Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur- Top oss

Gestart door nee,wel?, januari 22, 2024, 23:54:15

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

aanstaande maandag avond dan sil ut weer heve om 20:00 spele we thuus tegen Top oss, echter cambuur tegen lagerstaande goden is vooraf nog geen garantie op succes........... sien ut verloop van de competitie.
Desondanks allemaal komme en met sien allen er weer achter |:) |:) |:) |:) |:)

Delfzijl/Cambuur

Nou ik red dat niet op Maandag. Baal als een stekker van die verplaatsing van vrijdag naar maandag. Kost mij de wedstrijd.... maar heel veel succes allen en grijp die punten!

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 23, 2024, 07:10:00
Nou ik red dat niet op Maandag. Baal als een stekker van die verplaatsing van vrijdag naar maandag. Kost mij de wedstrijd.... maar heel veel succes allen en grijp die punten!
Deze wedstrijd kan ik ook niet bij zijn, zit zo'n 1000 km verderop. Het is wel zo dat de door mij gemiste wedstrijden voor het meer en deel gewonnen zijn, dus moet ik misschien maar wat vaker weg blijven. :D

Noordcambuur

Cambuur tegen VVV wordt zaterdagmiddag 10 februari om 16:30 gespeeld.

Wat een kut tijd :(

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op januari 26, 2024, 15:12:36
Cambuur tegen VVV wordt zaterdagmiddag 10 februari om 16:30 gespeeld.

Wat een kut tijd :(

Prima dag, prima tijd.

EdsjeSCC

Voor bijna iedereen die zelf voetbalt is het een waardeloos tijdstip

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op januari 26, 2024, 17:27:52
Voor bijna iedereen die zelf voetbalt is het een waardeloos tijdstip
zo zit het  :thumbsup

Grijskijkert

Citaat van: EdsjeSCC op januari 26, 2024, 17:27:52
Voor bijna iedereen die zelf voetbalt is het een waardeloos tijdstip
Mensen die op zaterdag werken moeten ook maar vrij zien te krijgen...
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: Poetser op januari 26, 2024, 16:37:45
Prima dag, prima tijd.

Voor mij ook. Maandagavond dan weer niet. Maar goed, een prima prijs voor een mooi bekeravontuur.

Poetser

Citaat van: EdsjeSCC op januari 26, 2024, 17:27:52
Voor bijna iedereen die zelf voetbalt is het een waardeloos tijdstip

Dat was het in de eredivisie jaren ook. Toen hoorde je niemand.

EdsjeSCC

Citaat van: Poetser op januari 26, 2024, 19:09:48
Dat was het in de eredivisie jaren ook. Toen hoorde je niemand.

Ooh jawel hoor, tot seizoenskaart-af aan toe ;)

EdsjeSCC

Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2024, 18:45:11
Mensen die op zaterdag werken moeten ook maar vrij zien te krijgen...

Ook ja. Manman wat slecht weer

Noordcambuur

Knvb krijgt het maar druk met uitstellen van de wedstrijden bij de amateurclubs.

nee,wel?

Citaat van: EdsjeSCC op januari 26, 2024, 17:27:52
Voor bijna iedereen die zelf voetbalt is het een waardeloos tijdstip

gewoan op tied  :rodekaart pakke doese in de auto bierke hale en aanskuve :y

denistel

Citaat van: Poetser op januari 26, 2024, 19:09:48
Dat was het in de eredivisie jaren ook. Toen hoorde je niemand.

speelden we amper om 16.30 en wist je het van te voren