Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur-Mvv

Gestart door nee,wel?, januari 08, 2024, 09:32:44

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

nou binne we er allemaal weer klaar voor?  de kerstvakaansie is aflopen de kruutdampen van het vuurwerk bin weer optrokken en de oliebollen binne weer uutsketen     we gaan weer beginnen :y

Vrijdag avond 20:00 nimme we het thuus op tegen Mvv  (ijs en weder dienende) 

at we wat wille mutte we de drie punten in huus houwe voor de aansluting naar boven. volle bak er weer heen  (en laat het bier op de tribune/of in de tap/fust :clint)

|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Specuveter

En de biertjes graag in de hand houden.

Specuveter

Met waarschijnlijk een zeer aangepaste verdediging
Tol  Van Mullem Bergsma en Schaapman.

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op januari 08, 2024, 10:36:19
Met waarschijnlijk een zeer aangepaste verdediging
Tol  Van Mullem Bergsma en Schaapman.
Kan prima toch, zal de komende dagen naar de training, zal verslag uit brengen  :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 08, 2024, 10:50:29
Kan prima toch, zal de komende dagen naar de training, zal verslag uit brengen  :thumbsup
dat wil ik nog wel eens zien a.s. Vrijdagavond

Bankzitter

Citaat van: Grijskijkert op januari 08, 2024, 10:50:29
Kan prima toch, zal de komende dagen naar de training, zal verslag uit brengen  :thumbsup

Nou ja als basis mischien wel, maar je kunt niet wisselen als het niet loopt of bij een blessure... zit niks op de bank meer.

okkele

Citaat van: Grijskijkert op januari 08, 2024, 10:50:29
Kan prima toch, zal de komende dagen naar de training, zal verslag uit brengen  :thumbsup
Pak dan meteen die poll-bril af van de jong !
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

wat voor opstelling dan ook gewoon 3 punten pakken en door

sunderland

Citaat van: Specuveter op januari 08, 2024, 10:36:19
Met waarschijnlijk een zeer aangepaste verdediging
Tol  Van Mullem Bergsma en Schaapman.
jep door omstandigheden

sunderland

Citaat van: okkele op januari 08, 2024, 12:59:58
Pak dan meteen die poll-bril af van de jong !
als je hem al wisselt en de rest laat staan dan weet je ook hoe Henk erover denkt. Heb het gezien en Poll stond constant verkeerd met zijn zeer beperkte techniek

Vlampiep

#10
Citaat van: sunderland op januari 08, 2024, 15:23:29
als je hem al wisselt en de rest laat staan dan weet je ook hoe Henk erover denkt. Heb het gezien en Poll stond constant verkeerd met zijn zeer beperkte techniek
Thomas Poll heeft bij Groningen de gehele jeugdopleiding gevolgd t/m onder de 20.
Daarna heeft hij bij Dordrecht en Almere gespeeld, dus mag je verwachten dat hij wel veel meer kan dan het ver onder de maat verdedigen in zijn laatste optredens in onze clubkleuren.

oost

Citaat van: Vlampiep op januari 08, 2024, 15:48:49
Thomas Poll heeft bij Groningen de gehele jeugdopleiding gevolgd t/m onder de 20.
Daarna heeft hij bij Dordrecht en Almere gespeeld, dus mag je verwachten dat hij wel veel meer kan dan het ver onder de maat verdedigen in zijn laatste optredens in onze clubkleuren.

Tsja zegt soms heel erg weinig, we hebben nu ook een spits van Milaan die er weinig van bakt. En in het verleden een Vincent dweil die van liverpool kwam kon er ook niks van. En zo zijn er vast nog wel meer voorbeelden. Historische clubs zeggen vrij weinig over de kwaliteiten van een speler. Poll is gewoon een hopeloze miskoop.

Bankzitter

Het moest ook nog even op de laatste transferdag, maar je verwacht toch wel betere spelers op de lijstjes.
Maar goed een miskoop kan gebeuren en dan liever de 2e linksback dan een spits of een keeper.

janou

Bangura kon er eerst ook niets van, helemaal op linksbuiten niet. Misschien moeten we spelers ook gewoon de tijd gunnen om te groeien.

De Gast

Ik zou Poll ook laten staan. Wat moet Schaapman daar? Zijn talent ga je toch niet misbruiken voor de linksback.
Tegen Den Bosch was het hele elftal immers niks.