Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw stadion, nieuwe Cambuur Online site?

Gestart door Delfzijl/Cambuur, maart 23, 2024, 00:58:26

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Beste liefhebbers van dit ow sow direkte sociale liefhebbende hatende en vooral clubgetrouwe Cambuur Online Forum.
Nieuwe thuishaven, roept om een nieuw forum. Dit is oud en vertrouwd zoals ons stadion.
Maar denk dat het ook hier het tijd is voor een update.
Zit zelf te denken aan een Discord achtige omgeving met spraakkanalen en een forum.
Makkelijk fotos muziek en gifs toevoegen.

Wie heeft verstand van deze dingen en zou willen helpen.

Nog belangrijker..... willen onze forumleden wel veranderingen :?
Ik hoor graag van U allemaal.Trusten en groeten uit Delfzijl.
                    |:)

Eewal

Wat mij betreft hoeft het niet eigenlijk.

Viper

Het zou in elk geval een verbetering zijn om de software van dit forum bij te werken. Nieuwere versies van SMF bieden ook ondersteuning voor responsive layouts, wat handig is voor mobiele gebruikers. Ik denk dat je nog beter kunt overstappen naar Flarum of iets dergelijks.

Poetser

Ik zou het toejuichen.

Ik denk dat je naar een meer interactieve site moet zoals een azfanpage, fr12 of ajaxshowtime

Bankzitter

Ach, dit past wel een beetje bij Cambuur...zwaar verouderd maar wel een vertrouwd gevoel.
Ik ga de emoticons wel missen  :fant

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur


Grijskijkert

Ja leuk, inloggen om iets te kunnen lezen, en dan iedereen met eigen naam en geen dubbele accounts :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

YellowBlue

Ja, een nieuw jasje zou niet verkeerd zijn.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik zeg altid trots dat ik maar op ??n social media zit nl CO, en die telt niet mee. Ik hoop dat het zo blijft en niet zo'n snelle hap wordt, heerlijk Old Skool zo.
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 24, 2024, 17:52:57
Ik zeg altid trots dat ik maar op ??n social media zit nl CO, en die telt niet mee. Ik hoop dat het zo blijft en niet zo'n snelle hap wordt, heerlijk Old Skool zo.
Laten we van het forum geen liwwadder kermis maken en ik ben dik tevreden met het huidige en niet te vergeten de SUPPORTER uit Delfzijl die het forum beheert. _O_

Specuveter


Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Vlampiep op maart 24, 2024, 18:07:48
Laten we van het forum geen liwwadder kermis maken en ik ben dik tevreden met het huidige en niet te vergeten de SUPPORTER uit Delfzijl die het forum beheert. _O_
Doe het niet alleen he, wanneer het moeilijk wordt heb ik geweldige hulp van een Roepieh , Taurus ik doe alleen de makkelijke dingetjes.....
Maar bedankt voor het compliment, doe het graag en met liefde voor de club en liefhebbers van dit forum.

Oud en vertrouwd, klinkt best goed. Zelf denk ik ook dat we niet te modern moeten gaan worden.
Ik hou van het oude. Maar laat een ieder vrij in zn mening.

drg

Ik kan een Discord kanaal alleen maar toejuichen.

Je kunt er op dezelfde manier topics maken of gewoon vrije discussies voeren en inderdaad eventueel live (voice)chatten voor de liefhebbers. En uiteraard is mobile-friendly ook zeker een fijne toevoeging (en een dark mode  :proost)

Ik denk dat zoiets ook iets makkelijker is dan een eigen forum blijven hosten, waar je meer werk heb aan onderhoud en updates.

Inferno-058