Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

jong AZ- SC cambuur

Gestart door nee,wel?, maart 09, 2024, 14:06:29

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: sunderland op maart 14, 2024, 22:28:44
nee Smit was veel beter in die wedstrijden  :_spank

ook niet maar stond niet in de spits,,uldrikis lijkt zo de deur uit te lopen
einde seizoen en smit kest misschien aardig wat aan verdienen en geld
kunnen we best gebruiken.

sunderland

Citaat van: denistel op maart 15, 2024, 11:29:54
ook niet maar stond niet in de spits,,uldrikis lijkt zo de deur uit te lopen
einde seizoen en smit kest misschien aardig wat aan verdienen en geld
kunnen we best gebruiken.
dat snap ik wel maar dan moet Henk derbij zeggen dat het seizoen voor hem klaar is. Dan weten wij ook dat de handdoek gegooid is. Dan zijn dit soort dingen logisch.

Inferno-058

Citaat van: sunderland op maart 15, 2024, 13:45:41
dat snap ik wel maar dan moet Henk derbij zeggen dat het seizoen voor hem klaar is. Dan weten wij ook dat de handdoek gegooid is. Dan zijn dit soort dingen logisch.
Dat kan je natuurlijk niet zeggen tegenover je supporters. Zou me ook vies tegenvallen als ze echt de handdoek in de ring gooien. 

De Gast

Citaat van: sunderland op maart 15, 2024, 13:45:41
dat snap ik wel maar dan moet Henk derbij zeggen dat het seizoen voor hem klaar is. Dan weten wij ook dat de handdoek gegooid is. Dan zijn dit soort dingen logisch.

Hij zou dat tegen jou kunnen zeggen in vertrouwen. Maar toch niet met een camera voor je snuffert.

Vlampiep

Als Henk van mening is dat Uldrikus ( die ik als beste speler aanmerk) op de bank moet, zal dit dan ook in de uitslag tot uiting moeten komen.
Bij wederom een slappe wanprestatie is mijn seizoen wel over en soeke su ut mar uut en blieft mien stoealsje leeg.

Poetser

ESPN - voor de fans.

Behalve die van Cambuur  :_schater

sunderland


denistel

Citaat van: sunderland op maart 15, 2024, 13:45:41
dat snap ik wel maar dan moet Henk derbij zeggen dat het seizoen voor hem klaar is. Dan weten wij ook dat de handdoek gegooid is. Dan zijn dit soort dingen logisch.

komende 2 wedstrijden is ie er ook niet dus we moeten verder op zich snap
ik de keuze wel

PePe

Citaat van: sunderland op maart 15, 2024, 16:46:01
Ik verwacht 3 punten  |:)

Dat riep ik de afgelopen weken ook, maar dat doe ik niet meer, misschien dat ........

denistel

straks even oemand met een een linkje naar de vlc stream?

denistel

Citaat van: Vlampiep op maart 15, 2024, 14:40:58
Als Henk van mening is dat Uldrikus ( die ik als beste speler aanmerk) op de bank moet, zal dit dan ook in de uitslag tot uiting moeten komen.
Bij wederom een slappe wanprestatie is mijn seizoen wel over en soeke su ut mar uut en blieft mien stoealsje leeg.

oh oh oh blijven komen tot het einde

Mike SCC

Citaat van: denistel op maart 15, 2024, 17:32:01
straks even oemand met een een linkje naar de vlc stream?

Zal hier kort voor de aftrap denk ik wel geplaatst worden.

Schandalig van ESPN dat wedstrijden als Jong PSV-Jong Ajax en Oss-Helmond wel worden uitgezonden maar die van ons niet.

Vlampiep

Citaat van: denistel op maart 15, 2024, 17:32:41
oh oh oh blijven komen tot het einde
Vanavond maar eens afwachten, maar heb er weinig vertrouwen in.

Harry L.

Het is niet te hopen dat Drikus op het bankje zit, dat zou we erg triest zijn omdat hij niet wil verlengen. Smit kan helemaal niets (muv. Penalty?s). Dan mogen de witte zakdoeken er wel bij, dan ben je het spoor volledig bijster.

Destroyer

Citaat van: Vlampiep op maart 15, 2024, 14:40:58
Als Henk van mening is dat Uldrikus ( die ik als beste speler aanmerk) op de bank moet, zal dit dan ook in de uitslag tot uiting moeten komen.
Bij wederom een slappe wanprestatie is mijn seizoen wel over en soeke su ut mar uut en blieft mien stoealsje leeg.

Extra ruimte is tegenwoordig erg welkom! Zelfs in het rechter rijtje spelen we volle bak. Jouw stoel zal dan ook vast weer gevuld worden  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22