Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Anti kunstgras

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Wat een vieze tegenvaller dat we vlgnd seiz op kunstgras moeten voetballen .Ik zou bijna zeggen ''hadden we maar eerste div gespeeld''

Ronnie tng


SCC-J

Nu wurd dokkie boos!  :rodekaart

sunderland

Gien reet aan .We hewwe de slechste jaren ook op dat pruts spul speeld

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op mei 21, 2013, 21:39:32
Nu wurd dokkie boos!  :rodekaart
:_schater :_schater En niet om de actie anti kunstgras want die kan ik ook nog wel begrijpen ;)
Twee topics is alleen te veel eer hiervoor :D

Sampdoria

Citaat van: sunderland op mei 21, 2013, 21:45:18
Gien reet aan .We hewwe de slechste jaren ook op dat pruts spul speeld

Jup en we werden ook kampioen op een kunstgrasmat!  |:)

Dokkumer

Citaat van: sunderland op mei 21, 2013, 21:45:18
Gien reet aan .We hewwe de slechste jaren ook op dat pruts spul speeld
Nou, dat hevve we seker. Met een topseleksie die minimaal om Europees had mutte speulen :devil

Daddy T.

Citaat van: Dokkumer op mei 21, 2013, 22:31:28
Met een topseleksie die minimaal om Europees had mutte speulen :devil
Beetje respect voor onze toppers destijds he, zoals Harvey Bischop, Lionel Drol, Thiesje Heldens, Jelmer Slager, Chatouani.. met een echt veld waren we destijds zeker bij de eerste 3 geeindigd  :insane
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

denistel

Citaat van: sunderland op mei 21, 2013, 21:45:18
Gien reet aan .We hewwe de slechste jaren ook op dat pruts spul speeld

dat was een beton plaat kerel er zijn nu topmatjes te krijgen

Dokkumer

Citaat van: V.A.B. op mei 21, 2013, 22:45:18
Beetje respect voor onze toppers destijds he, zoals Harvey Bischop, Lionel Drol, Thiesje Heldens, Jelmer Slager, Chatouani.. met een echt veld waren we destijds zeker bij de eerste 3 geeindigd  :insane
Alle respect voor die helden, ik heb hun spelerskaarten met handtekening nog steeds boven mijn bed hangen :D
En uiteraard de mega poster van Joris van Rooijen :D

richard

Citaat van: denistel op mei 21, 2013, 23:18:46
dat was een beton plaat kerel er zijn nu topmatjes te krijgen

Jazeker, maar ze mutte toch lette op de centjes dus dan ook daar maar op besparen, su goedkoop mogelijk......KU(NS)TGRAS :rodekaart

SCC-J

Citaat van: denistel op mei 21, 2013, 23:18:46
dat was een beton plaat kerel er zijn nu topmatjes te krijgen
Dat zeiden ze toen ook al.
Maar nog altijd staan de kunstgrasvelden onderaan de veldenranglijst .  :clint

richard

Citaat van: SCC-J op mei 22, 2013, 09:52:40
Dat zeiden ze toen ook al.
Maar nog altijd staan de kunstgrasvelden onderaan de veldenranglijst .  :clint

Enige en juiste antwoord, tis niks en zal ook nooit wat worden!!

MP4L

WTF is dit allemaal voor onzin over wel of geen kunstgras? Dat gezeik op dit forum houd ook nooit op he? We willen geen bus-combi. Prima komt de uit kaart. Nee dat willen we ook niet.

Wij willen promoveren. Prima, maar daar zitten eisen aan. Om die kosten te verminderen nemen we kunstgras. Nee! dat is ook niet goed.

Wij willen voetbal zien tegen prachtige clubs als Almere en Emmen. Op een zandvlakte met plukjes gras hier en daar. En bij elke stap willen wij een zand wolk zien!

Eerlijk... ik vind het jammer maar om er een probleem van te maken. Wij hoeven persoonlijk niet te spelen op dat gras.. de spelers die dat al veel vaker doen moeten dat doen. Denk je dat hun daar echt een probleem mee hebben?

En als je echt gras wil. Hou een collecte en ga de deuren rond. als jij die 5 ton bij elkaar ken halen zullen ze het misschien nog overwegen om te investeren in een oud stadion wat op de plannen staat om gesloopt te worden. Kom op jongens wees ff realistisch

SCC-J

Citaat van: MP4L op mei 22, 2013, 10:02:05
WTF is dit allemaal voor onzin over wel of geen kunstgras? Dat gezeik op dit forum houd ook nooit op he?
Wat doe je hier op het forum dan? daarnaast meng je jezelf ook in de discussie. "wtf" praat jij onzin!


Citeer
als jij die 5 ton bij elkaar ken halen zullen ze het misschien nog overwegen om te investeren in een oud stadion wat op de plannen staat om gesloopt te worden. Kom op jongens wees ff realistisch

:O verschil is geen 5 ton! dus wie is er realistisch??