Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Social Media integratie

Gestart door Taurus Jr, mei 17, 2013, 18:40:29

Vorige topic - Volgende topic

Taurus Jr

Beste forum bezoekers en leden!

We hebben nu integratie met Facebook en Twitter.

Update: http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=257.msg15742#msg15742

Links zijn nu 4 knoppen te vinden, van boven naar beneden:
De 1e knop is Twitter die onze Twitter account opent.
De 2e knop is Facebook die onze Facebook pagina opent.
De 3e knop is een Vind ik leuk knop daarmee like je onze pagina.
De 4e knop is een Tweet knop waarmee je een pagina of topic kan delen.



Veel plezier ermee :D


Overigens is het Twitter account nog in bewerking maar Volgen kan geen kwaad, de naam verandert binnenkort wel van CambuurOnline1 naar CambuurOnline maar het is nog even wachten op Twitter. Als je ons volgt dan blijft je ons volgen ook al verandert onze naam.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Galdiano

Zeer irritant! Heb een iphone en als ik het forum inzoom krij ik mega groot 4 blokken in het scherm! Zelf in mijn tekst venster staat het er pal voor!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Taurus Jr

#2
Citaat van: Galdiano op mei 17, 2013, 18:50:26
Zeer irritant! Heb een iphone en als ik het forum inzoom krij ik mega groot 4 blokken in het scherm! Zelf in mijn tekst venster staat het er pal voor!

Zal er even naar zien :)
Als er andere mobiele gebruikers met problemen zijn zeg het even en wat voor telefoon en browser.
Overigens is er ook een App voor Cambuur Online, dan heb je een zeer snel overzichtelijk forum.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

TM

Citaat van: Galdiano op mei 17, 2013, 18:50:26
Zeer irritant! Heb een iphone en als ik het forum inzoom krij ik mega groot 4 blokken in het scherm! Zelf in mijn tekst venster staat het er pal voor!

Bist zelf zeer irritant! :D

jeff

Citaat van: Taurus Jr op mei 17, 2013, 18:53:15
Zal er even naar zien :)
Als er andere mobiele gebruikers met problemen zijn zeg het even en wat voor telefoon en browser.
Overigens is er ook een App voor Cambuur Online, dan heb je een zeer snel overzichtelijk forum.
Heel kut op je mobiel, heb een Samsung galexy s3 met standaard browser.

Welke App is dat?

Taurus Jr

Citaat van: jeff op mei 17, 2013, 19:03:21
Heel kut op je mobiel, heb een Samsung galexy s3 met standaard browser.

Welke App is dat?

Tapatalk :)

Zit nu wat rond te spitten in de code, de knoppen zijn blijkbaar op telefoons niet statisch...
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

jeff

Citaat van: Taurus Jr op mei 17, 2013, 19:08:46
Zit nu wat rond te spitten in de code, de knoppen zijn blijkbaar op telefoons niet statisch...
Als je op je pc inzoomt, zijn ze ook niet statisch.
Blijven altijd op de zelfde hoogte in je scherm hangen.

Galdiano

Citaat van: Taurus Jr op mei 17, 2013, 19:08:46
Tapatalk :)

Zit nu wat rond te spitten in de code, de knoppen zijn blijkbaar op telefoons niet statisch...

Tapatalk is kut!

Safari snel en overzichtelijk ;)

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Taurus Jr

Ik laat het nog even staan, kijk nu scheel mochten er meer mensen nu nog last van krijgen meld het dan, dan zet ik het tijdelijk uit.

Zal er later naar kijken :)
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

pvanbuijtene

Citaat van: Taurus Jr op mei 17, 2013, 18:53:15
Zal er even naar zien :)
Als er andere mobiele gebruikers met problemen zijn zeg het even en wat voor telefoon en browser.
Overigens is er ook een App voor Cambuur Online, dan heb je een zeer snel overzichtelijk forum.
samsung galaxy 3 internet explorer same problem

Galdiano

Nog steeds vreselijk irritant! Zou het niet verwijdert kunnen worden? Waarom moeten er social media buttons op het co?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Taurus Jr

Vrij weinig aan gedaan nog, het kan eruit maar voor 3 gebruikers van de 335 die klagen en er last van hebben kan ik niet veel betekenen zonder een klein beetje feedback.
Toestel/Browser zou al helpen en hoe het er precies/ongeveer uit ziet ook :)
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Dokkumer

Niet iedereen reageert TaurusJr, misschien zijn er wel meer die er behoorlijk last van hebben.

Taurus Jr

Aanpassing gemaakt, nu kan je onderaan het topic 3 knoppen vinden voor het delen op Facebook/Google/Twitter.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik