Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

jong AZ- SC cambuur

Gestart door nee,wel?, maart 09, 2024, 14:06:29

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

op naar Jong az vrijdagavond 15-03-24 20:00 zuiderweg 74 A wijdewormer
zien wat er nog te redden valt............echter cambuur tegen jong ploegen dit seizoen........bied weinig perspectief, maar ja het blieft toch je kutclub en stiekem hope ju toch iedere keer weer op de ommekeer cq wederopstanding.
we gaan het beleven krije we weer een sprankje hoop of .............

Inferno-058

#1
Het kan hard gaan. Win je dan sta je ineens weer op een positie waarbij je aansluiting hebt op een PO plek. Verlies je dan kan je zomaar op een 13e (!) plek staan. Ik denk dat het vooral verstandig is om er jongens in te zetten die willen en waar je in de toekomst mogelijk nog iets aan hebt.

Poetser

Bel maar af. Verspilde energie.

sunderland


oost

Ik verwacht dat Onze geweldige selectie jong Az wel even op zijn plek gaat zetten. Gewoon laten zien wat mannen voetbal inhoud  :thumbsup

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Noordcambuur

We hebben toch een samenwerking met AZ :D

PePe

Citaat van: Noordcambuur op maart 09, 2024, 18:11:09
We hebben toch een samenwerking met AZ :D

We krijgen daar de punten echt niet kado hoor.

denistel


Bernardo


Noordcambuur

Henk weet het volgens mij ook niet meer  8P
Wat orde de rest van de 10 spelers  :?

Galdiano

#12
Citaat van: denistel op maart 14, 2024, 13:19:44
uldrikis bank zitter

Als hij licht geblesseerd is begrijp ik het, maar anders?  8P
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op maart 14, 2024, 15:20:51
Als ik hij licht geblesseerd is begrijp ik het, maar anders?  8P
als dat zo is dan is hij geblesseerd.

michello

Smit moet verkocht worden de meeste kans daarop is als hij in de spits staat. Uldrikis loopt gratis de deur uit.. zoiets?

Of licht geblesseerd inderdaad?