Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Toni Jonker

Gestart door Grijskijkert, maart 23, 2024, 10:00:20

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Citaat van: Sonnema op maart 25, 2026, 13:26:12
Ook Jonker mag vertrekken bij Cambuur, De Graafschap toont interesse in hem.

Wanneer is dit bekend gemaakt? Begreep ook dat Kian al nieuws had

anderszchristian

Heeft me gisteren echt positief verrast zowel op het veld als voor de camera. In het veld nergens van onder de indruk en komt goed uit zijn woorden. Zou het zonde vinden als ze hem al laten gaan, zal vast niet de hoofdprijs verdienen. Benieuwd waar hij staat na een jaar in de basis bij een KKD club. Lijkt me ook erg goed voor zijn ontwikkeling om eens uit zijn oude vertrouwde omgeving weg te zijn.

Bankzitter

Aflopend contract (met optie).
die spelers dreigen nu tussen wal en schip te vallen en dat is best zonde.
Eigenlijk leidt je dan op voor andere clubs.

Oud Cambuur

Dat is toch ook de bedoeling van Cambuur spelers opleiden en daarna doorverkopen

Bankzitter

Als de optie niet wordt gelicht, dan gaat hij dus gratis weg.

sunderland

Blijft wel. Speelde gisteren echt goed. Zit echt wel veel potentie in, kan toch alleen maar beter worden.

Gasgeve

Hopelijk verlengen en daarna verhuren aan een KKD club. Moet nu wel even een heel seizoen spelen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Gasgeve op maart 26, 2026, 13:55:54
Hopelijk verlengen en daarna verhuren aan een KKD club. Moet nu wel even een heel seizoen spelen.

Kunnen we niet een satelliet club uit de KKD nemen, nu we toch eeuwig in de eredivisie blijven, bijvoorbeeld Telstar :D
Henk, held, bedankt

denistel

is nog geen 20 en komt als zo zelf verzekerd over binnen en buiten het veld
zou het raar vinden als ze em laten gaan.

Bernardo

Ik zou het ook niet snappen eigenlijk, zou contract verlengen en kijken of je hem jaar kan verhuren in KKD.

Bankzitter

Citaat van: Sonnema op maart 25, 2026, 13:26:12
Ook Jonker mag vertrekken bij Cambuur, De Graafschap toont interesse in hem.

Ik hoop toch dat dit niet klopt en een tijdelijk vertrek wordt bedoelt.

Oud Cambuur

Denk dat ze met hem doorgaan en dat de optie gelicht wordt anders had hij het net zoals Kian wel gehoord neem ik aan

Bankzitter

Het geldt voor meer spelers die al langer in O21 spelen... een derde jaar heeft niet veel zin en in de eredivisie kunnen ze niet genoeg minuten maken.

denistel

Citaat van: Bankzitter op maart 26, 2026, 15:41:21
Het geldt voor meer spelers die al langer in O21 spelen... een derde jaar heeft niet veel zin en in de eredivisie kunnen ze niet genoeg minuten maken.

is nog maar 20 toch zou nog gewoon een jaar o 21 kunnen en regelmatig bij het
1e ik snap wel dat de lat omhoog moet voor de ere div maar dan blijven er weinig
over die kunnen aansluiten we gaan het zien

Arno A

Citaat van: denistel op maart 26, 2026, 17:52:10
is nog maar 20 toch zou nog gewoon een jaar o 21 kunnen en regelmatig bij het
1e ik snap wel dat de lat omhoog moet voor de ere div maar dan blijven er weinig
over die kunnen aansluiten we gaan het zien

Wordt het niet een keer tijd om de garantieverklaring af te geven , waardoor het wel mogelijk is om met de O 21 te promoveren. Bovendien mag je in de Tweede Divisie spelers tot 23 jaar laten spelen. Dan hebben de spelers ook meer tijd om zich te ontwikkelen, en zo makkelijker de stap naar de Eredivisie te kunnen maken.