
Denk gewoon domme pech.

ruubmac

Ik kom nu een bericht op cambuurfront tegen over kunstgras.
Maar waarom spelen wij in de Juup in godsnaam nog op kunstgras?
Of denkt men dat we in 1x terugkeren in de ere?

Yellow Army

Citaat van: ruubmac op september 20, 2016, 12:30:45
Ik kom nu een bericht op cambuurfront tegen over kunstgras.
Maar waarom spelen wij in de Juup in godsnaam nog op kunstgras?
Of denkt men dat we in 1x terugkeren in de ere?

Ja lijkt me logisch, degraderen en dus kleinere begroting en vervolgens investeren in een grasmat terwijl de oude nog goed is
Area 58

denistel

Citaat van: Yellow Army op september 20, 2016, 12:56:21
Ja lijkt me logisch, degraderen en dus kleinere begroting en vervolgens investeren in een grasmat terwijl de oude nog goed is

we hevve toch oek niet een kunstgras mat omdat we ere div speelden maar vanwege de kosten
en die besparen we in de jl nog steeds toch

Bernardo

De reden was veldverwarming verplicht is in Eredivisie. Is in JL niet verplicht. Maar goed, logisch dat ze het nu laten liggen.