Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Willem 2 - Cambuur Vrijdag 2 Februari 20.00 uur

Gestart door Specuveter, januari 30, 2024, 09:15:33

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Zal je zien dat we Vrijdag weer een goede pot spelen.
Want dan weten ze zich wel weer op te laden.

Noordcambuur


PePe

Citaat van: Noordcambuur op januari 30, 2024, 09:22:49
Nee hoor we worden afgemaakt?.

Wormgoor doet vast mee, ik zie kansen ook omdat ze boven ons staan.

EdsjeSCC

Laten we er eens een heerlijk cliche in gooien, hele andere wedstrijd tegen een team die w?l wil aanvallen en niet met 11 man de bus geparkeerd heeft

nee,wel?

dan hopelijk vrijdag de rug weer rechten........

De Gast

Citaat van: Noordcambuur op januari 30, 2024, 09:22:49
Nee hoor we worden afgemaakt?.

Ik vrees het ook ja. TOP was toch wel een hele dikke domper.

papier

Citaat van: EdsjeSCC op januari 30, 2024, 17:40:54
Laten we er eens een heerlijk cliche in gooien, hele andere wedstrijd tegen een team die w?l wil aanvallen en niet met 11 man de bus geparkeerd heeft

Dat ligt ons beter, zie de wedstrijden tegen ADO en de Graafschap. Maar het verwijt richting het technisch beleid is natuurlijk terecht, alleen met dit type voetbal gaan we er niet komen in de KKD want ook wij moeten wel eens het spel maken zoals tegen Oss en dan heb je wel creativiteit nodig.

PePe

Door de eerdere 1 - 8 overwinning, is Oss dik onderschat door de spelers.

denistel

Citaat van: PePe op januari 30, 2024, 12:56:06
Wormgoor doet vast mee, ik zie kansen ook omdat ze boven ons staan.

denk niet dat ie mee doet trainde vandaag wel mee maar meer dan een
maand niet gespeeld ook uldrikis zal dit duel nog moeten missen werd er gemeld,

sunderland

Citaat van: denistel op januari 31, 2024, 18:44:12
denk niet dat ie mee doet trainde vandaag wel mee maar meer dan een
maand niet gespeeld ook uldrikis zal dit duel nog moeten missen werd er gemeld,
dan hewwe daar niks te zoeken. Proberen een leuke wedstrijd te spelen met oog op woensdag

Grijskijkert

Vermoedelijke opstelling: Van Osch; Tol, Smand, Bergsma, Poll; Van Mullem, Van Kaam, de Jong; Breij, Smit, Balk.
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur


anderszchristian

Citaat van: Grijskijkert op februari 01, 2024, 13:06:03
Vermoedelijke opstelling: Van Osch; Tol, Smand, Bergsma, Poll; Van Mullem, Van Kaam, de Jong; Breij, Smit, Balk.
Hoe kun je zo'n van Mullem weer opstellen na het debacle van maandag?

De Gast


Bankzitter