Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Anti kunstgras

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: SCC-J op mei 22, 2013, 10:08:25
Wat doe je hier op het forum dan? daarnaast meng je jezelf ook in de discussie. "wtf" praat jij onzin!


:O verschil is geen 5 ton! dus wie is er realistisch??

|:)

MP4L

Citaat van: SCC-J op mei 22, 2013, 10:08:25
Wat doe je hier op het forum dan? daarnaast meng je jezelf ook in de discussie. "wtf" praat jij onzin!

Ik kom graag op voor mijn club. En praat graag over de positieve dingen van Cambuur. En niet alleen zeiken. Zouden meer mensen moeten doen.

richard

Citaat van: MP4L op mei 22, 2013, 10:15:06
Ik kom graag op voor mijn club. En praat graag over de positieve dingen van Cambuur. En niet alleen zeiken. Zouden meer mensen moeten doen.

Meedenken is beter en dan moet je ook wel eens negatief zijn om mensen wakker te maken zie ontslag arts _O_

Grijskijkert

Citaat van: richard op mei 22, 2013, 10:18:15
Meedenken is beter en dan moet je ook wel eens negatief zijn om mensen wakker te maken zie ontslag arts _O_
Applaus voor Richard... Sla je zelf ook nog even op je borst,je bent namelijk de beste :R
IN HENK WE TRUST!!!

kapseltje

#19
Ik zie ze liever op normaal gras (lees: zandvlakte) spelen en één eredivisie waardige speler minder in de selectie, dan op ku(ns)tgras met één extra eredivisie waardige speler erbij.

Ronnie tng

Citaat van: grijskijker op mei 22, 2013, 10:34:28
Applaus voor Richard... Sla je zelf ook nog even op je borst,je bent namelijk de beste :R

Ik krijg echt steeds meer het idee dat jij Hans bent, die had ook altijd van die irritante posten...  :X

el haj

Citaat van: SCC-J op mei 22, 2013, 10:08:25

:O verschil is geen 5 ton! dus wie is er realistisch??

Mwah, jawel eigenlijk. Of verwacht jij dat het nieuwe stadion er binnen 6 maanden staat?
Ga je uit van vier jaar -lijkt me wel realistisch- kost het je toch een half miljoen extra ten opzichte van kunstgras.

richard

Citaat van: Ronnie tng op mei 22, 2013, 14:06:49
Ik krijg echt steeds meer het idee dat jij Hans bent, die had ook altijd van die irritante posten...  :X

Precies dezelfde gedachte hier!!

gewoon een fan

Citaat van: kapseltje op mei 22, 2013, 11:34:50
Ik zie ze liever op normaal gras (lees: zandvlakte) spelen en één eredivisie waardige speler minder in de selectie, dan op ku(ns)tgras met één extra eredivisie waardige speler erbij.
Ik blijf liever in de Eredivisie met kunstgras dan degraderen op een klote grasmat  :proost

Dokkumer

Citaat van: Ronnie tng op mei 22, 2013, 14:06:49
Ik krijg echt steeds meer het idee dat jij Hans bent, die had ook altijd van die irritante posten...  :X
Dan is het de reïncarnatie van Hans, onze Hans is namelijk een paar jaar geleden al overleden.

sunderland

Dat meegelul over geld .Dan maar een speler minder .Kunstgras is geen reet aan .Niet echt voetbal

sunderland

Citaat van: grijskijker op mei 22, 2013, 10:34:28
Applaus voor Richard... Sla je zelf ook nog even op je borst,je bent namelijk de beste :R
ja niemand van de arts kontkruipers komt op zijn mening terug hier .Toen reageerde men steeds

Goudvinger

Citaat van: sunderland op mei 22, 2013, 15:52:24
ja niemand van de arts kontkruipers komt op zijn mening terug hier .Toen reageerde men steeds

Dat ging bijna nooit over de kwaliteiten van Arts, maar in negen van de tien gevallen over de manier waarop sommigen hem hier voor alles uitmaakten en dat blijkbaar heel normaal vonden.

Grijskijkert

#28
 :scc
IN HENK WE TRUST!!!

Kunstgras

Vent loop niet zo te janken over respect! Ronnie heeft duidelijk niet door dat Hans overleden is.