Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Toni Jonker

Gestart door Grijskijkert, maart 23, 2024, 10:00:20

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Citaat van: Arno A op maart 26, 2026, 18:48:07
Wordt het niet een keer tijd om de garantieverklaring af te geven , waardoor het wel mogelijk is om met de O 21 te promoveren. Bovendien mag je in de Tweede Divisie spelers tot 23 jaar laten spelen. Dan hebben de spelers ook meer tijd om zich te ontwikkelen, en zo makkelijker de stap naar de Eredivisie te kunnen maken.
Als jij het geld lapt wat dan nodig is houd de club zich aanbevolen

sunderland

Kian zegt zelfde schuitje als mij. Mag vertrekken?

papier

Citaat van: sunderland op maart 29, 2026, 14:29:47
Kian zegt zelfde schuitje als mij. Mag vertrekken?

Nou ja zelfde schuitje. Vier jaar jonger, komt ook niet van een paar niveaus lager maar uit de jeugd. Ik zou nog wel zeggen laat maar jaartje blijven. Als 4e cv ofzo.

Andy King

Ja, is nog lang niet toe aan eredivisie. Ik zou verlengen voor een jaar met optie en dan verhuren in de kkd. Dan volgend jaar om deze tijd de zaak opnieuw bekijken.

Bankzitter

Hij is vorige maand 20 geworden, da's nog heel erg jong. Spelers uit O21 zou je inderdaad een jaar moeten verhuren aan de KKD en dan verder kijken. Gratis laten weggaan is zonde.

sk13

Deze knaap mutte su natuurlijk gewoon houe. Un berkhout fien ik echt niet beter. En bovendien mutte we oek niet compleet vreemdelegioen wudde.

Arno A

Zou hij naar RKC gaan? Wordt het echt een satellietclub met vier oud spelers.

denistel

Citaat van: Arno A op april 15, 2026, 18:04:14
Zou hij naar RKC gaan? Wordt het echt een satellietclub met vier oud spelers.

zit ook een oud trainer van ons die weet wat ze kunnen

michello

#38
Citaat van: Arno A op april 15, 2026, 18:04:14
Zou hij naar RKC gaan? Wordt het echt een satellietclub met vier oud spelers.

En allemaal is het niet het niveau van wat wij zouden willen. Jonker is leuk en aardig maar niet goed genoeg voor de eredivisie, en heb mijn twijfels of dat ooit gaat lukken voor hem. Berkhout idem, maar die ligt nog vast.

Poetser

Citaat van: denistel op april 15, 2026, 18:30:44
zit ook een oud trainer van ons die weet wat ze kunnen

En dat is allemaal middenmoot KKD.

Laat Lambooij maar lopen

Galdiano

#40
Citaat van: Arno A op april 15, 2026, 18:04:14
Zou hij naar RKC gaan? Wordt het echt een satellietclub met vier oud spelers.

5

Schaapman (contract loopt af)
Van Osch
Van Kaam
Zorgdrager
Van der Veen

En hadden ze Judas Bijker ook nog op proef.

En dan Jonker waarschijnlijk die er nu heen gaat.



When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Arno A

van Osch en Schaapman gaan ( moeten) misschien wel weg. Ik vind het voor Schaapman jammer, Hij is heel lang geblesseerd geweest.

Galdiano

Citaat van: Arno A op april 16, 2026, 09:20:57
van Osch en Schaapman gaan ( moeten) misschien wel weg. Ik vind het voor Schaapman jammer, Hij is heel lang geblesseerd geweest.

En wat kan hij toch goed voetballen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op april 16, 2026, 10:10:42
En wat kan hij toch goed voetballen.
schaapman KON goed voetballen

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets