Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Anti kunstgras

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

SCCRulez

Alles mut wel betaald worden en scheelt wel een bak geld zo. Ik gedoog het kunstgras als er over 2 jaar een nieuw  stadion staat met een natuurlijk biljartlaken met veldverwarming! :P

Lwdscc

 Heracles Almelo, Oss en Olle  hebben onlangs voor de kunstgrassoort Edel Grass Green Future 2.0 gekozen. Ik weet dat wij slechte ervaring hadden met Edel Grass, maar weet iemand het verschil tussen FieldTurf CoolPlay en Edel Grass Green Future 2.0?

Clint

#62
Citaat van: Lwdscc op juni 05, 2013, 00:38:31maar weet iemand het verschil tussen FieldTurf CoolPlay en Edel Grass Green Future 2.0?

Die 2.0 zal te maken hebben met een upgrade die Edel Grass heeft doorgevoerd in de ontwikkelingen. Dat was eerst met rubber er doorheen.

Is hetzelfde als Clint en Clint 2.0

Die laatste loopt tegenwoordig met een mobiele telefoon, die eerste deed het nog met rooksignalen.

666

Ik hoop dat ons mooie logo in het veld wordt gemaakt... mooi tussen de dug-outs in tot aan het veld. Zie je bij andere clubs af en toe ook, ziet er altijd mooi uit.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Clint

Dat zou wel mooi zijn, maar brengt ook weer meer kosten met zich mee, wat we niet hebben. Dus dat soort frutseltjes zal wel niet gebeuren.

Galdiano

Citaat van: clint link=topic=260.msg17159#msg17159 date =1370415316
Dat zou wel mooi zijn, maar brengt ook weer meer kosten met zich mee, wat we niet hebben. Dus dat soort frutseltjes zal wel niet gebeuren.

Ik zie het al helmaal gebeuren! Komt het logo in het gras, is het het Pama logo!  :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Citaat van: Galdiano op juni 05, 2013, 09:23:37
Ik zie het al helmaal gebeuren! Komt het logo in het gras, is het het Pama logo!  :zucht

Dan moeten we er maar even langs met een spuitbusje....
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

pvanbuijtene

Citaat van: kgscc op juni 04, 2013, 19:21:17
Toen er de vorige keer kunstgras lag hebben amateurclubs daar nog wel eens op gespeeld. Was altijd wel mooi, een wedstrijd in een echt stadion en Cambuur zal er vast nog wel wat mee verdiend hebben.
ja ik maakte 1 slijding en been en arm lag helemaal open :_spank

Dokkumer

Citaat van: 666 op juni 05, 2013, 08:37:28
Ik hoop dat ons mooie logo in het veld wordt gemaakt... mooi tussen de dug-outs in tot aan het veld. Zie je bij andere clubs af en toe ook, ziet er altijd mooi uit.

Wij hevve gien logo! Wij hevve een WAPEN!!!

666

Citaat van: Dokkumer op juni 05, 2013, 12:56:20
Wij hevve gien logo! Wij hevve een WAPEN!!!

Heb je wel een klein puntje...  :y
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

stefan15

Ik was vandaag even in het stadion. Men was druk bezig met het uitvak groter maken door het laast liggende vak ook te gebruiken.
Helaas, hoe pijnlijk ook, was het veld eruit. Alleen maar zand en bouwplaten. Kunnen hier niet meer terug...

Treb

Citaat van: stefan15 op juni 10, 2013, 18:03:40
Ik was vandaag even in het stadion. Men was druk bezig met het uitvak groter maken door het laast liggende vak ook te gebruiken.
Helaas, hoe pijnlijk ook, was het veld eruit. Alleen maar zand en bouwplaten. Kunnen hier niet meer terug...

Betekent dit nou dat heel Oost maar 1 in-en uitgang heeft voor de SCC-supporters? Zou een lekkere krappe bedoeling worden..

Galdiano

Citaat van: Treb op juni 11, 2013, 11:27:34
Betekent dit nou dat heel Oost maar 1 in-en uitgang heeft voor de SCC-supporters? Zou een lekkere krappe bedoeling worden..

Daar lijkt het wel op! Wat eventueel gedaan kan worden de zijkant van een trap voorzien (tussen zuid en oost)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Citaat van: Galdiano op juni 11, 2013, 11:35:19
Daar lijkt het wel op! Wat eventueel gedaan kan worden de zijkant van een trap voorzien (tussen zuid en oost)

Kan iemand ook een fotootje plaatsen van het nieuwe uitvak in aanbouw, ben wel nieuwsgierig.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Chipke

De Eagles hebben nu 21 spelers onder contract als ik het goed heb.