Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vito Wormgoor

Gestart door michello, januari 30, 2024, 11:04:39

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Dan had Cambuur beter Mac kunnen houden.

Grijskijkert

Gaat bij DOVO spelen..
IN HENK WE TRUST!!!

Poetser

Het waren 20 geweldige minuten.  _O_

EdsjeSCC

Zijn beste optreden was in het uitvak

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op mei 22, 2024, 13:24:35
Zijn beste optreden was in het uitvak
haha geweldig heeft zijn zakken even gevuld en doeiiiii :_schater

Inferno-058

Wens hem het beste, heeft simpelweg niet meegezeten. Volgens mij is het een beste kerel

Specuveter

Hopelijk heeft Cambuur hier eindelijk eens van geleerd.
Fitte en wedstrijd fitte spelers halen.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op mei 22, 2024, 13:51:15
Hopelijk heeft Cambuur hier eindelijk eens van geleerd.
Fitte en wedstrijd fitte spelers halen.
daar heb ik mijn twijfels bij?..
Al jaren miskopen gehaald in de winterstop.

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op mei 22, 2024, 13:30:11
Wens hem het beste, heeft simpelweg niet meegezeten. Volgens mij is het een beste kerel
volgens mij ook. Als een speler hier geblesseerd raakt dan lijkt het wel of ie dat met opzet is